נבחרת המחזור ה-13 בליגה א' דרום

מחזור מספר 13 הסתיים. מחזור בו אשקלון שוב מנצחת. כפ"ס מתבססת במקום השני. מלאכי צוברת עוד נקודה ורק יפו ממשיכה להפסיד..אבל מי היה מצטיין המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום?

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-12-2014
  • 14:45

נבחרת השבוע:

שוער:  ליאב נחמיאס (הפועל מרמורק)

השוער הצעיר והמוכשר הציג משחק נהדר מול כפר קאסם ומנע לפחות 3 מצבים ודאיים להבקעת שער. קנה את מקומו בזכות כשוער ראשון עד תום העונה והפך לשוער לגיטימי בליגה א' כבר בגילו הצעיר. יש לציין גם את משחקו של אסף רז, שוערה של בית"ר כפ"ס שהיה מצויין מול מכבי שעריים.

 

ליאב נחמיאס. רשם משחק נהדר מול כפר קאסם. ( צילום: רפי נחמיאס)

 

הגנה:

חיים פורטומלי (הוד השרון)

בלמה של הוד השרון. הוד השרון כבשה שער במחצית הראשונה מול מכבי יפו,  וחיים  נלחם כמעט לבדו בהגנה מול התקפת יפו. חיים עם הרבה נסיון וביטחון הביא להוד השרון 3 נקודות חשובות והרבה כבוד.

 

איתן אהרון (כפר שלם)

בלמה של כפר שלם, מוכיח שהוא בלם מהטובים בליגה. מנהל את המשחק של כפר שלם מהקו האחורי ואפילו זכה להראות את הקור רוח שלו מהנקודה הלבנה כשכבש את השער השני לזכות קבוצתו.

 

רפי עמרן (בית"ר כפ"ס)

משחק מצויין למגנה השמאלי של בית"ר כפ"ס, מעבר לעבודה הגנתית טובה, עמרן תמך רבות בהתקפות קבוצתו ואף רשם כיבוש מרהיב לאלעד כהן.

 

רפי עמרן, משחק מצויין למגנה השמאלי של בית"ר כפ"ס (צילום: איתמר מורז)

 

קישור:

 

ליאל זגורי (הפועל מרמורק)

הקשר המצוין של מרמורק ממשיך להציג יכולת טובה במשחקים האחרונים, ומול כפר קאסם עשה ככל העולה על רוחו במגרש.רכש נהדר של מרמורק.

 

אוהד אדלשטיין (הפועל אשקלון)

קשרה של אשקלון היה פעיל מאד מול מורשה. עשה עבודה נהדרת על הקו( הגנה + תקפה). אוהד היה מעורב בשערים של קבוצתו ואת השער של רביבו הוא בישך בפריצה סוחפת  על הקו והוציא  רוחב שכל מה שנשאר לשי זה רק לדחוק פנימה. 

 

שרון ברנשטיין (כפר שלם)

קשרה האחורי של כפר שלם הוכיח מול אזור שהוא הקשר האחורי אולי הטוב בליגה. שרון מחזיק את הקישור של הכפר. עוזר בהגנה, מחלק כדורים לחלק הקידמי. כששרון טוב כפר שלם מנצחת.

 

שרון ברנשטיין, קשרה של כפר שלם. (צילום: איתמר מסלוי)

 

חי אטיאס (בית"ר כפ"ס)

חי אטיאס ניווט מצויין את משחק קבוצתו, הזין את שחקני הקו הקדמי של קבוצתו בכדורים נהדרים, ועשה עבודה הגנתית במרכז המגרש. בנוסף כבש את השער הראשון במשחק. אטיאס הוסיף הרבה לחוליית מרכז השדה של כפ"ס מאז הצטרפותו לקבוצה.

 

אלעד כהן (בית"ר כפ"ס) - כוכב המחזור!!!

אלעד כהן עשה כמעט ככל העולה על רוחו במשחק הצמרת מול מכבי שעריים ובנוסף כבש גם את אחד השערים, אין ספק כי כהן הינו אחד השחקנים המובילים בליגה.

 

אלעד כהן, כוכב המחזור של אתר גולר! (צילום: איתמר מורז)

 

התקפה:

אמיר עזרא (שיכון המזרח)

חלוצה של שיכון המזרח, ניד מאד ומאד דומיננטי בחלק הקידמי של התקפת השיכון. כבש שער חשוב אבל יותר מהשער הוא לא הפסיק להטריד את הגנת עמישב. 

 

אמיר עזרא, חלוץ לגיטימי בליגה א' (צילום: איתמר מורז)

 

מאור לובין (עמישב פ"ת)

חלוצה של עמישב פ"ת אומנם לא כבש אבל היה מצויין מול שיכון המזרח השבוע, הטריד רבות את הגנת השיכון שהתקשתה לשמור עליו. מאור חייב להתחיל לתרגם את יכולתו הטובה לשערים כדי להיות ברשימת החלוצים הכי טובים של הליגה. יכולת יש לו.  

 

מאמן המחזור:

חיים סירוטקין (בית"ר כפ"ס)  

חיים סירוטקין הוכיח השבוע שהוא גאון כדורגל!!  חיים וקבוצתו מכפ"ס, הגיעו למשחק החוץ מהקשים בליגה נגד שעריים ואפשר להגיד מאבק ישיר על הסגנות. כפ"ס ניצחה והראתה עליונות על שעריים. שאפו ענק למאמן הקבוצה שבא לשחק כדורגל בכל מגרש נגד כל קבוצה. השאלה היא מה יהיה מול אשקלון עוד שבועיים? 

יש לציין גם את  מאיר סומך (הפועל מרמורק), מאיר שקיבל קבוצה די "מפורקת" לפני מספר שבועות ועם חצי סגל, העמיד קבוצה לתפארת שמנצחת השבוע את כפר קאסם החזקה של גילרוביץ. מאיר עושה עבודה שקטה ויעילה במרמורק וזה לא ברור מאליו להגיע באמצע העונה לקבוצה ולהחליף חצי מהסגל. כל הכבוד!

 

(צילום: איתמר מורז)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אמסלם קובע את ההרכב במרמורק (מרמורק 23-12-2014, 17:11)
    וגם מנפח שחקנים שקוףףף
  2. למה אין שחקנים לשעריים? (מרמורקי 23-12-2014, 22:27)
  3. שעריים וארז בנודיס חייבים להיות בנבחרת (מרמורקי 23-12-2014, 22:28)
  4. בס"ד שיכוניה (יצחק כהן יו"ר האוהדים 24-12-2014, 09:24)
    לאמיר עזרא מברוק עלה והצליח יחד עים כל הקבוצה ב. ה. צ. ל. ח. ה