שעריים משכנעת ודורסת את עמישב

שעריים ניצחה ניצחון חוץ משכנע את עמישב פ"ת שערב המחזור מוקמה במקום החמישי בטבלה. המגרש הסינטטי במושבה מאיר פנים לשעריים. זאת הפעם השלישית ששעריים משחקת במגרש זה בשנתיים האחרונות ובכל המשחקים הקבוצה ניצחה ואף בתוצאות מרשימות.

  • על ידי: שי צימרמן
  • 04-01-2015
  • 16:29

ביום שישי האחרון נפגשו, עמישב פ"ת שהיתה במומנטום טוב ומוקמה ערב המחזור במקום החמישי, רק שתי נקודות פחות ממכבי שעריים שבמקום השלישי, למשחק צמרת מאוד חשוב וקריטי לשתי הקבוצות.

עמישב פ"ת, רצתה להמשיך במגמרת השיפור ולהראות כי פנייה אל עבר הפלייאוף העליון. ולמכבי שעריים היה חשוב לחזור עם ניצחון כדי לצאת מהתקופה הפחות טובה שהיתה בה לאחרונה, ולחזור למסלול הניצחונות במטרה להתבסס בצמרת הגבוהה המובילה לפלייאוף העליון.

 

עמישב פ"ת עלתה למשחק ללא מורד מגמדוב הפצוע וללא אייל שיין המורחק בשל צבירת כרטיסים צהובים. מנגד, שעריים חסרה את בלמה רן ברקוביץ שחלה לקראת סוף השבוע ואת דודו בן שושן הפצוע. קובי נחמיאס שנעדר כבר כחודשיים, צפוי להתחיל להתאמן בעוד כשבועיים.

 

דור שמיר הצעיר, נקרא לדגל בשל מחלתו של ברקוביץ והוכיח כי יש על מי לסמוך (צילום: ארז נעמן)

 

עמישב פתחה טוב את המשחק ובדקות הראשונות הניעה יפה את הכדור וניסתה בעזרת החולייה הקידמית המהירה שלה, ברשותם של מאור לובין, נוי ויצמן, לי זלייט ובן סטריקל להכניע את דורון רוזנקוביץ. בדקה ה-4 חילופי מסירות של ויצמן עם לובין והאחרון שיחרר כדור שפגש את קורת השער.

שעריים התעשתה והחלה אט אט להכתיב את הקצב, בדקה ה-18 הגבהה מצד ימין של ליאור ראובן, הכדור הסתובב באוויר ופגש את משקוף שערו של עמית שמש, דניאל טסאו, מתוך רחבת החמש, נגח חלש את הכדור החוזר ועמית שמש זינק וקלט את הכדור.

לא חולפות להן דקותיים ועוד הזדמנות נהדרת של שעריים, דן רומן (המצטיין במגרש) הכניס כדור נפלא לגיא עובדיה אך עובדיה התמהמה קלות והכדור הורחק לקרן שלא נוצלה.

 

רגע ההרחקה, שערי עושה את דרכו החוצה (צילום: ארז נעמן)

 

בדקה ה-24 עמישב נשארת בעשרה שחקנים. אלירן שערי, אשר מבחינתו היה זה משחק טעון רגשית לאחר שבשנתיים האחרונות שיחק במדי מכבי שעריים. ביצע תוך פחות מחמש דקות שתי עבירות, האחת על דן רומן והשנייה על גיא עובדיה ולאחר שני כרטיסים צהובים ראה את הכרטיס האדום נשלף לעברו. עודף מוטיבציה וחוסר ריכוז רגעי של שערי, השאיר את קבוצתו בנחיתות מספרית.

 

גיא עובדיה חוגג את השער הראשון במשחק, עובדיה מגלה כושר מצויין מאז שחזר מפציעה ממושכת (צילום: ארז נעמן)

 

שתי דקות לאחר מכן, גיא עובדיה בתנועה נהדרת חתך למרכז הרחבה, רומן עם הקפת כדור נפלאה מצא את עובדיה שמהאוויר פגש את הכדור והכניע את עמית שמש, באחד השערים היפים שנראו העונה.

שעריים המשיכה לשלוט ובסמוך לשריקה למחצית, דן רומן דחף כדור לטסאו שהכניס כדור רוחב מצויין לקרגולה שלא התבלבל וכבש את שער הבכורה במדי שעריים. קרגולה כנראה אוהב העונה לשחק מול עמישב, כשקרגולה פוגש העונה את עמישב הוא לא חדל מלכבוש. במדי כפר שלם קרגולה כבש במשחק הגביע ובמשחק הליגה וכעת במדי שעריים כבש שוב.

 

קרגולה ועובדיה חוגגים, קרגולה אוהב לפגוש את עמישב העונה (צילום: ארז נעמן)

 

בירידה למחצית, אנשי עמישב באים בטענות לשופט רושרוש מג'ד ששפט היטב במשחק (צילום: ארז נעמן)

 

המשחק הוכרע למעשה בתום המחצית הראשונה, ב-2:0 ועם עשרה שחקנים עמישב לא יכלה לחזור למשחק. שעריים במחצית השנייה הכפילה את התוצאה כאשר בדקה ה-55, עוד שער מרהיב לזכותה של שעריים. אבי יוסף (במשחק מצויין) שיחרר בעיטה מכ-25 מטרים, הכדור טס והסתובב כלפי חוץ אל הפינה הימנית הגבוהה ולעמית שמש נותר רק להוציא כדור נוסף משערו. את אקורד הסיום רשמה שעריים בדקה התשעים כאשר אופק הלל הצעיר, שנכנס רבע שעה לפני, נגח כדור לפינה השמאלית הרחוקה לאחר הגבהת כדור מאגף ימין של ליאור ראובן.

 

משחק מצויין של דן רומן מול עמישב פ"ת, רומן במיוחד במחצית הראשונה, גילה יכולת שלא רואים בליגה א' בכל יום (צילום: ארז נעמן)

 

שעריים הביסה את עמישב 4:0 והחגיגה ביציעים היתה גדולה. מעבר לניצחון החוץ החשוב, היו לשעריים מספר נקודות אור חשובות במשחק. גיא עובדיה שחזר מפציעה ממושכת חזר לכושר נפלא, עם עובדיה וקרגולה בחוד שעריים קבוצה מסוכנת מאוד מבחינה התקפית. במשחקים הקודמים שעריים מיעטה לבעוט לשער, במשחק זה שעריים בעטה כמות גדולה של כדורים אל עבר שערו של עמית שמש. נקודה חשובה נוספת היא הצבתו של דן רומן בעמדת הקשר האחורי, מאמנה של שעריים, ארז בנודיס, במהלך מבריק שהחל כבר במשחק מול הפועל אשקלון. הסיט את רומן לעמדת הקשר האחורי ומאז רומן פורח ומפגין יכולת נפלאה.  ונקודה אחרונה, דור שמיר, שמיר הצעיר נקרא לדגל בדקה האחרונה בעקבות מחלתו של רן ברקוביץ והוכיח כי בעת הצורך יש על מי לסמוך. בתום הסיבוב הראשון, למרות חוסר מזל ופציעות שהשביתו שחקני מפתח לתקופות ארוכות מאוד, ההרחקות ומשחקי רדיוס שספגה הקבוצה, שעריים ממוקמת בזכות במקום השלישי. ואם נתבונן על פי היכולת של הקבוצה בשני המשחקים האחרונים, צפוי לקבוצה סיבוב שני מצויין.

 

ארז בנודיס, מתחילת העונה עוד לא היה משחק אחד שכל הסגל עמד לרשותו (צילום: ארז נעמן)

 

נוי ויצמן, אחד משחקני הקו הקדמי המהירים של עמישב, עוד יביכו הרבה הגנות בסיבוב השני (צילום: ארז נעמן)

 

מנגד, עמישב פ"ת, בסימן "חמסה". הקבוצה עם מאזן של חמישה ניצחונות, חמש תוצאות תיקו וחמישה הפסדים. עמישב הינה קבוצה סימפטית עם חולייה קדמית מאוד מהירה שעוד תביך לא מעט קבוצות בסיבוב השני. עם חזרתו בקרוב של מגמדוב, מעוז ההגנה של עמישב, הקבוצה תוכל לחזור ולהיאבק על מקום בפלייאוף העליון. עמישב עם סגל שחקניה ראויה למקום בפלייאוף העליון. 

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה כתבה (הפוליגרף 04-01-2015, 16:46)
    כתבה טובה ומקצועית. הכתב פגע בול בנקודות שבזכותם שעריים חזרה להציג כדורגל טוב.
  2. זה הזמן לאסוף נקודות (שערוקי עם שיניים 04-01-2015, 17:48)
    כל הכבוד לקבוצה , משחק מצויין במיוחד של דן רומן .כל הכבוד לקהל על התמיכה באביחי לוי בסוף המשחק !
  3. כייף לקרוא, באמת כתבה מקצועית של מישהו שמבין בכדורגל (דורון 04-01-2015, 17:52)
  4. כנסו שעריים (הכי אמיתי בעיר 04-01-2015, 17:55)
    שאפו למאמן למרות שיש חלק מהקהל שנגדו לא יעזור לאף אחד !!! כל מחזור יש לו פצועים מורחקים... ארז אוהבים אותך ובנוסף זוכרים לך חסד מתקותך בשער!!! דש חם לשישה שבעה סטלנים שנשארו עוד בפתח תקווה ויאללה שעריים
  5. אופק הלל (איתמר 04-01-2015, 18:54)
    תזכרו מה אני אומר לכם !!!!! הילד הזה יוביל את שעריים הרבה שנים ! ארז תריץ אותו. שיזכרו שאתה הרצת את הכוכב הבא של שעריים !!!!! אוהבים אותך אופק ״ארז תכניס את הילד ארז תכניס את הילד״ זה השיר החדש של האוהדים
  6. שכחת נקודה מאוד חשובה - איזה כייף לסיים סיבוב מעל המרמודרקים (למערכת גולר 04-01-2015, 18:57)
  7. עובדיה (גיא 04-01-2015, 19:28)
    אחלה שחקן.ברומטר של הקבוצה.דש מקרית גת
  8. מלחמה (מאיר 04-01-2015, 19:54)
    שעריים באש ובמים
  9. גיא עובדיה שחקו גדול עם נשמה אוהבים אותך (אוהד קרית גת 04-01-2015, 19:59)
  10. הלו מרמורקים אתם לא אצולה מרמורק בתימנית זה שם של מחלה (לדובר 04-01-2015, 20:00)
  11. ניצחתם נגד 10 שחקנים ועושים רעש כאילו ניצחתם את ברצלונה. (אשקלוני 05-01-2015, 03:24)
  12. כמה קהל היה? (מאיר 05-01-2015, 04:49)
  13. כל הכבוד (משעריים 05-01-2015, 09:59)
    סוף סוף אחרי שנתיים עונה מוצלחת
  14. הבלם החדש. (משה 05-01-2015, 14:58)
    הבלם החדש דור שמיר היה המצטיין במגרש.צריך לקבל עוד צ'אנסים כדי שיקבל יותר ביטחון.הבטחה לעתיד.
  15. דודו בן שושן רפואה שלמה סומכים עלייך ! (מעריץ של דודו בן שושן 05-01-2015, 17:47)
    מדובר בשחקן מצטיין זכינו רק שידאג לסחוב אחריו את כל הקבוצה ושישאר בריא בעזרת השם
  16. רחובות אדומה (זה כולם יודעים 05-01-2015, 19:55)
    דש לאמינוב
  17. ארז תכניס את מדהלה!!! (ארז תכניס את מדהלה!!! 05-01-2015, 21:01)
    לא מבין מה מכניס את זלוצובר הזה. משהלה חייב לשחק הוא המלך החדש של השכונה! המחליף של עידו יוסף בדוק!
  18. שעריים צ'ה צ'ה צ'ה (יעקב ישראל 09-01-2015, 15:10)
    אין כמו שעריים! לא המרמורקים ולא האשקלונים ! יחיו הקנאים ויסבל