"הקוון טעה, סתם הוציא מהמגרש שחקן הגנה וספגנו גול, מוזר".

הפועל הרצליה יצאה למשחק חוץ קשה בקריית אתא שהיווה קרב צמרת לתפארת, אלא שאת ההצגה גנב הקוון כשהחליט להוציא שחקן הגנה של קריית אתא באמצע מהלך, לאחריו אתא ספגו.

  • על ידי: מורן קלפר
  • 18-01-2015
  • 11:47
משחק פסגה נערך ביום שישי האחרון בקריית אתא, כשהמקומית אירחה את הפועל הרצליה, מוליכת הליגה של סוף הסיבוב הראשון. קריית אתא, שניצבה במקום השלישי הגיעה למשחק לאחר חלון העברות שקט, ללא כל תנועה ואילו בהרצליה, חלון ההעברות היה הרבה יותר מעניין, כשהרכש הגיע מהליגות הגבוהות, נאור דהן היישר מליגת העל ואלון בוזורקי מהלאומית, הם הההחתמות החמות של הקבוצה של תומר אסולין. אלא שהרגע ששינה את המשחק, לא היה קשור לכדורגל, אלא לקוון המשחק שהחליט להוציא שחקן הגנה של קריית אתא באמצע מהלך התקפי של הרצליה, שבסופו הרצליה כבשה את השיוויון.
 
 
פטריסיו סייג, "תמיד מופתע מחדש מהכדורגל". (צילום: מיכה פישנזון)
עוד טרם המשחק, אי אפשר שלא לציין את מצבו הגרוע של המגרש, למרות החורף, השחקנים לא ציפו למגרש שכזה, שחקנים אמרו בסוף המשחק כי הם פחדו להיפצע עקב מצבו הגרוע של המגרש.
 
המשחק החל בבליץ של המקומיים, בדקה ה13 כדור ארוך נשלח לכיוונו של עידן גראד, דיא מגנה של הרצליה היה צריך להרחיק בקלות אבל הכדור פשוט עבר מעליו, גראד בעט את הכדור, עידו לוי הדף וחסיב אבו רוקון כבש מקרוב את ה1:0 לקריית אתא. מרגע זה המשחק היה די שקול, בלי יותר מידי מצבים. מספר קרנות של הרצליה כמעט הובילו לשער כשנגיחה של רגב וולק הייתה המצב המסוכן ביותר מכיונה של הרצליה. המחצית השניה נפתחה גם היא בדומה לראשונה, פריצה של גראד על הקו מסתיימת בספק בעיטה ספג הגבהה לכיונו של שחר סימן טוב שחלף על פני אוהד אלגרבלי ובר אלסברי ולא התבלבל גם מול עידו לוי, 2:0 למארחים.
 
שגיא סבג נכנס למשחק ופחות מדקה לאחר שנכנס כבר כבש, כשבעיטה חופשית שהרים לרחבה פגעה באחד משחקני הגנת קריית אתא ונכנסה לשער. בדקה ה67 קרה רגע מוזר מאוד. קוון המשחק, חדיד רשיד, הוציא את שחקנה של קריית אתא, עוז משה כי זיהה דם על רגלו של השחקן, שניסה לשכנע את הקוון שישאיר אותו במגרש, אך רשיד התעקש.
 
עידו לוי, איש המשחק של הרצליה בדקות האחרונות (צילום: אנס אבודעבס)
 
כשעוז משה בחוץ, שגיא סבג ניצל הגבהה של ענאן נסרלאדין והשווה את המשחק. רגע בהחלט מוזר שעוד נתייחס אליו. מרגע זה, קריית אתא לחצה על שערה של הרצליה, אך עידו לוי במפגן מרשים של הצלות, השאיר נקודה אחת להרצליה. קטמון ניצחה את כרמיאל צפת והשוותה את מאזן הנקודות שלה ושל הרצליה, אך בזכות יחס שערים עדיף (22 מול 20) היא עומדת בראש הטבלה נכון לעשיו.
 
תומר אסולין, התייחס למשחק, "אני מרוצה מהתוצאה לאור המשחק שהתפתח, אני גאה בשחקנים שלי שגילו בגרות ואחריות, לחזור מ2:0 במשחק לא טוב שלנו, במגרש רע, בוצי ורטוב, מול קבוצה חזקה וביתית כמו קריית אתא, שגם עלתה ליתרון די מהיר, זאת משימה לא קלה. כמו שאמרתי, הסיבוב השני יהיה קשה, כל משחק עומד בפני עצמו, נצטרך לשמור על יציבות ויכולת גבוהה לפחות כמו שהצגנו בסיבוב הראשון, אם לא יותר. הפנים כבר קדימה, לעבר כרמיאל".
 
בניגוד לאסולין, פטריסיו סייג הרגיש מאוכזב מהתוצאה ובעיקר מהמעשה המוזר של הקוון שהוביל לשער השיוויון של הרצליה, "היה משחק מצויין שלנו, שלטנו כמעט 90 דקות במשחק, הפועל הרצליה כבשה שני גולים מקריים לחלוטין. הגול השני לא קשור לכדורגל, להוציא לי שחקן החוצה באמצע משחק, זה מוזר, אלה דברים שלא אמורים לקרות במגרש כדורגל.
הקוון טעה, הוציא לי שחקן וקיבלתי גול בדיוק מהעמדה שלו. אני תמיד מופתע מחדש מהדברים בכדורגל. לגבי המשחק, הוכחנו שאנחנו קבוצת צמרת שלא עשתה שום רכש, אם שלטנו במשחק כמו ששלטנו נגד הרצליה, זה אומר שאנחנו קבוצה טובה וצדקתי שלא הבאתי אף שחקן. אני מאמין בקבוצה, אני חושב שהשחקנים הכי טובים בליגה, הם השחקנים שלי".

הוסף תגובה
תגובות
  1. דחוף להביא מאמן עם ניסיון תומר אסולין קשקשן וחסר ניסיון (הרצליה 18-01-2015, 19:20)
  2. כנסו.. (קרייתי 18-01-2015, 21:03)
    חבל ששולחים שופטים חסרי ניסיון למשחקי צמרת בליגה א'.גם מול קטמון שלחו שופט חסר ניסיון שנתן מכלום בעיטת עונשין שהסתיימה בגול. חבל,גורל של עונה הולכת לפח בגלל שופטים גרועים שאין להם מושג !!
  3. ימותו הקנאים (גדי 18-01-2015, 21:42)
    רק אסולין יעלה את הרצליה ליגה
  4. חרטא (חרטא 19-01-2015, 14:02)
    יש חוק מאוד ברור שחקן עם דם אסור לו להיות על המגרש למה לחפש אשמים כל היום? מה הקוון היה צריך לעשות