הפועל הרצליה ממשיכה במרוץ

הפועל הרצליה אירחה את כרמיאל צפת למשחק לא פשוט, עד שהגיע קווין ריינשטיין.

  • על ידי: מורן קלפר
  • 26-01-2015
  • 20:39

הפועל הרצליה אירחה בשישי האחרון את כרמיאל - צפת למשחק קצוות. הצפונים, שמוקמו לפני המשחק במקום ה13, התארחו אצל הרצליה שהגיעה למשחק במקום השני, כשרק הפרש שערים מפריד בינה לבין קטמון המוליכה. אבל מי שציפה לתבוסה או למשחק גמור מהדקה הראשונה, הופתע לגלות קבוצה לוחמת ונשכנית מתחתית הטבלה שלא ויתרה ולא "עשתה כבוד" למארחת שלה.

האורחים כנראה הגיעו במוטיבצית שיא אל הרצליה, כזאת שגרמה להם לשכוח את מדי החוץ בצאתם למשחק, סיטואציה משעשעת שבסופה האורחים לבשו את מדיהם הכחולים של הרצליה, מי שלא ידע שיש משחק, היה יכול לטעות שזה משחק אימון.

 

אבל זה לא היה משחק אימון, אלא משחק "מוקש" חשוב מאוד לחניכיו של אסולין, שפתחו בשליטה קלה אך לאחר כמה דקות זה כבר נהיה קרב צמוד.הרצליה חיפשה קצת יותר את ההתקפה ונכשלה במרכז המגרש, צפת הגיעה להסתגר ולצאת למתפרצות, בדקה ה19 זה הצליח לה כשהרמה של שטיינברג מהאגף השמאלי חלפה מעל ראשו של אוהד אלגרבלי שפיספס את הכדור ודוד אמזלג כבש מקרוב 1-0 מפתיע לזכותה של צפת.

מרגע זההרצליה התחילה קצת להתעורר ולנסות לתקוף אך פגשה בהגנה חזקה של הצפוניים האורחים שככל שהזמן עבר החלה להחזיק יותר בכדור ובעצם לקחה פיקוד על מרכז המגרש, כשרק מזל ועידו לוי הצליח לעצור את חן ידען הכוכב של האורחים. במחצית הראשונה אי אפשר היה להבין מי נמצאת בקצה העליון ומי בקצה התחתון של הטבלה. ללא ספק, המחצית הראשונה הכי חלש של הרצליה מתחילת העונה.

 

במחצית השניה הכניס אסולין את אושרי טוויל, המשחק קיבל כיוון שונה לגמרי, כאשר הרצליה תוקפת, מחזיקה בכדור ונראית הרבה יותר מסוכנת.  בדקה ה52 סיבוב נהדר של פאדי זיאדה בסיומו בעיטה מהפינה של רחבת השש עשרה קובע את השיוויון. בדקה ה60, קווין ריינשטיין, המנוע שלהרצליה, נכנס למערכה והיווה תוספת כוח משמעותיתהרצליה המשיכה לתקוף ולסכן את שערה של כרמיאל פעם אחר פעם. בדקה ה84 חן ראובן הרים כדור לרחבה, הגנת כרמיאל ניסתה להרחיק את הכדור שהגיע עד לקווין ריינטשיין הטרי, שמ30 מטרים השתלט על הכדור והפציץ לחיבורים, שער מדהים שגרם לכמה שחקנים לתפוס את הראש

 

קווין רינשטיין, מככב במדי הפועל הרצליה. (צילום: יח"צ)

 

רגע לפני שריקת הסיום אושרי טוויל קיבל כדור נהדר מזיאדה שהקפיץ באלגנטיות את השלישי לזכות הרצליה. בסיוםהרצליה מנצחת בהפרש גדול, אבל במשחק מאוד צמוד וקשההרצליה תתנחם בכך שהשיגה שלוש נקודות, אבל יש לה עוד דרך ארוכה ומשחקים כאלה יכולים לקלקל לה את הדרך.

 

תומר אסולין שנמצא אולי בעונת השיא בקריירה שלו, אמר בתגובה למשחק, "הסיבוב השני הרבה יותר קשה, כל משחק הוא גמר גביע עבורנו, אנחנו לא נצליח לשחזר שבוע אחר שבוע הצגת כדורגל, אם בימים פחות טובים אנחנו מנצחים 3:1, אני קונה את זה. מי שהעלה את קטמון כבר ליגה, מציע לו להמתין בסבלנות. מה עוד שלהערכתי נשר וקריית אתא לא אמרו את המילה האחרונה. כל משחק הוא משחק קשה, כל קבוצה נלחמת על המטרה שלה. ידענו שכרמיאל נלחמת על מקומה בליגה, יסתגרו עם הרבה שחקנים ויעשו לנו חיים קשים ואכן כך היה. שמח שידענו לקחת שלוש נקודות חשובות". 

 

כובש השער המדהים, ריינטשיין אמר בסיום, "זה השער הכי יפה שכבשתי בקריירה. התחלתי את העונה עם ידיעה שזאת תהיה עונה לא קלה, אבל הבנתי שכשיש מטרה ועובדים קשה, תמיד אפשר להתקדם. יש לי שאיפה להתקדם בתור שחקן ולהגיע לליגות הגבוהות, עובד בשביל זה קשה כל יום".

הוסף תגובה
תגובות
  1. בישול גדול של קוין ריינשטיין! (אוהד 27-01-2015, 11:10)
  2. צוות מדהים (מגיע לכל משחק 27-01-2015, 11:38)
    טוב מדי פעם לספסל שחקן זה נותן לו בעיטה קטנה ומעיר אותו.החילופים והצבת השחקנים נהדרת סחה תומר,כושר כמו שלא היה להם אף פעם כל הכבוד דוד תצוגת שוערות שחבל על הזמן יופי רפי בקיצור יש דרך ויהיו תוצאות-יאללה הרצליה.