"אם לא נעלה לפליאוף זה יהיה כישלון"

"אנחנו חייבים את זה לקהל שלנו", אומר תום דן, שמתקשה להסביר למה הפועל בית שאן מקרטעת, למרות המהפכה בסגל השחקנים שלה. "יש עוד 39 נקודות בקופה, ננסה להוציא את המקסימום, זה תלוי רק בנו", הוא מבהיר

  • על ידי: יצחק סולומון
  • 29-01-2015
  • 17:19

איך שלא תסתכלו על זה, הפועל בית שאן אינה מספקת את הסחורה. הקבוצה מגמגמת, מתקשה ליצור רצף של ניצחונות וכרגע היא במרחק 11 מהמקום המוביל בסיום העונה הסדירה לפליאוף העליון. בית שאן מדורגת במקום ה- 10 בטבלה עם 20 נקודות בלבד (31 אחוזי הצלחה בלבד!), בעוד שבמקום החמישי המוביל לפליאוף, ניצבת גבעת אולגה עם 31 נקודות.

 

מאמן בית שאן, מוריס אוזן, זוכה לקרדיט גדול בזכות העלייה לליגה הלאומית בעונה שעברה דרך הפליאוף, עם הפועל טבריה. תוך כדי תנועה עשה אוזן מהפך בסגל השחקנים, החליף חלק ניכר מהם, הביא שחקנים טובים בקנה מידה של ליגה א', אבל עיין לא הצליח להעלות על דרך המלך את הקבוצה עם קהל האוהדים הגדול והחם ביותר בליגה.

 

אחד מהם, תום דן, ששיחק בקבוצה בעונה שעברה, חזר מהפועל טבריה מהלאומית, כדי לייצב את המערכת, וגם הוא מודה שאין לו תשובות מדוע הקבוצה ממשיכה לקרטע, אבל מכוון גבוה: פחות מפליאוף עליון יחשב עבורו לכישלון.

 

תום דן, מקווה לנצח מול חדרה (צילום: רפי נחמיאס)

 

תום, יש לכם את הקהל מספר אחד, המגרש מספר אחד, השחקנים הכי טובים- והקבוצה מגמגמת,מתקשה לחבר שני ניצחונות. למה?

"אין לי תשובה חד משמעית למה זה קורה. אנחנו באמת עובדים קשה, אני באופן אישי מאוד רוצה לגרום למקום הזה להצליח ואני בטוח שככה גם כל שאר השחקנים. מהבחינה הגנתית הקבוצה דווקא התייצבה מאוד עם 2 שערי חובה ב- 6 משחקים האחרונים, נגד מגדל העמק הוכחנו שאנחנו איכותיים גם בחלק הקדמי, לצערי ב- 2 המשחקים האחרונים זה לא בא לידי ביטוי והתקשינו, ואני מקווה מאוד שנגד הפועל חדרה יגיעו 3 נקודות, שישמחו את הקהל שלנו, כי אנחנו חייבים לו".

 

המאמן מוריס האוזן החליף כמעט את כל הקבוצה ועדיין לא עשה התקדמות משמעותית לעבר הפליאוף. מה דעתך?

"לקבוצת כדורגל לוקח זמן להתחבר, אנחנו בדרך הנכונה והצוות המקצועי יודע מה הכי טוב עבורנו. אני כשחקן קטונתי מלהביע דעה וצריך לעשות מה שמוטל עלי על המגרש".

 

אם לא תעלו לפליאוף זה יהיה כישלון?

"חד משמעית כן, לא רוצה לדמיין סיטואציה אחרת. יש עוד 39 נקודות בקופה, ננסה להוציא את המקסימום, זה תלוי רק בנו".

 

ההרגשה שלי היא שכולם מצפים שהנס של מוריס מהעונה שעברה יחזור- עלייה ללאומית דרך הפליאוף. אתה רואה תסריט כזה?

"אנחנו צריכים להסתכל ממשחק למשחק ולא לחשוב מה יהיה בעוד שלושה חודשים. כולם כרגע מתרכזים במשחק נגד חדרה, ימים יגידו איך דברים יתפתחו".

 

מוריס אוזן, החליף כמעט את כל הסגל אך עדיין אין התקדמות משמעותית (צילום: רמי גרידיש)

 

אתה מתחמק מהשאלה 

״סוג של..."

-

מה טעון שיפור בקבוצה שלכם

״אתה דוחק אותי לפינה, קשה לי לענות על השאלה״.

 

היה נכון לוותר על סמל מקומי כמו מוטי אוחיון?

״מוטי אוחיון שחקן מוכשר, אני באופן אישי מאוד אוהב אותו ומאמין שהוא יגיע לרמות הגבוהות.. אני לא כל כך יודע מה קרה שם, אם וויתרו או שזה מרצונו, אבל מקווה בשבילו שהכל לטובה״.

 

מהבחינה האישית, מאוכזב שלא תקעת יתד בטבריה, הקבוצה בה נולדת? מה בדיוק קרה שנאלצת למצוא את הדרך החוצה?

״האמת שכן, אני די מאוכזב. בתחילת העונה זה היה נראה טוב, התחיל בגביע הטוטו שם שיחקתי ועוד 2 משחקי ליגה ואז שמעתי שרוצים להביא שחקן בכיר מליגת העל והבנתי שאני לא אקבל מספיק דקות, אז העדפתי לעזוב״.

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. אין להנהלה כסף לאכול איך אתם מצפים שישלמו לכם משכורות חבל טום העברות נסגרות השבוע ואתה תצטער שנשארת (שחקן לשעבר 29-01-2015, 18:28)
  2. וואלה צודק עד עכשיו אתם סיפור הצלחה (רני בדרני 29-01-2015, 20:44)
    מסחררת
  3. חחחחח (סרט קומדיה 29-01-2015, 21:02)
    חחחחחח אתה חי בסרט פליאוף עליון רק שלא תהיו במבחנים לירידה תאכל הרבה פופקורן עוד שני משחקים ואתה וכול הרכש בבית מנסיון בתור שחקן רכש לשעבר בבית שאן ותקבל אבנים לא כסף תראה מה עשו לך שנה שעברה
  4. מוריס אוזן ניכשל יאלה הביתההההההההההההה (מוריס ניכשל 29-01-2015, 23:00)