"אם מישהו מחפש משרת אימון? שיחפש במקום אחר, לא בנחלה"

כך הסיר את החשש, מנג'ר נחלת יהודה, ציון עזרא מעל ראשו של משה טליאס. על הפתיחה הרעה: "אלו לא התוצאות שפיללנו אליהם". לקראת משחקת התחתית מול טירה: "בפעם שעברה, הפסדנו בתוצאה אסטרונמית, אני בטוח שזה לא יקרה הפעם"

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 29-01-2015
  • 19:20

מה עובר על נחלת יהודה? הקבוצה שלפני תחילת העונה על פי כל התחזיות הייתה אמורה להתייצב בצמרת הטבלה, נמצאת כעת קרוב קרוב לתחתית הטבלה. מנג'ר נחלת יהודה, ציון עזרא, ניסה להסביר את מצבו של המועדון: "נחלת השנה מוקפת בהרבה צעירים ממחלקת הנוער, אשר משחקים כעת בסגל הבוגרים של המועדון. נכון, כרגע הקבוצה פחות מתפקדת  אך אני מאמין שאנחנו נראה את התוצאות החיוביות בהמשך".

 

אין ספק שלא ציפיתם להיות קרובים לתחתית הטבלה. 

"כן זה נכון, אלו לא התוצאות שפיללנו אליהם. אבל אני מעריך שבעבודה קשה והרבה אמונה נחזור לעצמנו. השחקנים מאמינים במאמן משה טליאס, כמו שהמאמן מאמין בהם. הנהלת נחלת יהודה נותנת לטליאס את הגיבוי המלא. משה הוא מאמן טוב ואני סמוך ובטוח שאנחנו נעלה לצמרת הטבלה".

 

למרות דבריך היפים, התוצאות לא מגיעות. 

"ילא מעט שחקנים טובים עזבו אותנו. חלק מהשחקנים של הקבוצה, משחקים במחלקות הנוער ומקבלים דקות משחק בהרכב,  לא מכיר הרבה קבוצות בליגה ב', שנותנים לכך יד, עזרה ותמיכה, כמו שאנו מעניקים בנחלת יהודה. למרות זאת, זה לא תירוץ לתוצאות הרעות. בדבר אחד אני יכול להרגיע; אם מישהו מחפש משרת אימון? שיחפש במקום אחר לא בנחלה. לטליאס יש דרך וכולנו מאחוריו, לפעמים מה לעשות- אלילת המזל לא לטובתנו".

 

ציון עזרא, מאמין במועדון שייצא לדרך חדשה בקרוב. (צילום: גיא חזקיהו)

 

נחלת יהודה, עדיין למרות הכל רוצה לעלות ליגה?

"בנחלה כרגע, אין מספיק כסף לעלות ליגה. כל מה שמספרים אנים מחוץ למועדון- מעוותים את המציאות. התקציב של נחלת יהודה, הוא לא אחד התקציבים הגדולים בליגה, זה אפילו לא מתקרב לכך. נכון, יש שחקנים שמרוויחים יפה, אבל הספסל שלנו מורכב מצעירים שהכי מבוגר שלנו- בן 21. אף אחד לא שם כמטרה של נחלת, לעלות ליגה. מאמין שכאשר השחקנים יחזרו לכושרם, גם נחלת יהודה תחזור. בחלק מהמשחקים היה חסר מזל, אבל אנחנו מפסידים כקבוצה, ומנצחים כקבוצה".

 

ציון מספר: "אחרי ההפסד נגד חולון, באו אליי תשעה שחקנים ואמרו לי לא הולך לנו, שמחתי שלא רק אני "סובל", ושלשחקים באמת אכפת מהמערכת. זה מראה על כוח של קבוצה וכולם יודעים שאנחנו באותו הצלחת. כולם צריכים להוציא את העגלה מהבוץ ובנחלת יהודה- לא מחפשים אשמים". לקראת טירה הוסיף: בפעם שעברה, הפסדנו בתוצאה אסטרונמית במונחי הכדורגל, אני בטוח שזה לא יקרה הפעם. השחקנים ירצו להוכיח את עצמם על ההפסד ההוא. כמו כן, יש לחברה שלי יום הולדת ואני מאחל לה מזל טוב, והלוואי שנחגוג מחר ביחד ניצחון".  

 

דודי סגל: "לא מאלה שמחפשים תירוצים".

 

יו"ר נחלת יהודה, דודי סגל, סיכם: "המצב שלנו לא מזהיר, כי הרבה שחקנים התחלפו אצלנו. בתקופה האחרונה הייתה בעיה, אך אני מקווה שהיא מאחורינו. סבלנו מתקופה לא טובה, חזרנו לעצמנו, ושוב פעם הדרדרנו, מאמין שנמצא את הדרך להתייצב. המטרה שלנו העונה- להגיע לפלייאוף העליון, אך כרגע כמו שאנחנו קרובים לתחתית ככה אנו קרובים לפלייאוף. אני לא מאלה שמחפשים תירוצים, אני מקווה שמחר נחזור לעצמנו".  

הוסף תגובה
תגובות
  1. דודי את בושה אין לך מושג לך הביתה הרסת הכול (בועז לוי 30-01-2015, 20:36)
  2. לציון (סקרן 30-01-2015, 21:19)
    למי אתה מתכוון שרוצה לאמן?
  3. ניסים רק תגיד נגיע כולם נשלח את הליצן הזה דודי הכלומניק לכבס במכבסה (יוסי לוי נמחלת 30-01-2015, 22:46)
  4. ציון הגיע הזמן שתפסיק להרוס (בועז 30-01-2015, 22:48)
  5. נחלת פעם היו ההנהלה הכי טובים היום הם בושה (אבא של שחקן לשעבר 31-01-2015, 06:33)
    איכס
  6. כל פעם מחדש ! אין הנהלה בנחלת יש אויר (אבי מהשיכון 31-01-2015, 19:15)
  7. כל פעם מחדש ! אין הנהלה בנחלת יש אויר (אבי מהשיכון 31-01-2015, 19:15)
  8. כל אחד והתפקיד שלו (הרוזן 01-02-2015, 08:09)
    הפועל נחלת יהודה יכולה להיות בפלייאוף העליון וגם אני יכול לומר שמסוגלת לעלות ליגה הפוטנציאל גדול אבל, התנאי הוא אחד שכל אחד במערכת הזאת יתעסק רק בתפקיד שלו בפאזל ויאמין ב-100% במה שהוא עושה.ואפשר להוסיף טיפת מזל . בהצלחה.
  9. הפועל נחלת לליגה א' (הרוזן 01-02-2015, 08:09)
    הפועל נחלת יהודה יכולה להיות בפלייאוף העליון וגם אני יכול לומר שמסוגלת לעלות ליגה הפוטנציאל גדול אבל, התנאי הוא אחד שכל אחד במערכת הזאת יתעסק רק בתפקיד שלו בפאזל ויאמין ב-100% במה שהוא עושה.ואפשר להוסיף טיפת מזל . בהצלחה.
  10. להאשים את הצעירים ??? (ציון היקר 01-02-2015, 08:19)
    העובדות לא נכונות וצריך לומר רק אמת, ממוצע הגיל בנחלה הוא הגבוה בליגה מעמדת השוער ההגנה קישור וחלוצים, על איזה צעירים אתה מדבר ?
  11. שקרן (רונן 08-02-2015, 16:13)
    חוץ משחקן אחד שעלה בנוער ישר להרכב אין שחקני נוער בבוגרים. יש כל משחק שניים שלושה שמחממים את הספסל ולעיתים רחוקות מקבלים כמה דקות אם בכלל. הסגל כולו מעל גיל 24. מנג'ר? מתפלא על האתר שלא בודק עובדות. קשה לי להאמין שיש לו אפילו תעודת מאמן....