קשר מגדל העמק, מוטי אוחיון: "קטמון? לא מדובר בברצלונה"

מגדל העמק המפתיעה (4 ניצחונות ב-5 משחקים האחרונים) תארח היום (ב', 14:30) את המוליכה קטמון, שמגיעה אחרי שתי תוצאות תיקו וללא המאמן אסף נמני המורחק. שני המפגשים הקודמים בין הקבוצות העונה הסתיימו פעם אחת בתיקו 1:1, ופעם נוספת בניצחון 1:0 של מגדל העמק בגביע. איך יגמר הפעם?

  • על ידי: אורי דוד
  • 23-02-2015
  • 08:26

במוקד המחזור ה-21 של ליגה א' צפון יעמוד משחק הצמרת המסקרן, בו תארח היום (14:30) הפועל מגדל העמק את מוליכת הטבלה הפועל קטמון.

הקבוצה של איתן טייב, שנחשבת לאחת ההפתעות הנעימות של הליגה, נמצאת בתקופה נהדרת והשיגה ארבעה ניצחונות בחמשת משחקיה האחרונים. נכון לעכשיו מגדל העמק מדורגת במקום השישי בטבלה (34 נקודות) והמטרה המרכזית שלה היא להתברג בסיום העונה בפלייאוף העליון, מה שיחשב כהצלחה גדולה עבור הקבוצה לאור הסגל הצעיר והתקציב הצנוע שלה. 

 

הפועל מגדל העמק. נמצאת בתקופה טובה צילום: אביב עובדיה

 

מהצד השני, הפועל קטמון הפייבוריטית מגיעה אחרי שתי תוצאות תיקו מול הרצליה ונשר, וכשהיא ללא המאמן הראשי שלה, אסף נמני, שהורחק בשבוע שעבר ע"י בית הדין של ההתאחדות לכדורגל משלושה משחקים בפועל.   

שתי הקבוצות כבר נפגשו העונה פעמיים, מפגש הסתיים בניצחון 1:0 של מגדל העמק במסגרת הגביע ומפגש נוסף בליגה שנערך בסיבוב הקודם בטדי הסתיים בתיקו 1:1.

 

אסף נמני. לא יעמוד על הקווים  צילום: רמי גרידיש

 

למרות פערי הרמות הדי ברורים, במגדל העמק משוכנעים שיש להם את היכולת והכלים להשיג גם הפעם תוצאה טובה מול הירושלמים.

המאמן איתן טייב, שייהנה  מסגל שחקנים מלא, אמר לקראת המשחק: "על הנייר לקטמון יש יתרון גדול וברור, הן בתקציב והן בשמות השחקנים. אבל כשהמשחק מתחיל הרבה פעמים הפערים האלה מתבטלים על המגרש. העונה כבר הוכחנו שאנחנו מסוגלים להתמודד גם מול קבוצות גדולות, וכראייה לכך בשני המשחקים הקודמים שלנו מול קטמון השגנו ניצחון אחד בגביע ובמשחק השני בליגה ספגנו שער שוויון אכזרי בדקה ה-85".

מוטי אוחיון והחברים שלו ממגדל העמק. יפתיעו את קטמון? צילום: אביב עובדיה

 

הקשר המוכשר של מגדל העמק, מוטי אוחיון, שעדיין סוחב מתיחה קלה בשריר הירך האחורי, גם כן שמר על טון אופטימי: "מדובר במשחק קשה, אבל זה לא בשמיים. נכון שקטמון מוליכה את הטבלה ונחשבת אולי לקבוצה הכי טובה בליגה, אבל עם כל הכבוד היא עדיין לא ברצלונה. אגב, גם ברצלונה הגדולה יכולה למעוד וראינו את זה השבוע כשהיא הפסידה בבית מול מלאגה הצנועה. יש לנו קבוצה צעירה ונלהבת שמסוגלת לתת פייט ראוי לכל קבוצה בליגה, ובמיוחד כשמדובר במשחק שנערך במגרש הביתי שלנו".  

בתוך כך, למרות שמדובר במשחק שנערך באמצע השבוע ובשעה יחסית מוקדמת (14:30), במגדל העמק מאמינים כי היציעים במגרש יהיו מלאים במאות אוהדים, מתוכם צפויים להיות כ-100 אוהדי קטמון.

 

אוהדי קטמון. גם למגדל העמק יגיעו בהמוניהם?  צילום: רמי גרידיש

 

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקן קט רגל (אוהד מושבע 23-02-2015, 16:41)
    מוטי בגללך מגדל העמק שיחקו פחות שחקן רק מאבד כדורים ולא מורגש במשחק שחקן של קט רגל ותשלח פרחים לאיתן טייב