אוהד רון מארח את אלי לוי: תחזית ליגה א' דרום מחזור 22

אוהד רון מארח והפעם את אלי לוי, עוזר מאמן הפועל אשקלון. לוי שמכיר את הליגה חושב שכפ"ס הרבה פחות טובה ממה שחושבים עליה, יפו וכפר קאסם מאד מאכזבות עד כדי אכזבת העונה. אבל מה הוא חושב על כל הקבוצות לקראת סופ"ש הקרב ובא...מעניין לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 26-02-2015
  • 17:54

אלי לוי, עוזר מאמן הפועל אשקלון, ומי ששיחק בליגת העל במדי בני יהודה, הפועל ב"ש הפועל ר"ג, חושב על ליגה א' :"ליגה שיוויונית, חזקה ומאד מעניינת. אני חושב שליגה א' דרום חזקה יותר מהצפון, למרות שבליגה א' צפון הכל פתוח ומאבק צמוד" 

לגבי התחתית: "אחרי הניצחונות של אזור, מורשה וב"ש הליגה נפתחה מחדש והיורדת השניה תיקבע ממש בשריקת הסיום של העונה. לדעתי צריך לפחות 33 נקודות כדי להישאר בליגה ולכן יש הרבה עניין להרבה קבוצות" 

 

אוהד רון מארח את אלי לוי, עוזר מאמן הפועל אשקלון. (צילום: איתמר מורז)

 

הפועל מחנה יהודה-מכבי שעריים, יום שישי, 13:30, מחנה יהודה

שעריים מגיעה אחרי הניצחון הגדול והיוקרתי בדרבי על הפועל מרמורק, למשחק מול קבוצה עיקשת ובמגרש שקשה לפתח משחק כדורגל איכותי. מחנה יהודה לאחר רצף של ארבעה ניצחונות רצופים נוצחה שני משחקיה האחרונים, אם הקבוצה לא רוצה למצוא את עצמה מסתבכת בתחתית הגועשת היא חייבת לאגור נקודות במשחק הבית. שעריים עדיפה אך האם חניכיו של בנודיס ינחתו אל הקרקע לאחר שבוע של חגיגות לאחר הניצחון הדרבי? הימור שלי: תיקו.

אלי לוי: "שעריים בתקופה מצויינת, 6 ניצחונות מתוך 7 משחקים. שעריים קבוצה שמאומנת היטב. מחנה יהודה בתקופה פחות טובה של 2 הפסדים אחרי 4 ניצחונות רצופים. אבל אני חושב שהמשחק יסתיים בתיקו בגלל הביתיות של מחנה.

 

האם שחקניו של בנודיס ינחתו אל הקרקע או ימשיכו להתבשם מטעם הניצחון בדרבי ויאבדו נק' מול מחנה? (צילום: איתמר מורז)

 

מכבי ב"ש-הפועל כפר שלם, יום שישי, 13:30, ב"ש

מכבי ב"ש עם ניצחון ענק בשבוע שעבר על עמישב, ניצחון שגרם לכך שכמעט כל הליגה בסכנת ירידה. אם פעם חשבנו ש-30 נקודות יספיק אז כנראה שלא. ולכן כפר שלם יוצאת למשחק חוץ בב"ש כאשר הפסד עלול לגרור את הכפר למאבקי תחתית ממשיים...לדעתי הכפר יבואו מוכנים וינצחו את ב"ש. הימור שלי: כפר שלם ינצחו.

אלי לוי: גילוי נאות, כפר שלם זאת קבוצת הבוגרים הראשונה ששיחקתי בה. אני חושב שהיא קבוצה טובה ולא סתם היא נחשבת לקבוצה שעושה הכי הרבה צרות לכל הקבוצות. ב"ש מנגד באים אחרי ניצחון שדי הפתיע אותי בעמישב. אבל אני הולך עם הלב ומאמין שכפר שלם ינצחו.

 

הפועל מרמורק-הפועל אשקלון, יום שישי, 13:30, מרמורק

מי היה מאמין בסיבוב הראשון שהמשחק הזה יהיה במעמד צד אחד? רק לפני מספר חודשים מרמורק היתה יריבה שקולה ואולי עדיפה על אשקלון והיום, מרמורק נהייתה קבוצה חלשה עם 4 הפסדים רצופים, ואלמלא הפתיחה הטובה שאייל גולן ושות' הביאו, מרמורק עוד היו היום במאבקי תחתית...אבל למרמורק יש את עדני, וכך אולי טוב לעדני שהקבוצה מנצחת במשחק ומפסידה ארבעה, אולי יש לו סיבות לכך...ימים יגידו..הימור? לא נראה שצריך אפילו להגיד מי תנצח...אשקלון.

אלי לוי. ניצחון לאשקלון. באים למשחק קשה במגרש קשה. למרות זאת אני מאמין שאנחנו ננצח.

 

מרמורק, אם לא הפתיחה הטובה, בזכותו של אייל גולן ושות', ככל הנראה היתה נאבקת היום בתחתית (צילום: איתמר מורז)

 

הפועל הוד השרון-קרית מלאכי, יום שישי, 13:30,הוד השרון

כואב לי על קרית מלאכי שלמרות הסיבוב הראשון ההירואי שלהם, הם עדיין במקום האחרון עם מינוס 10 נקודות מחוף מבטחים. הוד השרון לא מרשימים לאחרונה, אבל לוקחים נקודות. הוד השרון קבוצה הרבה יותר איכותית ממלאכי ואני לא נותן למלאכי הרבה סיכוי. רק שלא יחטפו תבוסה...הימור שלי: ניצחון קל להוד השרון.

אלי לוי: הוד השרון זאת קבוצה לא יציבה שיש לה הרבה עליות ומורדות. אבל עדיין מדובר בקבוצה הרבה יותר טובה מקרית מלאכי. שלדעתי גמרו את הסיפור שלהם בליגה. ולכן הוד השרון ינצחו ובגדול. 

 

בית"ר כפ"ס-הפועל אזור, יום שישי, 13:45, כפ"ס לויטה

כפ"ס עברה זעזוע גדול השבוע כאשר האיש שבנה את האימפריה שנקראת בית"ר כפ"ס ומזוהה עם כל ההצלחות שלה, חיים סירוטקין, עזב ובמקומו מונה עופר בכר. בכר מאמן צעיר ומוכשר עם מוטיביציה גדולה להצליח יכול להצליח בכפ"ס שדי מתאימה לאופי שלו. השאלה היא איך השחקנים של סירוטקין יקבלו אותו. מנגד אזור, תחת הדרכתו של יוסי חכים, נראית כקבוצה חזקה עם אופי, קבוצה מסודרת שנלחמת על כל כדור ורוצה מאד להישאר בליגה. כפ"ס עם אפקט החלפת המאמן צפויה לנצח את אזור. הימור: כפ"ס תנצח.

אלי לוי: כפ"ס היא קבוצה הרבה פחות טובה ממה שעושים ממנה. אני לא חושב שהיא משחקת את הכדורגל הכי יפה בליגה כמו שמתארים, בטח לא לפני הפועל אשקלון ומכבי שעריים. אני חושב שעם קצב הספיגות שלהם, הם קבוצת תחתית, אך בגלל שהם כובשים הרבה שערים, הם נמצאים איפה שהם נמצאים בטבלה, אבל זה המקסימום שהם יכולים להגיע. מנגד הפועל אזור, קבוצה עם מאמן חדש ורוח גבית של ניצחון על נס ציונה, אני חושב שהם ימשיכו בתנופה שלהם ולא יפסידו בכפ"ס, ולכן אני מאמין שהמשחק יסתיים בתיקו. 

 

"כפ"ס קבוצה הרבה פחות טובה ממה שעושים ממנה.." (צילום: איתמר מורז)

 

מכבי יפו-הפועל מורשה רמת השרון, יום שישי, 14:00, שכונת התקווה

מכבי יפו מאכזבת על המגרש, אבל לפחות בתחום הפיננסי היא צפויה להרוויח ובגדול. בהסתמך על התביעות, המוצדקות לטעמי, של מאמניה לשעבר והנוגעים בדבר. אם יפו יוציאו מהתביעות הללו קצת מזומנים אז אפשר להגיד שהקבוצה עשתה עונה פיננסית...גם זאת דרך לחשוב על העונה הזאת..ילפו אסור להפסיד למורשה כי הפסד והקבוצות יחליפו מקומות. מורשה בכושר מדהים, גל אדיר מאמן צעיר אבל מוכיח שיש לו הרבה פוטנציאל. קבוצתו משחקת טוב ומנצחת. הימור שלי, יפו יראו ווינריות לראשונה העונה וינצחו.

אלי לוי: יפו קבוצה שניבאו לה לעלות ליגה או לפחות להיאבק על העלייה. אבל היא מאד מאכזבת, יפו מלאה בשחקנים צעירים והיה חסר להם השחקן הוותיק שימשוך עם הנסיון שלו ויוציא את הקבוצה מהתקופה הלא טובה. על פי התוצאות כל חילופי המאמנים לא הועילו להם. מצד שני מורשה נראית במגמת שיפור מאז שגל אדיר הגיע אליה, ולדעתי יש להם קבוצה מאד נחמדה עם התקפה די טובה בניצוחו של גיא רוזנבלום. ולדעתי הם ינצחו את המשחק.

 

מ.ס. כפר קאסם-מכבי עמישב, יום שישי, 14:00, לוד

כפר קאסם החליפו מאמן והביאו את חיים סירוטקין. סירוטקין מכיר את הקבוצה, מכיר את המנטליות, ויודע איך להוציא מכל שחקן את המקסימום. עמישב יודעים ומכירים את המשחק של סירוטקין ויודעים איך להתגונן ולעקוץ אותו כשצריך. לדעתי כפר קאסם ילחצו את עמישב לאורך כל המשחק אבל בהתקפה או שתיים עמישב יכולים להפתיע...הימור שלי: תיקו.

אלי לוי: כפר קאסם הם סוג של אכזבת עונה. כל הזמן אני שומע שהם טוענים ששיחקו טוב והפסידו, זה סוג של סימפטום של קבוצה לא בריאה, וזה לא מסמל טוב. אם מסתכלים על התחתית הם ממש בסכנה, במיוחד שהם קבוצה שלא בנויה למשחקי תחתית. לדעתי כפר קאסם תהיה בקרבות הישרדות עד סוף העונה. עמישב קבוצה טובה עם מאמן טוב. עם כמה שחקנים טובים והתקפה מהירה בראשותו של מאור לובין. לדעתי במשחקי חוץ שכאלה, המאמן שלהם יודע איך לשחק ולעקוץ את היריבה ולנצח. וזה מה שיקרה. עמישב תנצח.

 

שי מאור מול טלספפה, מאבק על מקום בפלייאוף (צילום:אביחי חיים, איתמר מורז)

 

נס ציונה-מ.ס. שיכון המזרח, יום ב', 18:00, נס ציונה

מאבק ישיר על הפלייאוף. נס ציונה תחת הדרכתו של שי מאור נראים כקבוצה חזקה ששווה פלייאוף. מנגד קבוצתו של עופר טלספפה, רחוקה רק 2 נקודות ממנה, וניצחון במשחק יקרב מאד את המנצח לפלייאוף כאשר הפסד יגרור לתחתית. הימור שלי: תיקו

אלי לוי: נס ציונה זאת קבוצה לא יציבה. יש שם הרבה שחקנים צעירים ובמקביל יש להם הרבה שחקנים פצועים. אבל יש להם מאמן מאד מנוסה בליגה הזאת, והוא יודע להוציא מהשחקנים, בטח מהצעירים, את המקסימום. אין לי ספק שהם ינצחו  את המשחק ולדעתי הם הקבוצה שתהיה בפלייאוף העליון. שיכון המזרח מנגד בנויה משתי קבוצות, חלק קידמי מאד טוב וחלק אחורי פחות טוב. ואני בטוח שנס ציונה תנצח את המשחק.

 

מילה לסיום: "מאחל לכל הקבוצות בהצלחה. שבת שלום ושהכדורגל ינצח".

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. מלחמה (מאיר 26-02-2015, 18:07)
    שעריים באש ובמים
  2. העונה גמורה. מי שלא נשאר הביתה עכשיו (קרית מלאכי 26-02-2015, 18:12)
    צריך להשלים עם זה אפסו הסיכויים השנה לבנות קבוצה שתחזור בשנה הבאה שחקנים שלא ישארו בשנה הבאה הביתה עכשיו.
  3. סוף כל סוף הבאתם מישהו שמבין עניין בכדורגל ולא אחד (אזור בנשמה 26-02-2015, 18:12)
    עובד לפי תחושות בטן
  4. יאללה אזור מלחמה מחר אש (אזורי 26-02-2015, 19:34)
  5. מכבי יפו חייבים דחוף לנצח,כי אם לא היא יכולה להיות עם רגל בליגה ב (שעריים בחוץ ואשקלון בבית !!! 26-02-2015, 19:45)
  6. קרית מלאכי רהט מחכה יפו תנצח שעריים תנצח אשקלון תיקו (אזור תנצח אזור תיקו 26-02-2015, 20:31)
  7. מחזור קל מאוד לניבוי ! (אחד שמבין 26-02-2015, 21:46)
    מחנה-שעריים- 2 באר שבע -כפר שלם -X מרמורק-אשקלון - 2 הוד השרון -מלאכי - 2 כפר סבא-אזור -2 יפו -רמת שרון -1 כפר קסם-עמישב -1 נס ציונה-שיכון - 1
  8. משפחת וייס די להגיב בשם אזור (אוהד כדורגל 26-02-2015, 23:25)
    כולה 2 אוהדים יש לכם חחח