ימים טובים בעפולה: ההנהלה מחלקת דולרים

אחרי הניצחון הגדול בדרבי על נצרת עילית (1:4), שהבטיח לקבוצה כמעט באופן סופי את המקום בפלייאוף העליון, בהנהלת עפולה הבטיחו לשחקנים בונוס כספי צנוע (100 דולר לכל שחקן). שחקן בכיר בעפולה לקראת כפר סבא (ו', 15:00): "הלחץ על כפר סבא כי היא רוצה לעלות ואנחנו לא. לנרי קהינדה לא חייב לפתוח ב-11 כי הרכב מנצח לא צריך להחליף"

  • על ידי: אורי דוד
  • 26-02-2015
  • 15:05

אחרי שהקבוצה עמדה במטרה המרכזית שלה העונה ולמעשה הבטיחה לעצמה כמעט באופן סופי את המקום בפלייאוף העליון, הפועל עפולה תארח מחר (ו', 15:00) את הפועל כפר סבא למפגש צמרת מסקרן כשהיא נטולת לחצים ודאגות.

הקבוצה המפתיעה של ירון הוכנבוים, שתשחק בשבוע מול מכבי פ"ת בגומלין רבע גמר גביע המדינה, מדורגת במקום החמישי בטבלה (41 נקודות) והיא מגיעה למשחק מול כפר סבא אחרי שני ניצחונות רצופים בליגה. חניכיו של פליקס נעים, לעומת זאת, מגיעים במצב רוח שפוף אחרי שסיימו את כל ארבעת המשחקים האחרונים שלהם בליגה בתיקו.  "כפר סבא היא קבוצה חזקה ומסודרת שנמצאת בתקופה לא טובה", אמר שחקן בעפולה לקראת המשחק, "לדעתי המשחק הזה יהיה שווה כוחות. כפר סבא אולי יותר לחוצה מאיתנו בגלל שהיא רוצה לעלות ליגה וזה אולי ישחק לטובתנו. אנחנו באים למשחק הזה בתחושה טובה ובלי לחץ כי את המטרה העיקרית שלנו העונה, שזה הגעה לפלייאוף העליון, למעשה כבר השגנו כמעט באופן סופי. כל דבר מעבר לכך יחשב עבורנו כבונוס".

 

שני המאמנים החיפאים, פליקס נעים וירון הוכנבויים. מי ייצא מהמשחק מרוצה? (צילום: לילך וייס וסיון פרץ)

 

בינתיים למרות היעדרותו של החלוץ לנרי קהינדה (הושעה בעקבות הנסיעה לחו"ל), הקבוצה מבירת העמק המשיכה במחזור האחרון את היכולת הטובה שלה ועשתה ניצחון חוץ גדול 1:4 על הפועל נצרת עילית בגרין. שחקן בכיר בעפולה אמר אחרי הניצחון הגדול בדרבי, שהושג ללא החלוץ לנרי קהינדה (14 שערים): "מאוד העליב אותנו שלפני המשחק מול נצרת עילית אמרו שהפועל עפולה לא שווה כלום בלי לנרי קהינדה. עם כל הכבוד לקהינדה עפולה היא קבוצה מספיק טובה גם בלעדיו, ובמשחק מול נצרת עילית גם הוכחנו את זה לכולם. קהינדה הוא שחקן חשוב, אבל הוא לא שווה חצי קבוצה כמו שחלק מהאנשים טוענים. ואם כבר מדברים על קהינדה אז לדעתי הוא לא צריך לשחק מול כפר סבא כי הרכב מנצח לא צריך להחליף". 

 

פרט לקשר הוותיק דריו פרננדס שעדיין בספק למשחק בגלל פציעה, לרשותו של המאמן ירון הוכנבוים יעמוד סגל שחקנים מלא לקראת כפר סבא. החלוץ לנרי קהינדה (14 שערים), שכאמור נעדר במשחק האחרון בגלל עונש השעיה שספג מטעם הקבוצה, צפוי לחזור להרכב. בתוך כך, אחרי הניצחון על נצרת עילית היו"ר דני אסולין נכנס לחדר הלבשה והודיע לשחקנים: "עשיתם ניצחון גדול, ויצאתם גברים. החלטנו להעניק לכל אחד מכם בונוס צנוע על סך 100 דולר". שחקן בקבוצה אמר: "תמיד כיף לקבל בונוסים. זה נותן תחושה טובה. אנחנו עושים עונה גדולה ובהחלט מגיע לנו". 

הוסף תגובה
תגובות
  1. ככה זה תמיד, מנצחים בחוץ ומפסידים בבית 2 סגור בווינר ! (רמי כ"ס 26-02-2015, 16:45)
  2. רק ניצחון (עפולאי 26-02-2015, 22:30)