תחזית ליגה א צפון: מחזור 22

מורן קלפר מארח את אלי שבת, מהידועים והפעילים בגבעת אולגה להימורים על המשחקים של ליגה א' צפון. מי ייצא הווינר? מי ינצח השבוע בליגה א צפון? ולמה?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 27-02-2015
  • 08:06

תשעה משחקים נשארו לליגה א' צפון והקרב הצפוף הזה לא נראה קרוב לסיום, קטמון, נשר או הפועל הרצליה? את התשובה נדע בעוד תשעה מחזורים, עד אז ננסה לספק את התשובות למחזור הקרוב.

 

הפעם החלטתי לארח את אלי שבת, ממייסדי מ.ס. גבעת אולגה ומומחה לא קטן לליגה הצפונית, העונה שבת נהנה לראות את גבעת אולגה בעונה חלומית ומבקש לפרגן לצחי אילוז, "מאמן גדול שמבין כדורגל". רשמנו פירגון ראשון ועכשיו... לתחזית:

 

הפועל הרצליה - הפועל מגדל העמק

אלי שבת, "הרצליה עם שלושה משחקים ללא ניצחון ורגע לפני שחלום העליה נגוז, הם חוזרים למגרש הביתי וניצחון זה בגדר חובה, ההימור שלי - 1 הרצליה מנצחת".

 

קלפר, "אני חושב שעבר מספיק זמן כדי שהחניכים של אסולין יתאוששו מהשער של אדם מזרחי בדקה ה95 שגרם להם לדעתי לנפילת מתח, אם הם מסתכלים על הטבלה הם מבינים שכל ניצחון והפתעה במגרש אחר יכול להפוך אותם חזרה לפייבוריטים, אני מאמין שאסולין יידע להחדיר להם את זה, גם ההימור שלי - 1, הרצליה מנצחת ".

 

הרצליה חייבים לחזור לנצח מול מגדל העמק. (צילום: רמי גרידיש)

 

בית"ר נהריה - הפועל אסי גלבוע

אלי שבת, "נהריה משחקת טוב ולאחרונה זה לא עוזר לה לנצח, גלבוע משחקת רע וניצחה השבוע, אני מאמין בנהריה של סבג, ההימור שלי, 1, נהריה מנצחת".

 

קלפר, "אני חושב ששתי הקבוצות בערך באותה הרמה, ביום נתון כל אחת יכולה לנצח את השניה, אז למרות שלפי חוקי מרפי בטוח יהיה ניצחון חד צדדי, אני אלך עלX- תיקו במשחק".

 

מ.ס. כרמיאל צפת - עירוני חדרה

אלי שבת, "משחק תחתית מובהק, לדעתי חדרה תיקח את הנקודות שלה לקראת סוף העונה ותישאר בליגה, אבל הפעם כרמיאל תנצח בבית, ההימור שלי, 1 כרמיאל מנצחת".

 

קלפר, "חדרה היא אולי אחד הסיפורים העצובים של העונה, נהניתי לראות את הקבוצה תחת הדרכתו של גיל פישל בתחילת העונה, משחקים בה כמה שחקנים מדהימים ולדעתי ואסי שמואל, סלים עמאש והחברים יבינו שהם עם הגב לקיר ויחזירו את היכולת מהסיבוב הראשון, ההימור שלי, 2, חדרה מנצחת".

 

 

שחקני קטמון חוגגים...חייבים לנצח את דליה בביץ. (צילום: רמי גרידיש)

 

מכבי עירוני קריית אתא - איחוד בני מג'דל כרום

אלי שבת, "קריית אתא חוזרת לעניינים עם רביעיה בחדרה, מג'דל בדרך ההפוכה לכיוון ליגה ב', ההימור שלי, 1, ניצחון לקריית אתא".

 

קלפר, "פטו סייג אוהב את השחקנים שלו ומאמין בהם, אין סיבה שנגד מג'דל כרום הם יאכזבו אותה, ניצחון לחניכים של סייג, ההימור שלי, 1 לקריית אתא ".

 

 

מכבי צור שלום - מכבי אום אל פאחם

אלי שבת לא מרחיב הפעם, "ניצחון לצור שלום".

 

קלפר, "בגדול זה ניצחון קל לצור שלום שגם נראים טוב לאחרונה, רק בשביל הספורטיביות אני לא אהמר על 1 אלא על X, אבל קשה לי להאמין שההימור הפרוע הזה יכול באמת לקרות".

 

שחקני בית שאן חוגגים. האם ינצחו במעלות? (צילום: אביב עובדיה)

 

מכבי סקציה מעלות - הפועל בית שאן

אלי שבת, "מעלות בתקופה רעה וכמעט הפסידה לאום אל פאחם, בית שאן איכותית בהרבה, ההימור שלי, 2, מעלות מנצחת".

 

קלפר, "אני חושב שיהיה תיקו, ההימור שלי X".

 

הפועל קטמון ירושלים - מכבי דלית אל כרמל

אלי שבת: "קטמון לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון חוזרת לטדי מול יריבה נוחה יחסית, שעברה מוקדם לבגד ים בדמות מכבי דליה, ללא ספק קטמון תנצח, 1".

 

קלפר, "קטמון יודעת שכל תוצאה חוץ מניצחון מקפיצה את הרצליה ונשר, ההימור שלי מסכים עם שבת שוב, קטמון תנצח, 1 ".

 

מ.ס. גבעת אולגה - עירוני נשר

אלי שבת, "אני אנסה להיות אובייקטיבי, זה משחק מוקש ובאולגה תמיד קשה, זה ידוע לכולם. נשר מצויינת ואלקנתי בכושר שיא ולכן כל תוצאה אפשרית, אניכמובן מהמר על אולגה, 1".

 

קלפר, "אולגה באמת אחד המגרשים הקשים בליגה, קבוצה ביתית מובהקת אבל אני מאמין שאם נשר תצליח להשיג שער מוקדם היא תצליח לסיים את המשימה, אם היא תגרר בלי שערים לדקות ההכרעה, הלחץ יעשה את שלו, עדיין חושב שנשר יצליחו לעשות העבודה עם ניצחון באולגה, 2".

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק ניצחון היום (אולגאי 27-02-2015, 11:45)
  2. ואיפה הפועל חדרה? (אולגאי 27-02-2015, 11:45)