הנחמה של נס ציונה

ילד הפלא הירושלמי, עדן נחמני, הגיע בעונה שעברה לסקציה נס ציונה לאחר שלא מיצה את הפוטנציאל הטמון בתוכו בהפועל ירושלים מהלאומית. עדן התבגר, והפך העונה לבורג חשוב במועדון של סקציה ובשנה הבאה: בחזרה לירושלים הבנויה?

  • על ידי: אביחי חיים
  • 04-03-2015
  • 18:07

סיפורו של הילד הירושלמי, הוא סיפור של החמצה לפחות עד עתה. עדן נחמני גדל במחלקת הנוער הנפלאה של בית"ר ירושלים, בבית וגן. כבר מגיל קטן, היה נראה שצומח פה שחקן העתיד של המנורה הצהובה. כאשר הילד גדל והתבגר, כך גם כישוריו של נחמני אשר לפחות בקבוצתו היה בדרגה אחת מעל חבריו לקבוצה. 

 

כאשר נחמני עלה לקבוצת הנוער של המועדון, לא מעט אנשים בחנו אותו בתור שחקן העתיד והבשורה הגדולה. למרות הצלחותיו בקבוצת הנוער הירושלמית, ו-17 הופעותיו במדי הבוגרים של בית"ר (לא כולל משחקי גביע הטוטו), נחמני קיבל את ההזדמנויות אך ברוב הפעמים הם ברחו לו בין קצות אצבעותיו, או במקרה הנכון יותר בין רגליו. נחמני היה מגיע לאין ספור מצבים, אך אולי זה הגיל היחסית מוקדם ששיחק בבוגרים, או הלחץ הגדול שתמיד ישנו בבית"ר בין אם זה הצלחות או חס וחלילה כשלונות, נחמני לא מצא את עצמו ובצעד משותף עם הצהובים שחורים מהבירה, עבר לצד האדום של העיר- להפועל ירושלים. 

 

עדן נחמני, עשה את השדרוג השנה בנס ציונה. (אביחי חיים)

 

בשנת 2012, נחמני הגיע למועדון בלאומית, השתלב נפלא כבש שני שערי ליגה אך עדיין היה נראה כי משהו לא טוב עובר על השחקן המוכשר. בסוף העונה, נחמני נחתך מהפועל והחל לחפש את עצמו. נחמני חזר לשורותיה של בית"ר ואף שיחק 90 דקות מלאות בשני המשחקים בו שותף. מהר מאוד התברר כי מקומו עדיין לא בסגל הבית"רי, ובתחילת 2014 שחקן בית"ר לשעבר, עופר טלקר, הביאו למועדון הכתום של נס ציונה אשר אימן בזמנו. נחמני השתלב נפלא במועדון, וב-6 משחקים כבש 3 שערים, מאזן נפלא לשחקן שהגיע באמצע העונה. 

 

השנה, נחמני עשה את ההחלטה הנכונה ולמרות הצעות לנסות את מזלו בשנית בליגה הלאומית והעל, החליט להשתקע בנס ציונה תחת איציק עובדיה אשר אימן את הקבוצה. בכל משחק, עדן עלה כאשר הוא יודע שהוא חייב לחזור לעצמו. למרות הביטחון הגדול שהעניק עובדיה לעדן, זה לא הלך. נחמני אומנם היה שותף פעיל בכל משחק, אך הקבוצה לא התרוממה ובנס ציונה עשו שינוי בחשיבה, בסגל השחקנים ואף בעמדת המאמן. שי מאור הגיע לסקציה, ולמרות חבלי לידה קשים וחוסר יציבות נס ציונה תמצא את מקומה העונה. אין ספק ששי מאור הוא מאמן של שחקנים ובתקופתו, עדן נחמני בהחלט מרגיש בנוח. נחמני כבש 8 שערים העונה, כאשר 6 מהם בתקופתו של שי מאור. 

 

עדן נחמני, יחזור ללבוש את מדיה של בית"ר בשנה הבאה? (באדיבות אתר one)

 

סקציה נס ציונה לאחר תקופה יפה של המועדון הכתום, סובלת מחוסר יציבות כאשר הקבוצה לא מצליחה למצוא את הרשת במחזורים האחרונים ולעלות במעלה הטבלה לעבר הפלייאוף העליון. עדן נחמני, יהיה חייב להיות יותר מרוכז במשחקים האחרונים למרות השער ה-8 שלו בליגה מול השיכון במחזור האחרון, ואין ספור ההחמצות של חבריו לקבוצה (השיכון היו צריכים לקבל 10) במשחק בנס ציונה.

 

עדן נחמני יחד עם סהר לוי הם הברומטרים של נס ציונה העונה. כאשר השניים הללו בפורמה, יהיה מאוד קשה לעצור את ההתקפה הנס ציונית. בכל מקרה, כאשר העונה תסתיים, אל תופתעו אם תמצאו את עדן נחמני בתחילת העונה הבאה באימוני בית"ר ירושלים ולמען האמת, במידה וימשיך כך אין אחד שיוכל להגיד שלא מגיע לו. 

הוסף תגובה
תגובות
  1. עדן אוהבים אותך (אבי 04-03-2015, 21:42)
    בהצלחה בהמשך העונה רוצים להגיע לפליאוף העליון בשנה הבאה רוצים שתישאר אצלנו אבל אם תתקדם לליגת העל נאחל לך בהצלחה
  2. השבוע מלחמה !!!!!! (נס ציונה 05-03-2015, 08:24)
  3. מי זה ?? (מורשה גאה 05-03-2015, 10:29)