"נבוא דרוכים ומוכנים לקחת את הנקודות"

הוד השרון היא כבר מזמן לא הפתעה בליגה א', כאשר היא ממוקמת במקום ה-3 בטבלה אשר מוביל לפלייאוף העליון: "מהרגע הראשון זאת הייתה המטרה שלנו כקבוצה". לקראת מרמורק: "כל משחק הוא קשה במיוחד"

  • על ידי: אביחי חיים
  • 24-03-2015
  • 09:00
אם בתחילת העונה, עוד הרימו גבה על המאמן המוצלח ואוסף השחקנים אשר התחבר נפלא בהוד השרון, כיום אין אחד שלא מעריך את הדרך הארוכה והמוצלחת שעשה המועדון, המזכיר את הצלחתה של הפועל אזור דאז בשנת העליה לליגה א'. הוד השרון הפתיעה לאורך כל העונה עם משחק התקפי, חכם, זורם ובעיקר ניצול מצבים לא רע, אשר כבשה עד עתה 39 שערים אך גם ספגה לא מעט. מאמן הקבוצה, נועם שוהם הסביר: "הליגה השנה מאוד קשה ותחרותית. לכל קבוצה יש עליות וירידות, אני שמח שעכשיו הדברים יותר מתחברים -לקראת הישורת האחרונה של העונה".
 
הניצחון על כפר קאסם על כר הדשא היה מרשים, אך בעיקר הדו קרב על הקווים בינך לבין חיים סירוטקין.
"כפר קאסם קבוצה מצויינת", מדגיש. "אני מעריך מאוד את הסגנון של חיים סירוטקין, וחושב שהעונה יש הרבה מאמנים מוכשרים וטובים בליגה וזו אחת הסיבות לכך שהליגה מאוד קשה". 
 
נועם שוהם, יצליח להישאר בתמונת הפלייאוף? (ארז נעמן)
 
לקראת הישורת האחרונה, הוד השרון במקום ה-3, תצליחו לשמור על מקום בפלייאוף העליון?
"אני אשקר אם אני אגיד שאני לא מאמין שנצליח. מהרגע הראשון זאת הייתה המטרה שלנו כקבוצה, ואני אהיה מאוד מאוכזב אם לא נסיים באחד מהמקומות הראשונים בטבלה". 
 
לקראת המשחק הקרוב מול הפועל מרמורק המשתפרת, 3 נק' והמקום בפלייאוף מובטח?
קודם כל, תמיד המטרה שלנו היא להשיג 3 נקודות במשחק. כל משחק הוא קשה, במיוחד במשחק חוץ מול קבוצה מצויינת כמו מרמורק. אנחנו נבוא דרוכים ומוכנים לקחת את הנקודות".

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה קבוצה יופי של עבודה (הוד השרון 24-03-2015, 10:11)
    שנה ראשונה בליגה א עם שחקנים שזו שנה ראשונה שלהם בליגה הזאת עצם הבטחת ההישארות 10 מחזורים לסוף זה כבר הישג פלאייאוף עליון זה מעל ומעבר כול הכבוד לשחקנים ולכל המערכת
  2. יצא לי לראות אתכם פעמיים השנה באמת שאפו (ניסים 24-03-2015, 11:45)
    קבוצה טובה מאוד עם אנרגיות טובות