דור אלברמן: "רוצים להבטיח מקום בפלייאוף"

במחנה יהודה קיבלו תיאבון לאחר ההעפלה למקום החמישי בטבלה ובלם הקבוצה מצהיר: "לא נוותר על אף נקודה". על העונה הבאה: "השאיפה היא תמיד לנסות ולהתקדם". ומי האחראים לשינוי ביכולת של הקבוצה?

  • על ידי: ארז נעמן
  • 14-04-2015
  • 09:02
מחנה יהודה העפילה למקום החמישי בליגה א' דרום לאחר הניצחון המרשים 1:2 על הוד השרון החזקה, ואם לשפוט לפי מה שאומר בלם הקבוצה, דור אלברמן, היא לא מתכוונת לעצור כאן. "כרגע אנחנו ממוקמים במקום החמישי עם אותם נקודות כמו כפר שלם והוד השרון, נשארו שלושה משחקים מאוד קשים עד לסיום העונה, ואנחנו יודעים שההעפלה לפלייאוף נמצאת בידיים שלנו", אמר הבלם, "אנחנו מתכוונים להגיע מוכנים במאה אחוז לכל שלושת המשחקים הקרובים ולא לוותר על נקודה אחת, בתקווה להוציא תוצאות טובות שבאמת יבטיחו את מיקומנו בפלייאוף".
 
אתה מרגיש שמבחינת אופי, אתם בנויים לזה? זה יכול להיות הישג ענק לקבוצה כמו מחנה.
"אני חושב שלהיות בפלייאוף זה דבר שכל קבוצה בליגה הזו רוצה. ראינו כמה הייתה צמודה ומשוגעת ואיך בכמה משחקים הטבלה משתנה מקצה לקצה. שרון מרציאנו הכין אותנו במשך התקופה האחרונה כאילו כל משחק הוא גמר גביע, אנחנו מתכוננים לכל משחק לגופו, נעשה הכנה כמו שצריך, נבוא מרוכזים וצנועים ונקווה לתוצאות טובות. אנחנו קבוצה דיי צעירה, אבל יש כמה שחקנים בוגרים ומנוסים כמו ניסן ספיר, אלירן מגול, ואיציק בן סולומון שעברו דבר או שניים בכדורגל ונקווה שבאופי שלהם הם ידביקו את שאר הקבוצה".
 
מרציאנו. "גם בתקופות קשות לא שידר לחץ"
 
גם לך באופן אישי יש עונה מצוינת.
"אני חושב שכקבוצה שלמה וכהגנה בפרט עשינו עבודה טובה השנה. כמובן שזה לא הזמן לסיכומים ויש לנו עוד מטרה להשיג, אבל אני חושב שיש לנו הגנה מצוינת וכל אחד מאיתנו ראוי להערכה. הגנה של קבוצה לא בנויה משחקן אחד וכל אחד מאיתנו תורם את חלקו. אני מאוד מרוצה מהחברים שמשחקים סביבי וחושב שיש לנו קשר מיוחד מבחינה אישיתי וכמובן מקצועית".
 
אתה חושב שההצטרפות של מגול ובן סולמון שדרגה את הקבוצה מכזו שנלחמת על חייה בליגה למועמדת לפלייאוף?
"החתמתם של אלירן ואיציק היתה כמובן כדי לשדרג את הקבוצה. אני חושב שגם שניהם הופתעו מהמהירות שבא הם השתלבו מבחינה מקצועית וחברתית, אני חושב שהעובדה שהגיעו שחקנים בוגרים ןמנוסים לקבוצה יחסית צעירה נתן ביטחון לחלק מהשחקנים דבר שהיה חסר לפני הגעתם לכן אני חושב שיש להם חלק ניכר במצב הנוכחי".
 
דור אלברמן. "מקווה שאגיע למקום שאליו אני מכוון"
 
מה מרציאנו אומר לכם? הוא מאמין שזה אפשרי?
"שרון מאמין בנו ויודע מה אנחנו שווים, גם ברגעים שהקבוצה היתה במצב פחות טוב הוא וההנהלה לא שידרו לחץ והאמינו שבסופו של דבר נגיע למקום שמגיע לנו להיות בו. אני חושב שזה מתפקידנו כשחקנים להתעלות במשחקים האחרונים כדי לתת להם נחת".
 
אתה חושב למנף את היכולת הטובה שלך השנה אולי לליגה גבוהה יותר? או שתישאר במחנה יהודה?
כמובן שהשאיפה שלי היא תמיד לנסות להתקדם ולשאוף כמה שיותר גבוה, אני מקווה שבהמשך באמת אגיע למקום שאליו אני מכוון. מחנה מועדון חם ואוהב ויש לי הזכות לשחק עבורו.

הוסף תגובה
תגובות
  1. ילד כנס (באר שבעי 14-04-2015, 09:40)
    תרשום 2 לבאר שבע ילד קשקשן
  2. אהלן מורשה ויפו (ל1 14-04-2015, 09:54)
  3. בלי עילאי בשער אין סיכוי (מונטלה השוטר 14-04-2015, 09:54)
  4. למה מי זה עילאי ? (באר שבע בלב 14-04-2015, 13:00)
    איזה שטויות
  5. באר שבעי (באר שבעי 14-04-2015, 13:26)
    רק מורשה ו יפו ירדו ליגה באר שבע נשארים מנצחים 2 את מחנה יום שישי למה מי עלו מחנה קבוצה קטנה במגרש מסריח בונקר שלנו ובונקר שלהם זה מה שיהיה במשחק
  6. הפועל אזור מחזיקים לכם ידיים. (דודי 14-04-2015, 14:42)
  7. בהצלחה (אוהדי מחנה יהודה 15-04-2015, 19:52)
    בהצלחה לכם אוהבים אותכם אתם שחקנים ענקיים מקווה שתשמרו על המקום שלכם בפלייאוף ובעזרת השם גם תעלו ליגה כי אתם תותחים!! יאללה מחנה!!!