חזרה גנרלית לפלייאוף: בית"ר כפ"ס מביסה את שעריים

כשלושה שבועות לפני תחילת משחקי הפלייאוף, בית"ר כפ"ס ומכבי שעריים נפגשו למשחק במסגרת המחזור ה-28 בליגה א' דרום. הקבוצות ככל הנראה יפגשו גם במהלך משחקי הפלייאוף ועל פי המשחק אמש, בית"ר כפ"ס חדה ומוכנה למאבקי הפלייאוף. ושעריים? בשעריים חייבים להתעורר בכל הגזרות כדי שהעונה לא תגמר עם טעם חמוץ ומר.

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 18-04-2015
  • 17:21

כחודש לפני ששתי הקבוצות ככל הנראה יפגשו במאבקי הפלייאוף, אירחה אמש בית"ר כפ"ס את מכבי שעריים אשר בשנים האחרונות לא מצליחה לנצח את הקבוצה מכפ"ס. המשחק התחיל עם קצב טוב כאשר שתי הקבוצות מניעות יפה את הכדור ומגיעות לחצאי מצבי הבקעה. 

 

כבר בדקה ה-16, כדור חופשי לזכותה של בית"ר כפ"ס, כעשרים מטרים באגף ימין. יוני רביבו הגביה את הכדור, אלעד כהן ניסה לכבוש אך הכדור הורחק ומתוך העירבובייה רועי הררי דחק מקרוב וקבע 1:0 לכפ"ס.

 

רועי הררי מתוך העירבובייה כובש את השער הראשון במשחק (צילום: איתמר מורז)

 

בחלוף חמש דקות, כדור קרן מצד ימין, שוב יוני רביבו (המצטיין במשחק) הגביה את כדור הקרן והכדור עשה את דרכו ישירות אל הרשת לאחר שהגנת שעריים לא הצליחה להרחיק את הכדור. לאחרונה שעריים חשופה וסופגת יותר מדי שערים ממצבים נייחים, נקודה שבשעריים יהיו חייבים לתת עליה את הדעת.

 

הכדור עושה את דרכו ישירות אל הרשת למרות ניסיונות הגנת שעריים לעצור את הכדור (צילום: איתמר מורז)

 

בדקה ה-23 דן רומן הכניס כדור מצויין בין כל שחקני ההגנה של כפ"ס והשאיר את קרגולה לבדו מול אסף רז. קרגולה ניסה להקפיץ מעל רז אף האחרון הדף את הכדור. בחלוף כדקה גיא עובדיה מצא מצויין את קרגולה שהפעם באלגנטיות חלף על פניו של אסף רז ומול הררי שעמד על קו שערו לא התבלבל וצימק את התוצאה.

 

קרגולה חולף על פניו של אסף רז (צילום: איתמר מורז)

 

ומול הררי לא מתבלבל ובאלגנטיות קרגולה כובש את שערו ה-11 העונה (צילום: איתמר מורז)

 

במהלך הפסקת המחצית ארז בנודיס ערך חילוף והכניס למשחק את החלוץ זיו מלסה במקומו של שאהב פאשאי, שעריים עברה לשחק במערך של 4-4-2. כפ"ס החליפו חולצות ועלו למחצית השנייה בחולצות פסים כחול לבן.

 

שעריים פתחה טוב את המחצית השנייה ולחצה על שערו של רז במטרה לחזור למשחק. בדקה ה-49, התקפה יפהפייה של שעריים שבסופה קרגולה מסר למלסה שלבד מול אסף רז לא הצליח לכבוש ורז הדף את ההזדמנות הנהדרת של שעריים לאזן את התוצאה.

 

יוני רביבו, המצטיין במגרש (צילום: איתמר מורז)

 

בדקה ה-62, כדור עומק של כפ"ס מצא שוב את הגנת שעריים חשופה, דוס סנטוס לא היה צריך יותר מכך ולבד מול רוזנקוביץ קבע 3:1 לכפ"ס. שערים שהיתה עדיפה מתחילת המחצית השנייה ויכלה לאזן את התוצאה ואף אולי להפוך את הקערה על פיה נשברה ולא הצליחה לחזור למשחק.

 

דוס סנטוס חוגג את כיבוש השער שהכריע את המשחק (צילום: איתמר מורז)

 

כרבע שעה לתום המשחק, הנעת כדור יפהפייה של כפ"ס, הכדור הגיע ליוני רביבו שחדר לרחבה ומול רוזנקוביץ בעט היטב לפינה השמאלית ופנימה, שעריים מוציאה כדור רביעי מרשתה. שעריים העונה לא ספגה ולו במשחק אחד יותר משני שערים ואמש המנה היתה כפולה ומכופלת.

 

רוזנקוביץ לא אחת נאלץ לצאת משערו ולתפקד כבלם, מה שבסוף אף הוביל לספיגת כדור אדום (צילום: איתמר מורז)

 

אם ספיגת רביעייה לא הספיקה לשעריים, אז "הקינוח" הגיע כדקה מתום הזמן החוקי של המשחק. כדור עומק אל מי אם לא יוני רביבו. רוזנקוביץ, שלא בפעם הראשונה במשחק, נאלץ לתפקד גם כבלם, יצא מהרחבה ואץ אל עבר הכדור, אך רביבו הקדים אותו ובניסיון הבעיטה של רביבו, הכדור פגע בחזהו של רוזנקוביץ וספק, על פי טענת השופט שניר לוי, הכדור המשיך אל זרועו של רוזנקוביץ וכרטיס אדום הונף לעברו של רוזנקוביץ. 

 

השופט שניר לוי מניף את הכרטיס האדום לעברו של רוזנקוביץ (צילום: איתמר מורז)

 

לאחר ששעריים כבר ביצעה את שלושת חילופיה, קובי נחמיאס לבש את אפודת השוער ונכנס אל השער לדקות הסיום. (צילום: איתמר מורז)

 

קבוצתו של עופר בכר, הורידה הילוך לפני כחודש וחצי אך ידעה לחזור לעניינים לקראת תום העונה הסדירה ולקראת מאבקי הפלייאוף וכרגע הקבוצה נראית מוכנה ובשלה לפלייאוף. בשבוע הבא כפ"ס תפגוש את הפועל מרמורק למאבק ישיר על המקום השלישי מה שיבטיח ביתיות במשחק הראשון של הפלייאוף.

 

עופר בכר, קבוצתו מוכנה למאבקי הפלייאוף (צילום: איתמר מורז)

 

מנגד בשעריים יהיו חייבים להתעורר ולעשות הרבה חושבים איך להחזיר את המתח ואת כושר המשחק לכל שחקני הקבוצה שאמש כולם ללא יוצא מהכלל הפגינו יכולת נמוכה מאוד יחסית ליכולתם לאורך כל העונה. כמו כן, השחקן ה-12 של שעריים, הקהל, חייב להתעורר עוד טרם משחק הפתיחה של שעריים בפלייאוף. אחד היתרונות הבולטים של שעריים על כל קבוצות הפלייאוף זה הקהל של הקבוצה, אשר כבר מספר שבועות נמצאים בתרדמת ולא מגיעים במלוא הכח אל היציעים. הקהל של שעריים חייב לדחוף ולייצר אווירה של מתח ועירנות אחרת קבוצתם תגיע מנומנמת ולא חדה והעונה תיגמר עם טעם מר.

 

ארז בנודיס, בשעריים יש הרבה עבודה כדי שהקבוצה תגיע בכושר וחדה למאבקי הפלייאוף

 

איפה הקהל של שעריים? הקהל של שעריים חייב להתעורר ולתת אווירה של מאבק על כרטיס העלייה לקראת הפלייאוף (צילום: איתמר מורז)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שעריים אין קהל (רחובות אדומה 18-04-2015, 17:47)
  2. מלחמה (מאיר 18-04-2015, 20:56)
    שעריים באש ובמים
  3. גם להפסיד צריך (דוד שערוקי 18-04-2015, 21:13)
    אבל בדרבי נראה לכם מזה קהל ומי זה שעריים .מרמורקים קהל של עדני גם את מושחתים וקנאים תתחילו להתעסק רק בכם י..............ת
  4. שערים סוף כנסו (אחד המוחת 18-04-2015, 22:33)
    אתם לא עולים אתם מפסידים גם שבוע הבא וכנראה תפסידו גם למורשה אפסים
  5. משחק ענק!!! (איציק הגדול 19-04-2015, 11:05)
    של ביתר...לקח קצת זמן אבל הכייף חזר לשחקנים ולצוות...יאללה ביתר חיים בכפר בכל הכח לפלייאוף ליהנות עד הסוף !!
  6. אנחנו נחים לפלייאוף המשחק לא קבע לנו בכלל אז לא להתבלבל (שערוק בודד 19-04-2015, 12:20)
    אנחנו בפלייאוף השחקנים נחים ומתכוננים -רוצים את החלשים איתנו בפלייאוף הכל מתוכנן
  7. לשערוק בודד (ציקלמט 19-04-2015, 17:08)
    מי החלשים?למי אתה מתכוון?לאחיך ממרמורק?או לכ"ס?כי כזכור לנו את כפ"ס לא ניצחתם מעולם וגם בשיש לא ממש רציתם להפסיד...