קטמון עלתה ללאומית. נמני, "אנחנו הבאיירן מינכן של ליגה א"

בתום עונה דרמטית ומרתקת, חניכיו של אסף נמני מצליחים להשלים את המלאכה ולהחזיר את קטמון לליגה הלאומית בעונה גדולה. נמני "לא רצו אותנו בליגה", כל התגובות בכתבה

  • על ידי: מורן קלפר
  • 24-04-2015
  • 22:04

זהו חברים, זה נגמר. בתום מאבק אימתני בין שלוש קבוצות מעולות, קטמון הרצליה ונשר, רק אחת יצאה עם ידה על העליונה וזוהי הקבוצה שמאחוריה עמד הקהל הכי גדול. האדומים מירושלים הגיעו למגרש בצור שלום כשידעו שהם חייבים ניצחון כדי לסיים את הסיפור. לחץ? הצחקתם את הקטמונים שעלו למגרש כמו מלוע של תותח ופשוט רמסו את המארחים במשחק עליה לפתניאון. 

 

אספנו מספר תגובות ראשוניות, כולל חלקים מתוך ראיון נרחב עם האיש שעשה היסטוריה, אסף נמני. את הראיון המלא תוכלו לקרוא מחר כאן באתר.

 

אסף, הצלחת לעכל?

"עברו כבר כמה שעות מסוף המשחק ואני עדיין לא מעכל, לא עיכלתי כל הדרך וגם עכשיו קשה לי... להגיד לך שהאמנתי שבגיל 31, בעונה הראשונה שלי בבוגרים, אני אעלה קבוצה כמו קטמון אחרי כל מה שהיא עברה? לא חשבתי. לפרקים זה נראה כל-כך רחוק.. במיוחד עם איך שפתחנו את העונה..אבל התקדמנו והלכנו עם הלב והנה התוצאה ומגיע לנו"

 

 

אסף נמני, עשה היסטוריה בעונתו הראשונה בבוגרים. (צילום: רמי גרידיש)

 

סיום ענק לעונה ענקית?

"עשינו היום משחק ענק, בצור שלום, אתמול הראתי לשחקנים שלי את באיירן מינכן נגד פורטו, אותו משחק שנגמר 6:1, אמרתי להם אנחנו  הבאיירן מינכן של ליגה א', אנחנו הקבוצה הכי חזקה בליגה א' ומגיע לנו לנצח, אנחנו צריכים היום לעלות ולדרוס ולהראות לכל הליגה מי אנחנו. והשחקנים המדהימים האלה הראו פשוט הצגה, מי שראה במגרש את קטמון ראה קבוצה ברמה אחרת, לנצח במגרש בצור שלום שהוא על הפנים, קבוצה לא חלשה ועוד בשיא הלחץ לכבוש שישיה, זה לא הולך ברגל. 24 משחקים לא הפסדנו, חבר'ה זה הישג מטורף!   24 משחקים במגרשים הכי קשים... גם במשחקי העונה אנחנו לא הפסדנו בשום משחק כשכולם הפסידו, הרצליה, נשר ואולגה. רק אנחנו לא הפסדנו משחק עונה אפילו אחד. מגיע לנו,  למרות שלא קיבלנו את הפירגונים האלה, לא רצו אותנו בליגה הזאת, כולם יודעים את זה".

 

כתבתם פרק בהיסטוריה של קטמון?

"קטמון הייתה פסע מלהתרסק אחרי ירידה טראומטית, זאת הייתה עונה ראשונה בלי שי אהרון הסמל שלה, שהוביל אותה במשך שנים, היינו יכולים להתרסק . אני רוצה לנצל את ההזמדנות ולהודות   עכשיו מעבר לשחקנים ולהנהלה המדהימה, במיוחד לסרג'יו חאובל, רן אגנור, אמיר אבוקסיס , שי אהרון , אלעד סיבוני וכל מי שתמך בקבוצה... תודה לשחקנים שהם מעל הכל וכמובן הקהל. אני גם חייב להוריד את הכובע בפני ברוך סער ותומר אסולין, נתנו לי פייט והשאירו אותי עירני עד הסוף, עד הסוף. הם עשו אותי קבוצה יותר טובה, ככל שהם היו יותר מאתגרים, הוצאנו מעצמנו יותר".

 

 

אדם מזרחי כובש באחד משערי העונה בדקה ה95 בהרצליה, אולי שער העונה? (צילום: רמי גרידיש)

 

אוהד סיידוף,סיכם בקצרה, "אנחנו שמחים מאוד, עבדנו קשה מאוד להגיע לרגע הזה, אנחנו חבורה של גברים, תודה לכל האוהדים".

 

גם את יהודה חוטה תפסנו באמצע החגיגות, "הרגשה שאי אפשר להסביר במילים, מתחילת העונה הייתה לנו מטרה אחת ברורה וזה להחזיר את המועדון המדהים הזה לליגה הלאומית, בהזדמנות זו אני רוצה להגיד תודה ענקית לקהל המדהים שלנו שליווה אותנו לכל מגרש ובכל מצב תמיד היה איתנו ומאחורינו. הייתה עונה קשה עד השנייה האחרונה, בהזדמנות זו צריך גם לפרגן לנשר והרצליה על עונה מדהימה, העלייה הזאת לא הייתה פשוטה בכלל וככל שזה יותר קשה, זה יותר מתוק".

 

עוז צבאג. (צילום: רמי גרידיש)

 

עוז צבאג אמר לאחר ההישג, "אי אפשר להסביר את האושר האדיר הזה שעובר לי בגוף, הקהל שלנו פשוט דבר מדהים, החשוב מכל הוכחנו היום עוצמותשל מועדון שאחרי שירדנו ליגה עלנו תוך עונה".

הוסף תגובה
תגובות
  1. זאת הקבוצה והמאמן שלי (קטמו.. 24-04-2015, 23:23)
    איזו גאווה
  2. נימני המלך! (החזית 24-04-2015, 23:32)
  3. יש ספק שנמני מאמן העונה בכלל?! (אני מקטמון 25-04-2015, 07:29)
  4. מברוק ובהצלחה מ מ. ס. דימונה (אור 25-04-2015, 08:30)
  5. עוז המלך (המעיין המתגבר 25-04-2015, 10:52)
  6. נמני חתום לעוד שנתיים (אבנר 25-04-2015, 12:59)
    ממה שאני יודע ההנהלה החתימה אותו לשנתיים נוספות
  7. אסף מאמן העונה בכדורגל הישראלי (השכן החדש ממול 25-04-2015, 13:40)
    אסור לשכוח מי לימד אותו מזה כדורגל
  8. לאחד את (הקבוצות 25-04-2015, 18:18)
  9. עוז (נשמה 25-04-2015, 18:18)
  10. האם יש קשר משפחתי בין ירין מהטבי (לשלמה מהטבי 25-04-2015, 18:19)