עלו לפלייאוף בסטייל: מגדל העמק- בית שאן 2:0

בית שאן הכריעה את התוצאה בסיום המשחק, וקבעה שהיא הולכת לפלייאוף יחד עם יריבתה מגדל העמק. בית שאן תחכה להרצליה, מגדל העמק לנשר האם נקבל שחזור של המשחק בגמר? עוד חזון למועד

  • על ידי: אביב עובדיה
  • 03-05-2015
  • 10:02

לא פחות מ- 110 שוטרים וסדרנים, הגיעו למגרש במגדל העמק כדי לשמור על הסדר בין מחנות האוהדים. על המשחק לקח פיקוד מפקד תחנת מגדל העמק, מועלם, שניהל ביד רמה את ההכנות המשחק ודאג לשלומם של 500 האוהדים שהגיעו. יש לציין שמפקד תחנת מגדל העמק, דאג כל הזמן שיזרימו בקבוקי מים לאוהדי בית שאן שעודדו ללא הפסקה לאורך כל המשחק.

 

יוסי סוויסה, הגיע לצפות במשחק- רק בריאות. (אביב עובדיה)

 

מפקד תחנת המשטרה, מועלם מפקד על הסדר. (אביב עובדיה)

 

הקהל הבית שאני, נתן הצגה כמו תמיד. (אביב עובדיה)

 

למשחק הוזמן יוסי סוויסה, חבר מועצת העיר בית שאן, שנפגע והתעוור בעינו בסיבוב הקודם. לפני תחילת המשחק ראשי הערים מגדל העמק ובית שאן, ברדה ובן שטרית, דיברו לקהל בכריזה ואיחלו למשחק ספורטיבי ושהטוב ינצח.

 

אנשי מגדל ובית שאן, בטקסים לפני פתיחת המשחק. (אביב עובדיה)

 

המשחק החל בניסיון של מוטי אוחיון בדקה הראשונה, לאחר שבעט מ-20 מטרים אלכסונית לעברו של יורי שוערה של בית שאן, שהדף לקרן את הכדור המסוכן. 18 דקות חלפו, עדי אלישע הרים כדור קרן לרחבת מגדל העמק אך תום דן פיספס את הכדור בסנטימטר.

 

בדקה ה-40 דקות של חרדה עברו על האורחים מבית שאן, לאחר שפילפ וילקבוסקי ביצע עבירה על תום דן שחש בסחרחורות והיה על סף איבוד הכרה. במגרש הייתה ניידת של מד"א, שהחלה לפנות את תום, אך ברגע שעברו עם תום מתחת ליציעים של מגדל העמק יחד עם ההורים המודאגים, אירע אירוע מקומם ביותר בו חלק מאוהדי מגדל העמק, צעקו לעברו: תום דן מת וכמעט התפתחה מהומה גדולה בין ההורים, לקהל שנמנע על ידי האבטחה. תום פונה לבית חולים להמשך טיפול.

 

רגעי חרדה במגרש. (אביב עובדיה)

 

המחצית השניה, התחילה בהתקפה של מגדל העמק לאחר שאופק מלול בעט חזק מ-15 מטרים אך הכדור בנס לא נכנס לשער. בדקה ה-60, אליאור אוחיון מסר כדור עומק ללידור כהן שהתקדם עד הרחבה, אך עבדאלה קאחד הבלם של בית שאן היה במקום ובלם את ההתקפה. 10 דקות לסיום, לאחר שלאורך כל המשחק אוהדי בית שאן חיממו את פילפ ווילקובסקי קפטן מגדל העמק הוא ביציע עבירה וקיבל צהוב שני ואדום מהשופט יגאל פריד ששלח אותו למקלחת מוקדמת.

 

בדקה ה- 85, שניר שטרית מסר רוחב לאבי מלכה שנגע קלות בכדור והכדור התגלגל לאט לשער וזה 1-0 לאורחים מבית שאן שחגגו את השער החשוב. בדקה ה- 90 החמצת המשחק. שינהר מורד החמיץ, לאחר שקיבל כדור רוחב שהשאיר אותו מול שער חשוף בהחלט החמצה שאנו לא רגילים לראות. בדקה ה-95, עדי אלישע חתם את תוצאת המשחק בשער ענק. אלישע קיבל כדור בחצי המגרש, התקדם ובעט מ-30 מטרים כדור שנעצר בחיבורים של חלילה וזה 2-0 לבית שאנים.

 

עדי אלישע, חוגג עם החברים. (אביב עובדיה)

 

השופט שורק לסיום, וזה נתן את האות להר הגעש הכחול להתפרץ, לאחר ש-250 האוהדים מבית שאן חגגו עם השחקנים ועם המאמן מוריס אוזן שהורם על הכתפיים  לאחר 18 משחקים ללא הפסד מה שהוליך את בית שאן לעבר הפלייאוף העליון.

 

מוריס אוזן על הכתפיים, והחגיגות החלו. (אביב עובדיה)

 

לאחר שכולם הספידו אותם עוד בתחילת הסיבוב הראשון, בית שאן הוכיחה שבכדורגל הכל אפשרי. מנגד, המפסידה מגדל העמק עלו גם לפליאוף העליון לאחר שחדרה ניצחה את גבעת אולגה .כך נקבעו משחקי הפליאוף בו הרצליה תארח את בית שאן ונשר את מגדל העמק, בהחלט יש למה לצפות.

הוסף תגובה
תגובות
  1. בושה לקהל מגדל (כחול עולה 03-05-2015, 11:07)
    לקלל את טום שהיה מחוסר הכרה שהוא מת ולגיד להורים שלו שרמוטות ממש בושה איפו הספורטיביות ועוד לשחק צנוע כמוהו יפה יהייה אם יכתבו התנצלות כי מה שעשו לא אנושי
  2. העיקר (אולטראס בית שאן 03-05-2015, 11:08)
    העיקר שניצחנו אותכם החלמה מהירה לגרזן שלנו בושה לקהל של מגדל על התנהגות מבישה
  3. נצחון (בוקר טוב 03-05-2015, 11:09)
    איזה נצחון מתוק על הזבלים טום דן הנצחון בשבילך אוהבים אותך ואת ההורים שלך מחכים לך במהרה
  4. הנצחון (טום 03-05-2015, 14:17)
    הנצחון הזה בשבילך בעה בהרצליה תיקח את המיקרופון ותעשה לנו אחלה מקהלה אוהבים אותך יגרזן ולכם קבוצה מדהימה כל הכבוד ומי הבא בתןר הרצליה
  5. איך (למגדל 03-05-2015, 14:17)
    איך זה לקבל 2 ימנייק שני הגולים בשביל טום הגרזן הרבה בריאות
  6. אחד שמבין וידע מה תהיה התוצה (ההפסד מתוכנן 04-05-2015, 12:41)
    בית שאן תמשיכו לחגוג נכון שניצחתם אבל עדיף לקבל את נשר בבית ולא את הרצליה בחוץ יום שישי בית שאן מפסידה 3 אפס בהרצליה
  7. בושה (חנן 06-05-2015, 13:08)
    אני ממגדל העמק.מתבייש שזו האוכלוסיה בעיר הזו. תת רמה של אוהדים.ילדים ללא ערכים ומוסר. אבל זה החולי בחברה הישראלית. אין כבוד וסובלנות בין אדם לאדם. איך נתקעתי בעיר עזה(מגדל העמק). צריך לעוף מהר מפה למען ילדיי.