ויעלו הותיקים לפנינו

לרגע אחד בני יהודה הגדולה חזרה. אהוד בן טובים, יעקב אסייג וקובי רפואה היו בין ותיקי המועדון מול מכבי קריית עקרון בהשתתפותם של משה פרץ, אדיב שרעבי ועוד רבים וטובים

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 22-05-2015
  • 09:04

במסגרת חגיגות העלייה של בני יהודה לליגת העל' שוחק השבוע משחק ראווה של ותיקי בני יהודה נגד ותיקי קריית עקרון.

אבינועם מליחי, שלמה קירט, איציק איזמירלי, יעקב אסייג, סהר מזרחי, רוני 'במבי' מאיר, אייל חיים, קובי רפואה, ג'פרי ישי, משה ביטון, עופר לוי והשחקן הגדול בתולדות המועדון אהוד בן טובים הם רק חלק מהשמות הגדולים מהעבר הקרוב והרחוק של בני יהודה אשר שיתפו פעולה לערב אחד.

 

 הותיקים על כר הדשא. (אמיר ביטון) 

 

מנגד, התייצבה קבוצת הוותיקים של קריית עקרון עם הזמר משה פרץ (המשחק כבר עונה שלישית בקבוצה), שי אבוקסיס (אקס בני יהודה) ואדיב שרעבי אשר שימש על תקן מאמן-שחקן. שאר הסגל של עקרון מורכב משחקני עבר של הפועל מרמורק, מכבי שעריים ומכבי קריית עקרון. אייל גולן אשר משחק גם הוא בוותיקי עקרון שהה בחו"ל והחמיץ את המשחק.

 

משה פרץ מלהטט על כר הדשא. (אמיר ביטון)

 

השחקנים על כר הדשא. (אמיר ביטון)

 

המשחק יצא לדרך לעיני כ-1000 צופים. לאחר מספר החמצות של שי אבוקסיס ומשה פרץ בדקות הפתיחה, כבש יואב מירון אקס מכבי שעריים את הראשון של ותיקי עקרון לאחר בישול של גילי יוסף. ותיקי בני יהודה אשר הרבו בחילופים (סגל של 25 שחקנים למשחק) הצליחו להשוות ל- 1-1 לאחר מסירת רוחב של משה ביטון לקובי רפואה, שכבש כמו בימיו הגדולים בשכונה ורץ לחגוג עם הקהל שהיה בטירוף. השופט דניאל בר נתן שרק לסיום, ושלח את שחקני שתי הקבוצות לרוץ לכיוון הקהל שהרעיף המון אהבה על כוכבי העבר.

 

אדיב שערבי, נתן את הנשמה. (אמיר ביטון)

הוסף תגובה
תגובות