עומרי נווה: "אני עוזב את כפר קאסם, אך מאד מעריך את מועד באדיר"

לאחר עונה אחת בלבד, הבלם בן ה-27 עוזב את הקבוצה מהמגזר אך לא שוכח לפרגן ליו"ר אצלו הוא עובד כסוכן מכירות של מוצרי אפייה: "יש בינינו יחסים מצוינים אך למרות הכל, מעדיף לעשות הפרדה בין העבודה לכדורגל"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 29-07-2015
  • 10:54

עומרי נווה, שחקנה של מ.ס כפר קאסם, ככל הנראה לא ימשיך בעונה הבאה במדי כפר קאסם בקבוצה המודרכת ע"י חיים סירוטקין. הבלם בן ה-27, ששיחק בעבר גם בעמישב פ"ת והפועל קטמון, מחזיק בשלב זה בשלוש הצעות מקבוצות בליגה א' דרום ואחת מליגה א' צפון. בשיחה עימו מספר נווה: "בניגוד לשנים קודמות אני מעדיף לא למהר ולפעול בשיקול דעת. אם פעם הייתי ממהר לחתום בשלב מוקדם של הקיץ, אז עכשיו אני מעדיף לקחת את הזמן ולהגיע למקום שיעניין אותי ויאתגר אותי".

 

במקביל להיותך שחקן בכפר קאסם בעונה החולפת, אתה עובד גם בעסק הפרטי של יו"ר הקבוצה מועד באדיר. מה יקרה כשתעזוב?

"אין קשר בין שני הדברים. מועד יודע שבכוונתי לעזוב ואני באופן אישי מעדיף לעשות הפרדה בין הכדורגל והעבודה. יש לי חיבור טוב מאד עם מועד. כבר מזה שנה אני עובד אצלו בעסק למוצרי קמח ואפייה. הגענו לנוסחה שתתאים לכולם ואני מאד מעריך אותו".

 

"יש לי חיבור טוב מאד עם מועד". נווה. (צילום: "יח"צ)

 

מבחינה קבוצתית, עברתם עונה מאד מטלטלת בלשון המעטה.

"הייתה עונה מאד מאכזבת. היה לנו סגל שחקנים מצוין אבל דברים לא התחברו. כמובן שהרצח של סוהייב פריג' זעזע את כל המערכת וזאת הייתה מכה קשה למועדון. בסך הכל היה לנו חדר הלבשה בריא אבל בשורה התחתונה לא סיפקנו את הסחורה". 

הוסף תגובה
תגובות
  1. ידוע וברור למה אתה עוזב... (יועד 29-07-2015, 11:18)
    סירוטקין....לא ממש מחזיק ממך גם בביתר כפ"ס לא רצה שתישאר...אבל אתה אחלה שחקן וגם בחור עלא כיפק - בהצלחה
  2. עשית בשכל.חיים היה מוכר אותך באיזה שהוא שלב אז עדיף ככה (אוהד 29-07-2015, 16:17)
  3. שחרן חלש (מכיר אותו 29-07-2015, 21:15)