בלתי מנוצחת – שמשון כפר קאסם במקום הראשון !

הדרבי היחיד של כפר קאסם נערך במסגרת ליגה ג' שרון , ניבראס כפר קאסם שממוקמת במקום ה-8 מארחת את שמשון כפר קאסם הראשונה בטבלה הובלתי מנוצחת לאחר 10 מחזורים .

  • על ידי: תאמר סרסור
  • 11-01-2016
  • 09:29

הדרבי החם והיחיד שהיה לנו השנה בכפר קאסם זה רק בין שמשון כפר קאסם וניבראס כפר קאסם , כאשר אלה שתי הקבוצות מליגה ג' והפועל כפר קאסם שועאע בליגה ב' ומ.ס. כפר קאסם בליגה א' . אז הדרבי האפשרי היחיד זה בין ניבראס לשמשון אלא אם שועאע כפר קאסם תעלה לליגה א' במידה ומ.ס. כפר קאסם לא תעלה ללאומית .

אופציה נוספת היא ששמשון כפר קאסם תעלה לליגה ב' במידה ושועאע לא עולים לליגה א' , אז הכל מסובך בסיפור ההצלחה של הכדורגל בכפר קאסם .

השחקנים במשחק בין שמשון כפר קאסם לניבראס כפר קאסם נתנו משחק מצוין , הקרבה , ואף הייתה אווירה מצוינת , המון קהל הגיע למשחק , במילה אחת דרבי לכל דבר אפילו הרבה שוטרים הגיעו לצפות במשחק בשל האווירה הטובה , לכל אורך דקות המשחק שמשון כפר קאסם הייתה טובה יותר כאשר היא צריכה את השלוש נקודות כדי לחזור למקום הראשון , אחרי שג'ת הפסידו אמש נגד הפועל ג'לג'וליה .

 

צריך לומר ששמשון כפר קאסם היא הקבוצה היחידה שלא הפסידה אף משחק בליגה  כאשר השיגה שתי תוצאות תיקו ו-9 ניצחונות כולל הניצחון הזה בדרבי!

 

(צילום: תאמר סרסור)

 

המשחק כפי שאמרנו היה בשליטה של שמשון כפר קאסם אך בתחילת המשחק דווקא ניבראס כפר קאסם שלטו כאשר מוחמד עיסא הגיע להזדמנות מצוינת מול השוער אך מפספס , גם כדור חופשי מסובב של גאודאת סרסור כמעט מכניע את יוסרי עיסא השוער אבל אלו שתי ההזדמנויות היחידות של ניבראס במחצית , בדקה ה-25 עבדאללה עיסא משמשון שנתן משחק מצוין עובר את המגן של ניבראס ובועט כדור מחוץ לרחבה הכדור מסתובב לו לשער , 0-1 שמשון כפר קאסם !

 

פדאל עארף עם הכדור(צילום: תאמר סרסור)

 

 בדקה ה-30 גאודאות סרסור מניבראס מגיע שוב מול השוער אך רמי עאמר המצוין שם את הרגל ומרחיק את הכדור , בדקה ה-42 הגיע השער השני של שמשון , עותמאן סרסור מוסר לרג'יד בדיר שנכנס לרחבה ומוסר כדור רוחב לאדהם מאייר שבועט פנימה , 0-2 לשמשון כפר קאסם !

 

איסמעיל עמר, בכחול.(צילום: תאמר סרסור)

 

עם פתיחת המחצית השנייה המשיך הלחץ של שמשון כפר קאסם למרות שהמשחק כביכול כבר היה גמור , רג'יד בדיר מקבל את הכדור עובר את הבלם ובועט כדור מסובב שגרם לקהל לגיד "יווו" אך לא נכנס  , בדקה 60 עבדאלווהב סרסור עובר את שלושת בלמי ניבראס ומגיע מול השוער מוחמד עיסא , אך הבלם של ניבראס שם את הרגל ולוקח את הכדור .

 

(צילום: תאמר סרסור)

 

חמש דקות מאוחר יותר כדור חופשי לשמשון כפר קאסם , ניגש לבעוט איסמעיל עאמר וכאשר הוא עומד לבעוט כדור חופשי כולם עומדים כדי לראות אותו כי 90 אחוז שזה שער מכיוון שהוא כבש הרבה שערים מהעמדה הזאת מתחילת השנה אך הפעם לרוע מזלו הכדור פוגע במשקוף והחוצה .

 

(צילום: תאמר סרסור)

 

לאחר כמה דקות רג'יד בדיר עובר בין שלושה בלמים אבל הולך רחוק הצידה נותן רוחב לעבדאלווהב סרסור שמול שער ריק מפספס הזדמנות מצוינת לכבוש את השלישי של שמשון!

 

 

(צילום: תאמר סרסור)

 

חמש דקות לתום המועד החוקי עבדאללה עיסא מרים את הראש כדי להרים כדור לרחבה , עיסא מגביה את הכדור שמסתובב לו לשער ופנימה , 0-3 לשמשון כפר קאסם !

 

(צילום: תאמר סרסור)

 

המשחק מסתיים בתוצאה 0-3 ושמשון כפר קאסם מתייצבת לה במקום הראשון מרחק נקודת אחת בלבד מהשנייה בטבלה , עירוני אריאל . 

תאמר סרסור

הוסף תגובה
תגובות