הפנויים של גולר

הליגה חזרה, והרבה קבוצות מחפשות להתחזק בתקופה הזאת של העונה עם שחקנים ומאמנים שישדרגו אותן רגע לפני סיום הסיבוב הראשון. אתר גולר מביא לכם את השחקנים הפנוייים הבכירים שצפויים לחזור למגרשים בתקופה הקרובה...שחקנים כמו משה כחלון, דורון דריי, הם רק חלק מרשימה של שחקנים איכותיים שיכולים לעזור לכל קבוצה בליגה א'. ומאמנים? איציק שאקי ואלי מזרחי הם רק חלק מהרשימה..

  • על ידי: מערכת גולר
  • 28-11-2017
  • 18:59

השחקנים הפנויים:

דורון דריי - קשרה האחורי של צעירי טמרה, אשר עזב את הקבוצה מסיבות אישיות. קשר אחורי מהטובים שיש בליגה ב'. שחקן מנוסה שנותן את הנשמה על המגרש, כולם מכנים אותו ה"גאטוסו" של ליגה ב'. דריי זוקף לזכותו גם עליית ליגה עם כפר קאסם וכל שנה נמצא עם קבוצתו בפלייאוף העליון. פרידיס ובני ג'ת כבר מגלות עניין רציני וכמו כן מחזיק בעוד מספר הצעות.

 

דורון דריי, בני פרידיס ובני ג'ת כבר במרוץ אחר הקשר האחורי במטרה לצרפו לקבוצתן (צילום: יח"צ)

 

ניסים אליהו - קשרה המצויין של הכח ר"ג. הקשר מהמנוסים והטובים בליגה א'. לא ברור איך הוא עדיין ללא קבוצה, אבל ברור לכולם שהוא השתחרר מהכח ר"ג בגלל סיבות תקציביות. קשר שיכול לעזור לכל קבוצה בליגה א'.

 

רועי הררי - מגנה הימיני של מ.ס. כפר קאסם. מגן אולי הכי טוב בליגה שוחרר מכפר קאסם וצפוי לסגור באחת הקבוצות הצמרת בליגה . מגן תוקף שעושה עבודת הגנה והתקפה עם נסיון רב. הכח ר"ג הביע עניין רב במגן. 

 

משה כחלון - בלמה של בית שאן, קיבל את השחרור שלו אתמול ומחפש קבוצה. כחלון נחשב לבלם חזק ומהמובילים בליגה א'. מתגורר במרכז ולכן יכול לשחק גם בצפון וגם בדרום. בלם שיכול לשחק ברמות הגבוהות בליגה א'. 

 

משה כחלון, עליונות אווירית במרכז הרחבה. בלם בכיר ומהמובילים בליגה א' (צילום: מאור אלקסלסי)

 

פיני מתנה - חלוצה של באקה אל גרביה, כבש מספר שערים העונה בליגה, שחקן מהיר ומוכשר שיכול להשתלב בכל קבוצה בליגה א'. למרות ביקוש גדול בליגה ב, השחקן בוחן אופציות בליגה א'.

 

עדן שעשע - שחקן הכנף המהיר ששיחק בשנים האחרונות בליגה א', הצטרף השנה לפרויקט של עירוני שדרות אך נאלץ לעזוב מסיבות אישיות. שעשע בוחן כעת האם לחזור לאחת הקבוצות שגם מגלות עניין בליגה א' או להצטרף לאחת הקבוצות בליגה ב' בעלות היומרה לעלות ליגה השנה.

 

עדן שעשע, יחזור לליגה א' או יבחר בקבוצה בעלת יומרות לעלייה מליגה ב' (צילום: יח"צ) 

 

מאמנים פנויים:

חיים לוי- מאמנה של קרית גת, מאמן וותיק שהצליח מאד במועדון הדרומי בשנים האחרונות. חיים מאמן מהטובים בליגה א ויכול לאמן גם בליגה א צפון וגם בליגה א דרום. 

 

איציק שאקי - מאמנה של מחנה יהודה, אומנם לא בנה את הקבוצה אבל הגיע לקבוצה שבוע לפני הליגה. הביא את הקבוצה למרכז טבלה אבל לאחרונה הקבוצה הפסידה והדרדרה למקום ה 15 וסיים את תפקידו. מאמן טוב שיכול לעזור להרבה קבוצות.

 

שרון ברנשטיין - מי יה מאמין ששרון עדיין יישב בבית. המאמן שהוביל את כפר שלם עונה שעברה לעונה מצויינת והעונה פתח את העונה במחנה יהודה וחוסר תיאום ציפיות הוא עזב את התפקיד עוד לפני תחילת העונה. מאמן צעיר עם נסיון אדיר כשחקן.

 

 

אלי מזרחי, מהממאנים הצעירים והמוכשרים בצפון...(צילום: מאור אלקסלסי).

 

אלי מזרחי - מאמנה המצליח של מכבי דליה עזב את הקבוצה בגלל בעיות כלכליות של הקבוצה. מאמן צעיר וכישרוני שיכול לאמן ברמות הגבוהות של ליגה א'.

 

 

פנויים?? פנו אלינו למערכת....!!!

הוסף תגובה
תגובות
  1. צחי תייאר בוא לבקה (בקה 28-11-2017, 19:31)
  2. אילן שאולסקי שחקן של ליגה לאומית (מני 28-11-2017, 20:27)
    פנוי יכול לעזור לכל קבוצה
  3. הררי לנס ציונה (כתום בלב 28-11-2017, 21:29)
    הררי בוא לנס ציונה תעלה ליגה
  4. ניסים אליהו (ניסים 28-11-2017, 22:06)
    ניסים אליהו בבני יפו
  5. פנויים (יוחאי 29-11-2017, 10:16)
    פנויים ופנויות?לאוהד רון הפתרונות!!
  6. על המאמנים (ללי 02-12-2017, 08:01)
    הם כל כך מוכשרים אבל יושבים בבית. אולי כי יובנטוס או צלסי לא שמו לב?
  7. שוער מליגה א מחפש קבוצה (אופיר מעברי 14-12-2017, 23:31)
    שוער הפועל אזור פנוי