תומר שריקי: "קיימת דאגה מירידה, אין משחק קל בליגה ב'"

חלוצה של מכבי צעירי שפרעם, מליגה ב' – צפון א', כבש ארבעה שערים בחמשת משחקיו האחרונים במדי הקבוצה, ונדמה שעל כתפיו מוטלת משימה לא פשוטה: ההישארות בליגה. בסוף השבוע: כפר כנא, בבית

  • על ידי: יונתן גינזבורג
  • 28-02-2018
  • 10:54

למעלה משני שלישים בליגה התנדפו להם כלא היו. והמתח? נשאר בשיאו. בזמן שהפועל כאוכב מנסה לעלות לליגה א', יש מי שמנסות לשרוד את הליגה הקשה והצפופה במחוז הצפוני של ליגה ב'. מכבי צעירי שפרעם יצאה בשישי האחרון לטובא זנגריה בניסיון להוציא נקודות יקרות במאבקי התחתית. למי שתהה לעצמו, המשחק נפתח באחת עשרה בבוקר. מועדון כדורגל אחווה עראבה לא עשתה חיים קלים לקבוצתו של ניסים אדרי, עד לדקה בה נכבש השער הבודד למשחק. תומר שריקי, מי אם לא הוא, הוציא לא מעט אויר במועדון, בתקווה שבסופו של דבר הניצחון ימשיך את המומנטום החיובי של הקבוצה.

אם כן, שפרעם נמצאת במקום ה-11 בטבלה, שש נקודות בלבד מן המקום ה-15, האחרון בטבלה. עשרים ושלוש נקודות במאזנה, שלושים ואחד שערי זכות ושלושים שערי חובה. הקבוצה כובשת כמעט שער וחצי למשחק, אך לא מצליחה לשמור על רשת נקייה ברוב משחקיה. חשוב לציין שמכבי צעירי שפרעם כבשה יותר שערים מאשר תשע קבוצות בליגה(!), מתוך חמש עשרה קבוצות סך הכל. בחמשת המשחקים האחרונים של הקבוצה, חלוצה, תומר שריקי, עושה חיל. הוא כבש ארבעה שערים ונדמה כי עוֹד הַיַּד נְטוּיָה.

 

נדמה שאתה מחזיק בתקופה האחרונה את שפרעם על הכתפיים...

"להגיד שאני מחזיק את הקבוצה לבד זה ממש לא נכון, למרות כל הפרגון. נכון, הגעתי לתת חיזוק משמעותי למועדון, אבל חשוב לזכור שיחד איתי יש כאן שחקנים נהדרים, אחד-אחד, וכמובן מאמן, ניסים אדרי, בכבודו ובעצמו – שיחד אנחנו עושים עבודה טובה ומנסים להוציא את המקסימום משבוע לשבוע".

 

למרות הניצחון נגד עראבה, אתם רחוקים שש נקודות מהמקום האחרון. דואגים?

"וודאי שיש דאגה, זה לא סוד. אסור שזה יקרה. רצוי מאד שנשאיר את שפרעם בליגה כמה שיותר מהר ואני מאמין שבעבודה הקשה שאנחנו עושים, נעשה את זה ונשאיר את הקבוצה בליגה".

 

ליגה ב' מלאה בתהפוכות. כפר כנא מחכה מבעד לפינה... "להגיד שיש משחק קל בליגה הזאת, זאת טעות גדולה. הרמה די שוויונית וחשוב לזכור את זה. אנחנו נצטרך לשכוח מהניצחון בשישי האחרון כדי לעלות למשחק הביתי נגד כפר כנא במטרה ברורה לנצח אותו. יש לנו את היכולת לעשות את זה".

תומר שריקי חושש מירידת ליגה

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקן ענק תומר (אולטראס 28-02-2018, 11:33)
    תומר שריקי אוהבים אותך גם שחקן גדול וגם בן ענק מתאמן ברמה גבוה ולא מזלזל בשום אימון תמשיך ככה תומר עוד מעט יחזור חוסין בושנאק ותאר סנעלה ואבו רג'ע ניקרע את כולם בהצלחה לכם
  2. 20200 (עלי שפרעם 28-02-2018, 19:29)
    תומר חלוץ מצוין וחבל שישחק בליגה ב , המקום שלו מספיק בליגה לאומית ילא שפרעם