שלישיית פתיחה

הפועל אזור לא התקשתה לעבור את משוכת בני ג'לג'וליה עם נצחון קליל 1:3 בסיבוב א של גביע המדינה.כפיר שנסי,מיכאל קיטלמן וליאור סוויסה כבשו לאזור,סאיל ראבי רק צימק לג'לג'וליה.

  • על ידי: אמיר דבי
  • 04-09-2010
  • 10:10

38 אוהדים וזה ספור,הגיעו במזג אוויר חמים אך נעים למגרש "האור" באזור על מנת לחזות במשחק סיבוב א בגביע המדינה בין הפועל אזור לעולה הטרייה לליגה ב,בני ג'לג'וליה.

כבר מפתיחת המשחק היה ברור איך הוא יגמר וזה לקח בדיוק 10 דקות עד שאזור מצאה את הרשת.

בדקה זו קרן נפסקה לטובת אזור,גילי מזרחי הרים כדור מדוד שעבר את כולם ומצא את הבלם כפיר שנסי חופשי לגמרי והאחרון משני מטרים דחק פנימה,0:1 קליל לאזור.

 

מוסטפא ראבי(באדום) מעיף את הכדור,מוטי עלפי מאזור לא רוצה להפריע.(צילום:אמיר דבי)

 

חניכיו של צחי חרמץ המשיכו לתקוף ובדקה ה-25 היה זה גילי מזרחי בבעיטת וולה בסיבוב שמצא את המשקוף והשאיר את מוחמד מועשר שוער ג'לג'וליה רגוע.

בדקה ה-40 נסתם למעשה הגולל על המשק כשיוסף יונס נכנס בגליץ' פראי מאחור בנאור ברקול שחקן אזור שהוסיף מעט תיאטרליות מה שלא השאיר לשופט אלמלם שום ברירה ויונס ראה את האדום הישיר וג'לג'וליה נותרה בעשרה שחקנים.

 

ולדי פורטנוי(בשחור)בקרב קראטה עם עבדאללה יונס מג'לג'וליה.(צילום:אמיר דבי)

 

עם פתיחת המחצית השנייה עשה בלם אזור רועי בניאן בהופעת הבכורה שלו עבירה טיפשית על סאיל ראבי,ראה את הצהוב השני והאדום ואיזן את יחסי הכוחות במגרש.

ג'לג'וליה הייתה חייבת לנצל את המומנטום החיובי אך בדקה ה-60 נכנעה סופית כשגארי שפורקין המחליף הכניס כדור עומק למיכאל קיטלמן(אקס הפועל רמת גן בימים היפים) והאחרון השתלט על הכדור ומ 12 מטרים בעט בסיבוב מדוייק ופנימה,0:2 לאזור.

 

מוטי עלפי(מימין)במאבק עם יוסף יונס מג'לג'וליה.(צילום:אמיר דבי)

 

אזור המשיכה לתקוף בראשותו של אורי ממן המצטיין במגרש שהיה פעיל והניע את הקבוצה פעם אחר פעם.

בדקה ה-84 הגיע השער היפה במשחק כשליאור סוויסה המחליף קיבל כדור 30 מטרים מהשער,השחיל לשחקן אורח בין הרגליים,התקדם מעט ואז ראה את מועשר מחוץ לשערו מה שהספיק לו לתת צ'יפ חכם מעליו ולקבוע 0:3 מוחץ לאזור.

בדקה ה-90 התכבדה גם ג'לג'וליה בשער כשמוחמד אניס הרים כדור חופשי היישר לעברו של סאיל ראבי שנגח לפינה הרחוקה ופנימה,1:3 לאזור.

 

רועי בניאן שהורחק בהמשך(בשחור)מול עבדאללה יונס מג'לג'וליה.(צילום:אמיר דבי)

 

צחי חרמץ עבר בשלום את משחק הבכורה כמאמן אזור אך דומה שיש עוד לא מעט עבודה על מנת ליצור קבוצה שתרוץ בצמרת הגבוהה.

מנגד ג'לג'וליה שעדיין עושה מאמצים להחזיר את אריק מליחי לשורות הקבוצה,חייבת להתחזק באופן בהול על מנת לשרוד בליגה ב.

 

אורי ממן,המצטיין בשורות אזור בפעולה.(צילום:אמיר דבי)

הוסף תגובה
תגובות