כאוכב חייבת לנצח בשביל עלייה, זלפה ודבוריה ראש בראש עד השריקה האחרונה

המחזור האחרון בליגה הסדירה של ליגה ב' צפון יתקיים ביום רביעי, כאוכב תארח את צעירי שפרעם שהיא זקוקה לניצחון כדי לעלות לליגה א', זלפה ודבוריה בשוויון בנקודות רגע לפני המחזור האחרון, ניצחון של זלפה והיא בליגה א' אך לא יהיה לה פשוט להשיג אותו בערערה בחוץ נגד המארחת שחולמת פלייאוף

  • על ידי: אלעד שומינוב
  • 02-04-2018
  • 18:53

ביום רביעי הקרוב, 4 קבוצות הצמרת של ליגה ב' צפון שהגיעו כמעט אל קו הסיום, חולמות להשיג את הכרטיס לליגה א' שרק 2 מהן ישיגו אותו בסופו של דבר. המצב הטוב ביותר הוא של הפועל כאוכב, שאמנם איבדה את המקום הראשון שם נמצאת אחווה כפר מנדא שסיימה את משחקיה לעונה הסדירה, כאשר לכאוכב נשאר עוד משחק אחד שיתקיים ביום רביעי בו היא תארח את צעירי שפרעם, ניצחון לכאוכב והיא תחגוג עלייה לליגה א', מעידה של כאוכב ואחווה כפר מנדא תהיה זו שתחגוג.

 

אך עם כל הכבוד לכפר מנדא וכאוכב, האקשן האמיתי יהיה במחזור האחרון של ליגה ב' צפון ב'. הפועל בני זלפה ומ.ס. דבוריה בשוויון בנקודות כשמי שנמצאת במקום הראשון בזכות מספר ניצחונות גבוה יותר, היא הפועל בני זלפה. ניצחון של זלפה בחוץ במחזור האחרון בערערה, והיא תחגוג עלייה לליגה א', אם זלפה תמעד בערערה, דבוריה צריכה רק לנצח את משחק הבית שלה נגד הפועל רמות מנשה מגידו כדי לעקוף אותה ולהיות זו שתחגוג בסוף המחזור האחרון.

 

שחקני דבוריה וזלפה ילחמו על כל כדור עד הסיום(אלעד שומינוב)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כנסו (אחד שיודע 03-04-2018, 08:25)
    בושה וחרפה איך מנדא מתמרצים את שפרעם ב15000 שקל לנצח את כאוכב. ויצמן יער תתעוררו. ככה שפרעם סוף סוף ישלמו כמה גרושים לשחקנים שמשחקים חצי שנה בלי כסף. אוי לאותו מועדון שאלה הם פתרונותיו למצב הכלכלי. אלה אם כן ההנהלה גם את הכסף הזה תיקח??????
  2. שחיתות (מקורב מאוד 03-04-2018, 08:30)
    במקום שיש מושחתים תמיד תהיה שחיתות. ראיתי שבוע שעבר איך מאמן שפרעם תוקף את הנהלת נהריה שבאו לשחק כדורגל הוגן ולא פתחו רגליים כמו ששפרעם ציפו. בושה וחרפה למקום שאלו הם אנשיו.