בית"ר חיפה פותחת עונה

אחרי עונה קשה שהחלה בתחתית הלוהטת ולבסוף הסתיימה בהשארות בליגה ב,שואפת בית"ר חיפה לקפוץ מדרגה ולהיות העונה בצמרת הליגה.שלומי שטיקר מאמן הקבוצה:"רוצים ליצור מסורת,נשאף להתקדם העונה קדימה".

  • על ידי: ארז נעמן
  • 29-09-2010
  • 22:49

בית"ר חיפה תפתח את משחקיה העונה ביום שישי הקרוב כשתארח במגרשי אבי רן את הפועל כפר סמיע החזקה למשחק קשה מאוד.
דיברנו קצת עם המאמן המקומי שלומי שטיקר לגבי קבוצתו והוא נשמע אופטימי מאוד לקראת העונה הקרובה.


שלום שלומי, חג שמח.
"שלום שלום חג שמח"


שלומי, מה דעתך על הסגל של הקבוצה העונה? איזה שחקנים עזבו?
"בסה"כ הקבוצה נבנתה על שלד מקומי ותוספת של מעט שחקנים שהגיעו, השחקן הכי בולט שעזב אותנו הוא החלוץ שי סבג ששיחק כמה עונות בקבוצה והשנה החליט לעזוב ולהתרענן במקום אחר, הייתה תחרות גדולה בחלק הקדמי והסיטואציה שנוצרה לא התאימה לו ולכן הוא ביקש לעזוב".


אילו שחקנים צירפת לקבוצה?
"צירפנו את השוער נדב לוי שהוא שוער מצויין, את הבלם ליאור כהן, מגן שמאלי ליעד לבנס, צירפנו גם את החלוץ הותיק רפי כהן שכבר עשה דבר או שניים בכדורגל הישראלי וחומי לוי, שחקן עם רקורד מוכח בליגות הנמוכות."

 

רפי כהן,יחורר רשתות בליגה ב העונה.(צילום:לירן דורף)


יש לכם רצון לצרף עוד שחקנים?
"אנו מנסים לגייס מספר שחקנים צעירים יוצאי מחלקת הנוער של מכבי חיפה כדי שתהיה לנו קבוצה יותר איכותית עם עומק בסגל, בלי לפגוע כמובן במרקם החברתי וההתבססות על שחקנים תוצרת בית."


מה השאיפות של בית"ר חיפה ?
"השאיפות גם שלי באופן אישי ושל המועדון בכלל הן לנסות להחזיר את חיפה למקומה הטבעי וליצור מסורת, שהקבוצה תמיד תשאף להתקדם תוך כדי הצגת כדורגל איכותי וספורטיבי."


תודה רבה שלומי וחג שמח.
"רק רציתי לציין שאנו מאוד מעריכים את זה שמסקרים את הליגות הנמוכות וזה חשוב שיודעים שיש עוד כדורגל בישראל מלבד ליגת העל והלאומית. תודה רבה וחג שמח."


אם החבר'ה של שלומי רוצים להצליח השנה, הם יצטרכו לעמוד במבחן כבר במחזור הראשון מול כפר סמיע החזקה, במידה ויעברו אותו בשלום, ואולי אפילו עם ניצחון משכנע, השמיים הם הגבול בשביל הקבוצה השלישית בחיפה. כל שנותר הוא לאחל להם בהצלחה.
 

הוסף תגובה
תגובות