מטפסת על הכרמל

בית"ר חיפה השיגה בשבת נצחון שני ברציפות כשגברה על העולה החדשה הפועל שפרעם 0:2 מצמד של שלומי ביטון.חיפה מתקדמת לעבר הצמרת בעוד שפרעם?תקועה חזק בירכתי הטבלה.

  • על ידי: צחי שמואלי
  • 17-10-2010
  • 23:43

במפגש מסקרן נפגשו בשבת במגרש אבי רן,בית"ר חיפה שחיפשה נצחון שני ברציפות והפועל שפרעם שרק רצתה לטעום את טעם נקודת הבכורה בליגה ב.

בחיפה פתח השוער הראשון נדב לוי על הספסל עקב סיבות מקצועיות שמנגד שפרעם הגיעה עם סגל מדולל לחלוטין שרק 13 שחקנים נרשמים מתוכם ואאם ארמלי השוער המחליף.

 

זאהי ארמלי מאמן שפרעם מחפש פתרונות.(צילום:צחי שמואלי)

 

פחות מדקה חלפה במחוגי השעון וחיפה עלתה ליתרון בזק כשליעד לבנסולד מצא בכדור נהדר את שלומי ביטון שלא התקשה לכבוש מקרוב ולקבוע 0:1 לחיפה.

חיפה המשיכה ליזום אך בדקה ה-23 איבדה את חלוצה רפי כהן שנפצע בשריר הארבע ראשי והוחלף,מה שפגע במשהו ביכולתה ההתקפית של הקבוצה.

 

רפי כהן מאוכזב על הספסל לאחר הפציעה.(צילום:צחי שמואלי)

 

שפרעם ניסתה לשחק על מתרפצות מהירות אך בדקה ה-40 היה זה שרון לוי המחליף שבעט מ 14 מטרים אך מצא את אמגד סרחאן שוער שפרעם דרוך וקולט את הכדור.

ממש על הסף המחצית הגיעה שפרעם למצב הטוב ביותר שלה במשחק כולו כשהייתם סעדי בבעיטה חדה נעץ את הכדור בקורה.

המחצית השנייה הייתה תעתיק מדוייק של פתיחת המשחק כשכבר בדקה ה-46 שלומי ביטון קיבל כדור עומק,עבר את השוער וגילגל פנימה,0:2 לחיפה.

 

ביטון בדרך לשני של חיפה.(צילום:צחי שמואלי)

 

ביטון רץ לספסל לאחר השער השני.(צילום:צחי שמואלי)

 

בדקה ה-54 אחמד עראבי האורח מגיע למצב של אחד על אחד מול קאופמן שוער חיפה שהודף נהדר בגופו ומונע שער בטוח.

בדקה ה-65 חיפה הייתה צריכה לכבוש את השלישי כשביטון מצא בכדור חכם מעל הגנת שפרעם את חומי לוי שניצב בעמדה מצויינת אך התבלבל ברגליו ואיבד את הכדור.

עד הסיום החזיקה שפרעם יותר בכדור אך לא סיכנה באופן ממשי את שער חיפה ובסיום היא נותרת אחרונה בטבלה,ללא נקודת ליגה לאחר המחזור השלישי.

 

שלומי שטיקר מאמן חיפה מתדרך את חי בן חמו.(צילום:צחי שמואלי)

 

שלומי ביטון חלוץ חיפה אמר:"כיף לכבוש ולנצח,בית"ר זה הבית שלי ואני כולי תקווה שנמשיך כך".

 

חזי עיני הבעלים:"יש עוד דרך ארוכה,צריך להנמיך ציפיות ולהמשיך לעבוד קשה,אני גאה לראות את שחקני הנוער שלנו משתלבים בקבוצה הבוגרת,ישר כח!".

הוסף תגובה
תגובות