סיכום סופ''ש בליגות ג'

העונה קרובה לסיומה ונותרו ארבעה מחזורים לסיום העונה בליגות ג', ובקרוב נדע מי תעלנה לליגה ב' ומי תשחקנה בפלייאוף. עד שכל זה יקרה, שווה לקורא את הסיכום של המחזור האחרון בליגה ג'...

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 20-03-2019
  • 08:28

מחוז תל אביב:

המוליכה עוצמה חולון אירחה במגרשה את הפועל רמת ישראל שרוצה להגיע לפלייאוף. בן אלוני העלה את עוצמה חולון ליתרון 0-1 בפתיחה ובתוספת הזמן יניב אבדר איזן בשערו ה-35 בליגה.

השקמה חן הביסה את ספרטק רמת גן 1-10, כבשו אסף בוגן (רביעייה) ושון צופי (שלושער).

בדרבי הגדול של יהוד בני יהוד ניצחה את אליצור יהוד החזקה 1-5, חלוץ בני יהוד אלירן מגול והקשר עדי שמאי כבשו צמד כל אחד, קפטן אליצור ניב יהב, אומנם כבש שער  מרשים אבל השאיר קבוצתו ב 10 שחקנים לאחר שהורחק עקב דיבורים מיותרים.  אופיר גל הורחק גם הוא משורות אליצור עקב דיבורים מיותרים.

 

אליצור יהוד, אומנם הפסידה בדרבי אבל הוכיחה הרבה אופי. 

 

שיכון ותיקים הביסה את אור יהודה 0-6 כשבר יולזרי ואיציק לוי כבשו צמד כל אחד.

אליצור יפו השיגה ניצחון חוץ 2-6 על פרדס כץ עם צמד של אדיר שמש.

אינטר תל אביב ניצחה 2-3 את בית"ר יפו, לאינטר כבשו גולפור ארסטו וקראט.

צפרירים חולון ניצחה 2-4 את נווה גולן מצמד של גדי סולומוביץ.

 

אינטר ת"א מנצחת את בית"ר יפו

 

מחוז מרכז:

עירוני גדרה ובית"ר יבנה השיגו ניצחונות ביתיים ונשארו צמודות בצמרת. עירוני גדרה ניצחה 0-2 את בית שמש עם צמד ליאור סוויסה שהעלה את מאזנו ל-42 שערים. בית"ר יבנה הביסה 0-6 את הפועל רמלה עם צמד של אלנור אלייב. בתוצאה הגבוהה של המחזור מ.ס רמלה הביסה 11-0 את צעירי לוד, דור אבינו כבש חמישייה וליאור סגל הוסיף רביעייה משלו. שלומי עמוס כבש שלושער בניצחון החוץ של עירוני בת ים על הפועל מצליח 2-5. בית"ר גדרה ניצחה 1-3 את טירת שלום, כשטום עמר, אברהם סנבטו וציקול כבשו לגדרה. קריית עקרון הביסה 2-6 את מ.ס ראשל''צ, אברהם ביאדגו כבש צמד. מבשרת ציון ניצחה 0-1 קטן את סיטי אשדוד משער של שמס בדארן ובדרבי של אשדוד בית"ר עלתה ליתרון 0-2 עד שאבשלום ביטון ושרלי אטיאס כבשו והשוו את התוצאה עבור הפועל ל-2-2 בסיום.

 

יניב אבדר כובש את שערו ה-35

 

מחוז שרון:

העולה הטרייה הפועל קלנסווה שעלתה לליגה ב', הביסה 0-8 את מ.ס נתניה כשנתנאל ועקנין כבש שלושער ולירן עזרן הוסיף צמד. סגניתה כפר יונה ניצחה במגרשה 2-3 את השרון נתניה עם צמד של שי רוטמן, חיים ויטמן מכפר יונה הורחק. הפועל פרדסיה ניצחה 1-4 את הפועל אורנית, אור כתר, סלימנוב בבייב ושמחי כבשו. עירוני אריאל ניצחה בחוץ 0-5 את הפועל גלגוליה מצמדים של גיל בן עיון וגלעד אקוקה. ספורטינג תל אביב פיגרה 0-3 משלושער של נתנאל מוריס, אך יעקב יואבוב, אברהם ימהרן, ציון אשטגה ועומר דייגי הפכו את התוצאה ל-,3-4 אך שער בסיום חילק את הנקודות בין השתיים, 4-4 בסיום.

 

השקמה חוגגת ניצחון גדול 

 

מחוז שומרון:

נווה שאנן ניצחה 1-2 את עירוני אור עקיבא מצמד של שלומי ביטון, רועי עבדיאן הורחק. בית"ר חיפה ניצחה 1-4 את טירת הכרמל מצמד של אושר איזנקוט. קרית ים ובית"ר פרדס חנה נפרדו בתיקו 1-1. הפועל קריית חיים ניצחה 0-2 את מכבי ברקאי והמשחק בין בית"ר קרית אתא לבין בני גסר אל זרקא בוטל.

 

פרדסיה בדרך לפלייאוף 

 

מחוז דרום:

מכבי ערד ניצחה 2-3 את הפועל שדרות לאחר שער ניצחון של תום בן דיין. מכבי אשקלון ניצחה 1-2 את מ.כ באר שבע, בן ביטון וטל אמנה כבשו, הבטמו דרבאי הורחק. צעירי רהט ניצחה את הפועל מטה יהודה משער של מחמוד אבו גליון, קלקידן עלמן ממטה יהודה הורחק.

יתר התוצאות:

מכבי ירוחם - מכבי ב''ש 4-1

עירוני חורה – מכבי דימונה 2-3

 

מחוז גליל עליון:

אחווה סכנין הביסה 1-5 את הפועל תרשיחא מצמדים של מוחמד שחאדב ויוסף גנאים. אחי ביר אל מכסור סיימו בתיקו 3-3 עם בני דיר אל אסד, הישאם אלגמל כבש שלושער.

 

מחוז גליל תחתון:

מכבי כפר מנדא ניצחה 2-4 את מכבי קרית ים עם צמד של מוחמד זיאד.

מ.ס שפרעם – מכבי בסמת טבעון 3-1.

 

מחוז יזרעאל:

עירוני אום אל פאחם – בית"ר אום אל פאחם 1-1

הפועל אלבטוף - צעירי איכסל 2-5

עין סהלה - מכבי גבעת אולגה 0-8

קלנסווה ממחוז שרון עולה לליגה ב'

הוסף תגובה
תגובות