סיכום המחזור ה-11 בליגות ג'

המחזור ה-11 בליגות ג' ממשיך להיות מלא בשערים כשהניצחונות של אינטר תל אביב, מ.כ ירושלים, בני אשדוד, מכבי אשקלון, בני קלנסווה וספורטינג בלטו מעל כולם

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 10-12-2019
  • 08:16

מחוז תל אביב

במחוז תל אביב נכבשו 57 שערים ונשלפו 18 כרטיסים צהובים. התוצאה הגבוהה שייכת השבוע לאינטר תל אביב שהביסה 0-17 את מכבי פרדס כץ עם חמישיה לעודד פוזיס, רביעיה לפרננדו נץ וצמדים לאביתר ארז ולאזאנאו ארסטו. המוליכה רמת ישראל ניצחה 2-5 את אליצור יפו עם צמד של בן דין, הוסיפו יניב אבדר, עידו עינן ושי זוהר. אליצור יהוד ניצחה בחוץ 1-3 את בית"ר יפו משלושער של אריאל מעבי. השקמה רמת גן ניצחה 0-4 את אור יהודה, שון צופי כבש צמד ודוד רביבו ואלעד שקד הוסיפו שער כ"א. שיכון ותיקים מנצחת 1-5 את בני יהוד. צפרירים חולון ניצחה 2-4 את בית"ר עזרא  עם צמד לאביב כהן. נווה גולן ניצחה 4-5 את א.ס חולון, כבשו קובי רום, דור שחורי, אביב לוי, גיא הורוביץ ומאור חרדון, לחולון אייויילו דגלפוב כבש רביעייה. רו"ח תל אביב מנצחת 0-4 את ספרטק רמת גן.

 

רמת ישראל מנצחת 2-5 את אליצור יפו וממשיכה להוביל את הטבלה

 

מחוז מרכז

במחוז מרכז  נכבשו 44 שערים, נשלפו 25 כרטיסים צהובים והיה מורחק אחד. מ.כ ירושלים הביסה 0-7 את הפועל רמלה עם רביעייה לנועם מזרחי. בית"ר אשדוד ניצחה 1-3 את נחלת יהודה, צמד לאלינור אלייב וטום זגורי, עידו ישראלי מנחלת יהודה הורחק. מ.ס רמלה ניצחה 0-4 את אשדוד סיטי עם צמד לדור אבינו. בני אשדוד מביסה 1-7 את צעירי לוד עם שלישייה לאלעד אברמסון. קריית עקרון ניצחה 1-5 את טירת שלום. מבשרת ציון ובית"ר גדרה נפרדו בתיקו 2-2. בני יצ'אלאל ניצחה 2-5 את בית"ר גן יבנה כבשו יונס מגיסטו (צמד), שחק בן שבת, אניס טועמה ועדן דוד. מ.ס ראשל''צ ניצחה 1-3 את בית"ר גבעת זאב, כבשו רוני אוחנה, אלעד דן וציון עזרא.

 

מ.כ. ירושלים מביסה 0-7 את הפועל רמלה

 

מחוז שרון

במחוז השרון נכבשו 31 שערים ונשלפו 17 כרטיסים צהובים. המוליכה בני רעננה ניצחה 0-3 את בני הרצליה. סגניתה הפועל פרדסיה מנצחת 1-3 את כפר קאסם ניבראס, יאן סולימיינוב כבש ושי רוטמן הוסיף צמד. כפר יונה ניצחה 0-2 את צעירי טירה, כבשו יוני מששה ואברהם שאול. עירוני אריאל ניצחה 0-3 את הפועל גלגוליה, בר פולק, שניר דבש ויובל לוי כבשו. בית"ר טוברוק ניצחה 2-4 את מכבי גבעת שמואל עם שלושער ליוסי קפיטל. מכבי השרון נתניה ניצחה 1-2 את בית"ר שומרון, כבשו מורן רוטהולץ ועדי סלימהוגיץ. הפועל אורנית ובני טירה נפרדו בתיקו 3-3, עמית גבאי כבש צמד ואורן ידיד, לטירה כבשו איתי בר דוד, אילן מסיקה ופדילה פלאח. ספורטינג תל אביב ניצחה 0-4 את מ.ס נתניה מצמד של יעקב יואבוב, ציון אשטגה ואבי מלאש.

 

ספורטינג ת"א מביסה את מ.ס. נתניה

 

מחוז שומרון

במחוז שומרון נכבשו 32 שערים ונשלפו 16 כרטיסים צהובים. בני קלנסווה הביסה 1-7 את מכבי קרית ים כם רביעיה לגלאל תאיה, איימן סלאמה הורחק. בית:ר חיפה ניצחה 1-3 את דליית אל כרמל. הפועל יוקנעם מנצחת 0-4 את צעירי חיפה, כבשו עומרי דדון (צמד), פרי בן ברוך וגל קובה. מכבי ברקאי מנצחת 3-6 את בית"ר קריית אתא עם צמד לניב מעודה. הפועל קרית ים ובית"ר פרדס חנה נפרדו בתיקו 2-2. הפועל קרית חיים מנצחת 1-2 את מכבי עוספיא.

 

בני קלנסווה מביסה 1-7 את מכבי קרית ים

 

מחוז הדרום

במחוז הדרום נכבשו 37 שערים ונשלפו 29 כרטיסים צהובים. מ.כ ערד מביסה 0-5 את הפועל שדרות מצמדים לעמית פרץ ושמעון אלקבץ. המוליכה הפועל מרחבים הפסידה לראשונה העונה בבית, 2-3 לעירוני בית שמש, כבשו נמרוד שמש, גל סנדורי ויוהנתן חדד למרחבים, צמד למואמן רגיאלת. שגב שלום מביסה 0-5 את מכבי באר שבע לאחר שלישיה של אחמד אבו בלאל. מטה יהודה הביסה 1-5 את עירוני חורה עם צמד להיבטמן דרסו. מכבי אשקלון הביסה 1-8 את הפועל רהט, נתנאל זריהן כבש חמישייה ואיתי אלגרבלי הוסיף צמד. צעירי אלהושלה ניצחה 1-2 את מכבי ירוחם, כבשו זיאד אלהושלה ואימן אבו עראר, זאהי פריגאת ואברהים אבו צבייח הורחקו. מ.כ באר שבע ניצחה 0-4 את עוצמה באר שבע.

 

מחוז גליל עליון

הפועל שלומי – בני דיר אל אסד 1-4

הפועל נהריה - הפועל דיר חנא 5-1

בועיינה נוגידת - כפר יאסיף 2-2

הפועל תרשיחא – איחוד בני כפר סמיע 4-0

הפועל כרמיאל – מכבי בני אבו סנאן 1-0

 

מחוז גליל תחתון

בית"ר כפר כנא - מכבי טבאש 0-6

סלאמה משגב – עירוני יפיע 4-1

עירוני בני שעב – בסמת טבעון 1-3

אהלי טמרה – עירוני עראבה 1-1

 

מחוז יזרעאל

צעירי איכסל – אחווה פרדיס 2-3

צפרירים חולון מנצחת את בית"ר עזרא

הוסף תגובה
תגובות