ניצחון גדול לבני הרצליה על ספורטינג ת"א

בני הרצליה אירחה את ספורטינג תל אביב ועשתה את הפתעת העונה כאשר ניצחה 0-2 את ספורטינג תל אביב משער של האקס משה אסולין ואלייאב גרמה

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 20-01-2020
  • 08:43

 

שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (אלי שמואלי)

המשחק נפתח בשליטה של בני הרצליה וכבר בפתיחה מתפרצת משמאל, טל גרינברג פורץ משמאל ומוסר לאלייאב גרמה שמול השוער בועט לפינה הימנית 0-1 לבני הרצליה. 

 

בני הרצליה חוגגים שני שערים מהירים (אלי שמואלי)

 

בדקה 10 התקפה לספורטינג תל אביב, עמרם אוטמזגין מוסר לאבי מלאש שבועט מ-20 מטרים ליד הקורה. בדקה 30 כדור עונשין ממרחק של 25 מטרים משער ספורטינג תל אביב, משה אסולין בועט כדור מדויק לפינה הימנית וקובע 0-2 להרצליה.

 

חמש דקות עוברות ומתפרצת של בני הרצליה, אלייאב גרמה שולח כדור עומק למשה אסולין שמקרוב בועט לשער, ארז כובני הודף ומונע את השלישי. לקראת המחצית, הזדמנות לספורטינג תל אביב לצמק כאשר עירון כהן בועט לשער, שוער הרצליה המצטיין במגרש מונע שער בטוח. 

פתיחת המחצית השנייה הייתה סוערת כשספורטינג תל אביב טענו לקיפוח, כאשר השופט לא שורק לפנדל על נגיעת יד ברחבה של שחקן הרצליה, אך השופט ראה שהכדור נגע בחזה של השחקן ובמקרה השני הכשלה ברחבה על  אברהם ימרהן שהשופט מתעלם ונותן למשחק להמשיך. בדקה 56 אברהם ימרהן מכניס כדור רוחב מדויק לרחבת החמש ליעקב יואבוב שמקרוב בועט מעל השער. חמש דקות חולפות ושוב כדור רוחב של אברהם ימרהן שעובר את כל שחקני הרצליה ומגיע לבן נחמני, שממטר בועט החוצה. מנגד הזדמנות לבני הרצליה נוספת לכבוש את השלישי, טל גרינברג מוסר כדור עומק למשה אסולין שבועט מעל השער. בדקה 80 דאבל פס ענק בן ציון אשטגה ליעקב יואבוב שמשאיר את האחרון בתוך הרחבה שבועט מעל השער. עד לסיום המשיכו שחקני ספורטינג להחמיץ, אבל יום שחור מנע מהם לכבוש ולהכניע את שוערה של הרצליה.

לסיכום: ספורטינג תל אביב עדיין חולמת על העלייה לליגה ב' וכעת היא רחוקה 3 נקודות מהמוליכה הפועל פרדסיה. בשבוע הבא השתיים תיפגשנה למשחק העונה.

 

אלן מסודי, "הניצחון הגיע להרצליה" (אלי שמואלי)

 

תגובת מאמן ספורטינג תל אביב, אלן מסודי: "כל הכבוד לבני הרצליה שפתחו טוב את המשחק וניצלו את החולשות שלנו. לא היינו בהרכב החזק והשחקנים לא מספיק רצו לנצח... הרצליה כבשו שער מוקדם שהוריד לנו את המוטיבציה ושקיבלנו את השער השני נשברנו. הגיע להם לנצח כי הם היו יותר טובים וניצלו את ההזדמנויות ואנחנו החמצנו".

 

משה אסולין כובש את השער השני (אלי שמואלי)

 

תגובת משה אסולין, כובש השער השני להרצליה: "באנו מוכנים בצורה הגנתית כדי לסגור את המשחק , שספורטינג עלתה עם הרכב קצת מוזר שכמה שחקנים בהרכב לא פתחו, אז הרגשנו יותר ביטחון וידענו שאנחנו יכולים לנצח את המשחק. פתחנו טוב והבקענו שני שערים מהירים והיה להם קשה לחזור אחרי השערים שכבשנו. עובדה שסגרנו טוב את המשחק ועשינו ניצחון גדול על הקבוצה החזקה בליגה שלא הפסידה השנה. אני נורא שמח על הניצחון ורוצה לתת לשחקנים שלנו את הקרדיט שנלחמו ונתנו את הנשמה וצריך לדעת שזו קבוצה שנפתחה רק השנה ואנחנו רק בונים את עצמנו. עשינו ניצחון גדול וכעת ממשיכים הלאה להביא תוצאות טובות".

שחקני הרצליה חוגגים ניצחון מפתיע מול ספורטינג (אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד בני הרצליה (הרצלייני 20-01-2020, 20:43)
    כל הכבוד לכל הצוות שבנה קבוצה בלי עזרה מאף אחד בלי מאמן ובלי שום דבר רק עם אהבה גדולה והבנה בכדורגל טל חגי ליאור תמם אתם גדולים יחד עם מושיקו אסולין אריק לובצקי וניר המנהלים ניצחתם קבוצה עם תקציב של 500 אלף שקל ועוד יהיה יכול להיגמר 5 לטובתכם יתרה מזאת 9 שחקנים הרצליינים בהרכב משהו שהרבה שנים לא היה בעיר בעזרת השם שהערייה תיתן תקציב ותוך שנתיים אתם בליגה א