התחזית השבועית של ליגות ב' ו-ג'-והשבוע: אורן זליכה

לקראת השבוע הקרוב בליגות ב' ו-ג', אלי שמואלי בחר לכם את המשחקים המעניינים ביותר של השבוע, כשלתחזית הוא מארח את אורן זליכה מאמן בית"ר חיפה. בשבוע שעבר סיימו מוטי עטר ואלי שמואלי בתיקו

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 27-02-2020
  • 08:21

בית"ר כפ''ס – עירוני בית דגן

בית"ר כפ''ס ממוקמת במקום השמיני והיא מגיעה לאחר איבוד נקודות בכפר ברא ונלחמת על מקום בפלייאוף. כפ"ס מארחת את בית דגן שניצחה בביתה את שמשון בני טייבה ועלתה למקום השני.

שמואלי - 2

אורן - 1

 

כפ"ס תארח את בית דגן ותנסה להשיג ניצחון

 

שמשון בני טייבה - כפר קאסם שועאע

שמשון בני טייבה הפסידה לבית דגן והיא חייבת ניצחון על כפר קאסם שמגיעה לאחר ניצחון על בית"ר פ''ת. משחק חשוב לשתי הקבוצות שרוצות להגיע לפלייאוף.

שמואלי - 1

אורן - 2

 

כפר קאסם יוצאת למשחק חוץ לא קל בטייבה

 

הפועל ירוחם - מ.ס באר שבע

ירוחם אחרי ההפסד לדימונה, חייבת ניצחון כדי להצטרף למאבק על הפלייאוף והיא מארחת את מ.ס באר שבע שנלחמת איתה אחרי שאיבדה נקודות במעלה אדומים.

שמואלי - 1

אורן - 1

 

קריית מלאכי - עירוני כסיייפה

קריית מלאכי מאבדת נקודות חשובות מול הפועל לוד מהתחתית. השבוע היא חייבת לנצח את כסייפה כדי שהפלייאוף לא יברח לה. כסייפה מגיעה לאחר ניצחון על יבנה ונלחמת על העלייה מול דימונה.

שמואלי - 1

אורן - 1

 

צעירי כפר כנא – הפועל בועיינה

צעירי כפר קנא במקום החמישי, חייבת ניצחון כדי לשמור על מקום בפלייאוף, לעומתה בועיינה במקום השני, נלחמת על העלייה וחייבת ניצחון.

שמואלי - 2

אורן - 2

 

בני פרדיס - מ.ס פרדס חנה

בני פרדיס המוליכה, מגיעה אחרי ניצחון חוץ בטירת הכרמל והיא חייבת ניצחון. היא תארח את פרדס חנה שצריכה ניצחון כדי להצטרף לפלייאוף.

שמואלי - 1

אורן - 1

 

השקמה תצא למשחק מול שיכון ותיקים לדרבי של רמת גן

 

שיכון ותיקים - השקמה רמת גן

הדרבי של רמת גן תמיד מעניין ומרתק. שיכון ותיקים ניצחה פעמיים גם בליגה וגם בגביע וינסו לנצח שוב כדי להגיע לפליאוף. השקמה שחייבת ניצחון כדי שלא תאבד את הפסגה.

שמואלי - 2

אורן - 1

 

מ.ס רמלה – בני יצאלאל

קרב צמרת מעניין. הקבוצה מרמלה עם תקציב גבוה מרוחקת מהפסגה וחייבת ניצחון כדי להיצמד לצמרת. מולה בני יצאלאל מגיעה לאחר שהביסה את טירת שלום ולא יכולה לאבד שוב נקודות בשלבים האלו של העונה.

שמואלי - 2

אורן - x

 

הפועל פרדסיה – כפר יונה

המוליכה חוזרת עם ניצחון חוץ חשוב מול צעירי טירה והיא בדרך לליגה ב'. האם כפר יונה תוכל לעצור אותה לאחר התבוסה מול ספורטינג תל אביב?

שמואלי - 1

אורן - 2

 

פרדסיה תארח את כפר יונה ורוצה לשמור על ראשות הטבלה

 

מ.כ ערד - מכבי  באר שבע

ערד מוליכת הטבלה, מגיעה לאחר ניצחון חשוב בבית. שמש תנסה לעשות עוד צעד חשוב שתארח את באר שבע שרוצה להגיע לפלייאוף. משחק חשוב לשתי הקבוצות.

שמואלי - 1

אורן - 2

 

שגב שלום - בית שמש

שגב שלום מגיעה לאחר ניצחון גדול על מטה יהודה ורחוקה 5 נקודות מערד, היא תנסה לנצח את בית שמש שמגיעה אחרי הפסד מול ערד. הסיכוי אחרון כדי להגיע לפלייאוף...

שמואלי - 2

אורן - 2

התחזית השבועית של ליגות ב' ו-ג'-והשבוע: אורן זליכה

הוסף תגובה
תגובות