לי זליאט חתם בבית"ר חיפה: "חזר לי החשק לשחק"

לי זליאט חתם בבית"ר חיפה והוא אינו מסתיר את הסיבה העיקרית לחתימה בחיפה - הקשר עם המאמן אורן זילכה. זליאט וזילכה שיחקו בעבר יחד, והשחקן מספר שהמאמן החזיר לו את החשק לשחק כדורגל ויד השניים עושים סגירת מעגל. על המטרות: "רוצים לשרוד עונה מאתגרת "

  • על ידי: אוהד רון
  • 04-06-2020
  • 12:37

לי, ספר לנו על החתימה בבית"ר חיפה, למה חתמת שם? 
"החתימה בבית"ר הייתה בעיקר בגלל אורן זילכה המאמן שיש לי איתו סוג של סגירת מעגל, אחרי שנים ששיחקנו ביחד חזרנו בתור מאמן ושחקן והוא החזיר לי את החשק לשחק שוב. אחרי טורניר לא רע שהיה לי בספורטיאדה, בנוסף לתקופה טובה בנשר, המעבר התבשל מהר כי ידעתי שאני הולך למועדון די ייחודי מכל הבחינות, מהקטע האנושי שהוא יוצא דופן במועדון הזה, עד הקטע המקצועי שהיה פשוט תענוג לשחק עם ילדים כל כך מוכשרים שנהנים מכל רגע במגרש. זה המועדון הראשון מאז שחזרתי לגור בטירת הכרמל שנתן לי הרגשה של הנאה צרופה לכל אורך הדרך".

 

מה המטרות שלך ושל המועדון העונה?
"אני חושב שהמטרה הראשונית של המועדון זה לחזור להיות חלק מהליגה הזאת, לשרוד עונה מאתגרת עם המון קבוצות שרוצות להימנע מירידה. יש המון ילדים צעירים במועדון הזה, שחקנים שיכולים להתבלט בליגה הזאת וזה מה שאנחנו מקווים שיקרה".

 

איך תראה ליגה ב' צפון העונה?
"אני חושב שתהיה עונה בה כל משחק יהיה כמו סוג של גמר - הרבה לחץ והרבה הנאה. תהיה תחרותיות גדולה כי השנה הרבה קבוצות יורדות ליגה. אני חושב שהשנה הולכת להיות שנה הרבה יותר מעניינת בליגות הנמוכות מאשר בשנים עברו".

 

מילה לסיום: "אני מקווה שכולנו נחזור לחיים נורמליים עם הרבה ספורט וכדורגל, במעטפת של המון בריאות ואהבת חינם".

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה לך ובית'ר חיפה (אוהד אדום וצהוב בחיפה 04-06-2020, 15:52)
    הלוואי ובית'ר יעלו לליגה א
  2. אורן זילכה ולי זליאט.....תל חנן+ טירת הכרמל בהצלחה (תל חנן אורן זה הבית שלך 04-06-2020, 16:07)