"אנחנו נערער בכל הכוח על ההחלטה"

כך אמר עיסא נוג'ידאת, מאמנה של בני ריינה לאחר קבלת ההחלטה של ההתאחדות לכדורגל לקבוע משחק מכריע בין עירוני נשר לבני ריינה, על הזכות לשחק בליגה א' בעונה הבאה. עוד הוסיף עיסא: "צריך להעלות אותנו ליגה". האם זה הגיוני שקבוצות שלא שיחקו שבעה חודשים ישחקו משחק כל כך גורלי אחת מול השנייה ללא הכנה? האם לא עדיף להעלות את שתי הקבוצות לליגה א'?

  • על ידי: אוהד רון
  • 13-09-2020
  • 12:30

ההתאחדות לכדורגל קבעה משחק מכריע על הזכות לשחק בליגה א' צפון בעונה הבאה לאחר פירוקה של עירוני קרית אתא. המשחק המכריע יהיה בין עירוני נשר ובני ריינה מכיוון שלשתי הקבוצות יש אותם אחוזי הצלחה, ואנחנו שואלים, האם זה הגיוני לקבוע משחק מכריע וכל כך גורלי לאחר שרוב הסגל חתם בקבוצות אחרות? האם זה הגיוני שכל קבוצה יכולה להתחזק כמה שהיא רוצה ולמעשה להביא כל שחקן שהיא רוצה (כולל מליגת העל) למשחק בודד אחד שכל כך חשוב למועדון? אנחנו חושבים שצריך להעלות את שתי הקבוצות ושבעונה הבאה יהיו בבית אחד 10 קבוצות ושתי יורדות...

שאלנו את עיסא נוג'ידאת, מאמנה של בני ריינה את דעתו על החלטת ההתאחדות לכדורגל: "אנחנו מרגישים מקופחים, כי לפי התקנון אנחנו הם אלה שצריכים לעלות. סיימנו במקום שני ונשר במקום השלישי ולנו יש את הזכות לעלות הרבה לפני נשר. לא הגיוני שמשחק אחד יקבע גורל של שתי קבוצות. כל קבוצה יכולה להתחזק עם שחקנים חדשים וזה לא ספורטיבי שיביאו שחקנים למשחק."

עוד הוסיף עיסא: "צריך לזכור שקיים גם את הלחץ של הזמן שאוטוטו הליגה מתחילה ויש קורונה, אם קבוצה תיכנס לבידוד לפני המשחק, מה נעשה במצב הזה? לדעתי צריך להעלות אותנו ליגה ואנחנו נערער עלההחלטה הזאת."

עיסא נוג'ידאת, מסרב לקבל את החלטת ההתאחדות לכדורגל (חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חי בסרט (אמיר 13-09-2020, 17:17)
    שלא יעלו אף אחת , ובצד אחד יהיו 8 בלי יורדות בכלל, מה דעתך עיסא?
  2. מה עם המשחקים שקנית? אם לא אתה מרום 7. (פרדי 14-09-2020, 06:06)
    מה עם הטכני נגד אום אל פאחם שקיבלתם מתנה, מה עם השוער של נשר שקנית גם שאימנת בערערה במבחנים וגם עם ריינה השנה?
  3. מצחיק אותי המאמן הזה (הגו'קר 14-09-2020, 07:06)
    על פי התקנון נשר צריכה לעלות היא סיימה במקום השני אחרי פראדיס זה נכון שיש לריינה אותו מס נקודות אבל