"הגיע לנו לעלות לליגה ב', בשנה שעברה היינו הקבוצה הכי טוב בליגה"

כך אמר היום סהר דהן, קשר עירוני כרמיאל שעלתה לליגה ב' לאחר שריינה עלו לליגה א' והתפנה מקום בליגה ב'. בכרמיאל שקיבלו אמש את ההודעה המשמחת, שמחים מאד על העליה, ומכוונים גבוה מאוד. דהן: "אני לא מפחד להגיד שהמטרה היא לעלות לליגה א'."

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 09-11-2020
  • 08:40

עירוני כרמיאל סיימה בשנה שעברה במקום הראשון בליגה ג'. עם זאת, למועדוני הכדורגל של צפת ושעב היו אחוזי הצלחה גבוהים יותר ולכן, כרמיאל הייתה אמורה להישאר בליגה ג' גם בעונה הנוכחית. היום, הודיעה ההתאחדות לכדורגל לעירוני כרמיאל שהערעור של נשר לא התקבל ולכן ריינה עלו לליגה א, מה שמותיר מקום פנוי במחוז ליגה ב צפון א', מקום אותו כרמיאל תפסו. בכרמיאל, ישנה שמחה גדולה ומכוונים גבוה מאוד השנה. סהר דהן, הקשר השמאלי של הקבוצה מספר על האווירה החיובית בקבוצה.
 
איך האווירה בקבוצה לאור ההודעה של ההתאחדות לכדורגל?
"כולם מרוצים מאוד. השחקנים שמחים ומתרגשים. הגיע לנו לעלות לליגה ב'. בשנה שעברה היינו הקבוצה הכי טובה בליגה. לא סתם סיימנו במקום הראשון."
 
אתם מתאימים לליגה ב' לדעתך?
"בוודאי. בקבוצה מתכוננים ומחתימים שחקים. יש לנו סגל טוב, שחקני ששיחקו בליגות א', לאומית ומעלה. אני מקווה שתהיה לנו עונה טובה."

 

מתי יחלו האימונים?
"כולם עברו כבר בדיקות רפואיות. אני מקווה שלכל המאוחר ביום רביעי יחלו האימונים."

 

מה המטרות של הקבוצה השנה?
"כמובן שהמטרה הראשונה היא להישאר בליגה. עם זאת, אני לא מפחד להגיד שהמטרה היא לעלות לליגה א'. יש לנו סגל שחקנים טוב. כרמיאל היא קבוצה חזקה ואין שום סיבה לא לחשוב על עליה לליגה א'."

 

שיהיה בהצלחה!
 
 

סהר דהן, כרמיאל קיבלו הודעה שהם ישחקו בליגה ב וסהר דהן מכוון גבוהה. צילום: מאור אלקסלסי.

הוסף תגובה
תגובות