סיכום ליגה ג' מחזור 1:

המחזור הראשון לעונת 2020-21 הסתיים בליגה ג' ואיזה מחזור היה לנו. הניצחונות הגדולים של רמת ישראל 4,-1 בני רעננה 1-6 על הכח גלי גיל רמת גן, בני יצאלאל רשמו 0-4 על טירת שלום , מכבי עוספיה בניצחון ענק של 0-14 על מ.כ כרמל חיפה, בני גסר אל זרקא רשמה חגיגת שערים של 0-10 על בית"ר קריית אתא, ושגב שלום חגגה על מכבי דימונה. כל התוצאות בסיכום שלפניכם

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 14-12-2020
  • 10:06

 

מחוז תל אביב:

במחוז תל אביב נכבשו 18 שערים במחזור האחרון. רמת ישראל הביסה 1-4 את בני יהוד, עודד פוזיס רשם צמד, יניב אבדר וברקט אקלה כבשו שער נוסף כל אחד מהם.  שיכון ותיקים מנצחת 1-3 את אליצור יפו מצמד של עמית גור, ושער לצח זוהר. ניצחון היסטורי למכתש גבעתיים 0-2 על אינטר תל אביב כבשו יניב דוד וקרלוס צ'קאנה, ספרטק רמת גן גברה 1-2 על ביתר עזרא כבשו ארטיום סליוזצקי ותומר ארבל , בתיקו היחיד במחזור נפרדו אליצור יהוד ובית"ר יפו בתוצאה 2-2 צמדים לאריאל מעבי ושון דמו ירין קפלן הורחק. המשחק בין נווה גולן והשקמה רמת גן ידחה.

 

מחוז מרכז

במחוז מרכז נכבשו 10 שערים במחזור האחרון. בני יצאלאל פתחה בניצחון גדול 0-4 על טירת שלום כבשו יוסי קסטה צמד, טייה חזקיהו ויוגב בנישו כבשו שער נוסף כל אחד מהם.  יתר התוצאות הסתיימו בתיקו , נחלת יהודה ובני אשדוד נפרדו 2-2 דוד קאסייה צמד לנחלה לאשדוד כבשו אלעד אברמסון ועדי אלקיים, גבריאל מזרחי מאשדוד הורחק , מכבי רמלה והפועל מצליח נפרדו 1-1 אסף דדון כבש למצליח ועמנואל טרזי איזן בפנדל, מבשרת ציון וצעירי לוד נפרדו בתיקו מאופס.

 

בני יצ'אלאל בסיום (צילום: יח"צ)

 

מחוז השרון:

במחוז השרון נכבשו 34 שערים , בני רעננה הביסה את הכח גלי גיל רמת גן 1-6 צמדים לאלון נגאר ואופיר חלוואני. בית"ר טוברוק ניצחה 1-5 את בני טירה כבשו דודי עטייה , עמית עטייה, חסן שילה בני מקונן ואורי יצחק. בני הרצליה ניצחה 1-5 את ביתר בינימין צמד למשה אסולין. צעירי טירה ניצחה 2-4 את מ.ס נתניה צמד למוחמד עיסווי יוסף הדרה ועומר עיראקי שער כל אחד. ניצחון לבני קלנסאוה 2-3 על עירוני אריאל צמד לתאיה אוסיד , מכבי השרון נתניה מנצחת 0-2 את כפר יונה כבשו אור אואקנין ומורן רוטהולץ.

 

מחוז שומרון:

במחוז שומרון נכבשו הכי הרבה שערים במחזור האחרון, 37 במספר. מכבי עוספיה מביסה 0-14 את מ.כ כרמל חיפה שלישיה לעומרי מלאק וצמדים לעומרי טויל , מוחמד מהדאווי , והב והב. גיסר אל זרקא מביסה 0-10 את בית"ר קרית אתא שלישיות לרביע עמאש וסמי עמאש.  צעירי חיפה מנצחת 0-5 את מכבי ברקאי שלישיה לאייל אביסריס, הפועל קרית ים מנצחת 1-3 צמד לאטקה אביוה.  אור עקיבא מנצחת 1-2 את קרית חיים כבשו ניסים מדינה ואליאור וקנין, הפועל יוקנעם ניצחה 0-1 את מכבי קרית ים משער של דניאל קירוושין.

 

נחלת יהודה סיימה בתיקו (צילום: יח"צ)

 

מחוז דרום:

במחוז הדרומי נכבשו 14 שערים, שגב שלום הביסה 0-5 את מכבי דימונה צמדים לאחמד אבו ביאלאל וזיאד אלעתמין. מכבי קריית גת מנצחת 1-3 את בני כסייפה כבשו עומרי שיטרית, דניאל אסור וגונגה איינאו. עירוני בית שמש ניצחה 0-2 את הפועל שדרות אופיר עזו ונמרוד שמש כבשו, עוצמה ב''ש ניצחה 1-2 את בני ירוחם.

 

גליל עליון:

הפועל שלומי- בני בענה4-1

כפר סמיע- הפועל נהריה 3-1

אבו סנאן- בני דיר חנא  0-3

הפועל נחף- איחוד בני סמיע 2-1

הפועל תרשיחא- בני גדיידה 1-0

 

גליל תחתון

מ.כ שפרעם- ביתר כפר כנא  3-1

עירוני שעב- מ.ס כפר יאסיף 0-0

 

יזרעאל

צעירי אום אל פחם- צעירי איכסל 0-5

מכבי ברטעה- בני אום אל פחם 1-2

אחווה פרדיס- הפועל יפיע 4-2

בני הרצליה המפתיעה של המחזור (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בית שמש (בית שמש 14-12-2020, 10:58)
    בית שמש עולים קל