תחזית לקראת המחזור השלישי בליגות ב' ו- ג'

לקראת המחזור השלישי בליגות ב' ו- ג' אלי שמואלי מארח את שוקי סידס, מאמן בית דגן. שמואלי ובית דגן מציגים את התחזית שלהם לקראת המחזור השלישי, איזה קבוצה לדעתם תנצח, איזה תפסיד וכמובן איזה הפתעות יהיו.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 22-12-2020
  • 13:15

ונעבור למשחקים..

 

הפועל פרדסיה-מחנה יהודה  

פרדסיה לאחר התבוסה מול שמשון תל אביב חוזרת לביתה ותנסה לחזור למסלול הניצחונות ותארח את מחנה יהודה שלא שיחקה השבוע והשיגה רק נקודה בודדת במחזור הראשון.

הימורים:

שמואלי – 2

סידס- 2

 

כפר ברא- קריית אונו

כפר ברא אחרי התיקו מול קלנסואה ולאחר התפוצצות המשחק בטייבה חייבת ניצחון כדי להיצמד בצמרת, הפסד ירחיק אותם. קריית אונו שהתחזקה העונה תשחק את משחקה הראשון לאחר שמשחקה מול קלנסואה נדחה.

הימורים:

שמואלי – X

סידס - 2

 

ספורטינג תל אביב- שמשון תל אביב

ספורטינג תל אביב פתחה השבוע את העונה בליגה ב' בהפסד נוראי בדקות הסיום ובהרכב חסר, תנסה לתקן ולהשיג נקודות ראשונות בליגה. ספורטינג פוגשת קבוצה חזקה ומצוינת שמעומדת לעלייה לאחר שהביסה השבוע את פרדסיה.

הימורים:

שמואלי – X

סידס - 2

ספורטינג תל אביב - האם תצליח להתעשת לאחר ההפסד לעוצמה חולון?

 

 

ביתר כפ''ס - הוד השרון

בית"ר כפר סבא לאחר התיקו בחוץ מול רוח תל אביב חוזרת לביתה וחייבת ניצחון. היא פוגשת את הקבוצה החזקה בליגה, שמגיעה לאחר שני ניצחונות. משחק קשה ומעניין שיהווה גם הדרבי של השרון.

הימורים:

שמואלי – 2

סידס - X

 

בית"ר כפר סבא - חייבת ניצחון ביתי

 

עירוני מודיעין – קריית מלאכי

מודיעין פתחה השבוע את העונה בניצחון חוץ בקרית גת והיא מארחת את מוליכת הטבלה שמגיעה מושלמת, אחרי שני ניצחונות שאחד מהם הוא מול מרחבי בשבוע שעבר.

הימורים:

שמואלי – 1

סידס - 2

 

 

מ.כ ירושלים- מ.ס ב''ש

הירושלמים פתחו את העונה בניצחון וניצלו במחזור האחרון מהפסד בדקה האחרונה. בירוחם, היא תארח את מ.ס באר שבע שמגיעה לאחר הפסד ביתי מול שיכון המזרח.

הימורים:

שמואלי – 1

סידס – X

 

שחקני ירושלים - מוכנים להתמודדות מול באר שבע

 

בית"ר קריית גת- בני אילת

קריית גת פתחה את העונה בתיקו ומגיעה לאחר הפסד ביתי למודיעין. נגד הקבוצה הדרומית, קריית גת תנסה לחזור למסלול הניצחונות כשהיא מארחת את בני אילת שמגיעה לאחר ניצחון בשבוע שעבר על ערד.

הימורים:

שמואלי – X

סידס – 2

 

הפועל לוד – הפועל ירוחם

הפועל לוד פתחה טוב את העונה ומגיעה לאחר ניצחון חוץ באשדוד בדקות הסיום. לוד מארחת את ירוחם שאיבדה ניצחון בדקות הסיום ותנסה להפתיע ולחזור עם ניצחון חוץ בכדי להיצמד לצמרת.

הימורים:

שמואלי – 1

סידס – 1

 

 

אחווה כפר מנדא - בני שפרעם

כפר מנדא מגיעה לאחר הפסד חוץ בעכו וחייבת ניצחון כדי להיצמד לצמרת. לעומתה, שפרעם החזקה בבית דורסת את היריבות ולא נראה שמישהי שתעצור אותה. שפרעם עם יחס שערים מצוין וללא ספיגת שערים בנתיים.

הימורים:

שמואלי – 2

סידס - X

 

קהל בני שפרעם - מתגעגעים לראות את קבוצתם על כר הדשא

 

בית"ר נהריה - אחי עכו

בית"ר נהריה מגיעה לאחר הפסד מול בני ממב"ע הגולן וחייבת לנצח בביתה. לעומתה, אחי עכו מגיעה לאחר ניצחון על כפר מנדא וממוקמת במקום השני.

הימורים:

שמואלי – 1

סידס - 2

 

מ.ס פרדס חנה - הפועל בית שאן

קרב צמרת מעניין בין שתי הקבוצות הצמודות בטבלה. בית שאן מגיעה לאחר ניצחון גדול על אחי ביר מכסור.

הימורים:

שמואלי- 2

סידס – 1

 

בית"ר חיפה - נווה שאנן

בית"ר חיפה מולכת הטבלה מגיעה לאחר ניצחון חוץ בגת ועם מאזן מושלם העונה. נווה שאנן מגיעה לאחר ניצחון ביתי גדול על איחוד בני באקה ומשחק חסר. קרב גדול בין העולות החדשות.

הימורים:

שמואלי -1

סידס – 2

 

הוסף תגובה
תגובות