סיכום מחזור 10: ליגה ב' צפון ב'

בליגה השנייה בצפון היה לנו מחזור מהסרטים. במשחק העונה בין נשר לטירת הכרמל ידם של שחקני נשר הייתה על העליונה. בית שאן חוזרים למסלול הניצחונות והפעם על חשבון גלבוע. מכבי נווה שאנן אלדד נעצרה עם תיקו מול הפועל טירת הכרמל ובני מוסמוס מתאוששת גם היא.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 05-04-2021
  • 11:12

בית א'

בבית זה עירוני נשר קצת ברחה לליגה כאשר המאבק על המקום השני פתוח לחלוטין בין מ.ס. טירה מכבי מוסמוס וגם הפועל בית שאן יכולות לסיים במקום שמוביל בסיומו לליגה א. 

 

הפועל גלבוע 0 – הפועל בית שאן 3

שחקני גלבוע רושמים לזכותם הפסד שני ברציפות והפעם זה מול שחקניו של שניר שטרית מבית שאן. בגלבוע חייבים להתעורר ומהר, הם בינתיים עם שני ניצחונות בלבד והליגה תסתיים עוד לפני שהם ישימו לב מה המצב.  בבית שאן התאוששו מהר מההפסד לבני מוסמוס וחזרו לתלם. מוטי אוחיון כבש צמד ומיכאל אזולאי הוסיף שער משלו. במחזור הקרוב ייצאו שחקני בית שאן לביר אל מכסור, למשחק לא קל בכלל, אבל ממנו הם חייבים להוציא נקודות.

 

שחקני בית שאן - חזרו לייצור ניצחונות (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

 

מ.ס. טירת הכרמל 2 – עירוני נשר 3

זה היה המשחק החם של המחזור ואפילו המשחק החם של העונה. שתי הקבוצות הגדולות של בית א' נפגשו ביום שישי האחרון לקרב ענקיות שממנו תצא הצהרה מי הקבוצה שרוצה ללכת עד הסוף. שחקני נשר באו להילחם מההתחלה ועד הסוף. בדקה ה – 40 שחקני נשר כבר מצאו את עצמם בעשרה שחקנים והמארחים מטירת הכרמל עלו ליתרון 2-1. שחקניו של ווהב ברכאת ידעו להתעלות ולנצח את המשחק למרות יתרונם המספרי של טירת הכרמל. במחזור הבא נשר יארחו את שחקני עין סהלה למשחק שעל הנייר לא אמור להיות קשה וטירת הכרמל ייצאו לאיכסל, משחק שחייבים לנצח.

 

שלושת המבקיעים לעירוני נשר: לואי חלף, מאי מזל ואריאל בניכיס

 

הפועל עין סהלה 1 – פרדס חנה כרכור 4

 

הפועל בני מוסמוס 4 – מכבי אחי איכסל 2

 

בית ב'

בבית זה מכבי נווה שאנן קצת ברחה לליגה כאשר המקום השני פתוח לחלוטין והמאבק הוא בין ביתר חיפה וכפר קרע. 

 

מכבי נווה שאנן אלדד 1 – הפועל טירת הכרמל 1

לשחקני נווה שאנן נעצר רצף הניצחונות כשהגיעו אליהם האורחים מטירת הכרמל ולא נתנו להם לחגוג על חשבונם. בטירת הכרמל עדין מסתכלים מעלה בטבלה בכדי לראות את נווה שאנן, אך אינם נלחצו מזה כשעלו ראשונים ליתרון בדקה ה- 14 משער של איתן יואש. שחקני נווה שאנן השוו את התוצאה בדקה ה -24 משער של רוברט ארחיל.

 

שחקני נווה שאנן - קטעו להם את רצף הניצחונות (צילום: חגית אברהם, דוברות מועדון הכדורגל מכבי נווה שאנן אלדד)

 

הפועל בני ג'ת 2 – איחוד בני בקה 0

בהפועל בני ג'ת חגגו את הניצחון הראשון העונה. הקבוצה מתחילה להתעורר, אך בתקווה שזה לא מאוחר מדי. את השערים כבשו משה כחלון בדקה ה- 82 וברק מסיקה בדקה ה- 90. לעומתם, בבני באקה כבר הצליחו לייצר העונה ארבעה ניצחונות והם כמה מקומות מעליהם בטבלה. אין ספק ששתי הקבוצות חייבות לעשות הכל על מנת להשתפר לקראת המשך המשחקים.

 

מ.ס. כפר כמא 2 – הפועל רמות מנשה מגידו 1

 

מכבי נוג'ידאת אחמד 1 – בית"ר חיפה 2

שלושת המבקיעים לעירוני נשר: לואי חלף, מאי מזל ואריאל בניכיס

הוסף תגובה
תגובות