יו״ר מכבי ערד תמר אדם קולינס הודיע על סיום דרכו

עקב מצבה המאכזב של העולה מערד, שרושמת עונה לא טובה ונועלת את טבלת הבית. יו״ר מכבי ערד תמר אדם קולינס פרסם פוסט ברשת החברתית והודיע על סיום דרכו במודון: "לוקח עלי את מלוא האחריות ומסיר אותה מכל אחד אחר בקבוצה".

  • על ידי: מערכת אתר גולר
  • 24-04-2021
  • 08:12
מכבי ערד תמר אירחה אמש (שישי) במסגרת המחזור ה-15 ליגה ב' דרום ב' את בית"ר יבנה אותו הגדירו קבוצה משחק על שש נקודות טרם פתיחתו. על כר הדשא הקבוצה הביתית הובסה בתוצאה 4:1 נותרה במקום האחרון בבית א' עם ניצחון בודד ו4 נקודות בלבד.
 
בסיום המשחק הודיע יו"ר הקבוצה אדם קולינס על סיום דרכו במועדון. קולינס פרסם פוסט ברשת החברתית בו כתב: “האחריות לכישלון היא שלי ורק שלי. לא בנינו קבוצה ראויה לליגה ב’. רצינו אבל לא התאפשר לנו. עוד בטרום העונה , שבועיים לפני פתיחת הליגה, כשראש העיר הודיע לנו על קיצוץ של כמעט מחצית התקציב, כבר אז הייתי צריך להקים קול צעקה ולא לאפשר למצב הזה לקרות. במקום זה, קיבלתי את רוע הגזירה, הפסקנו משאים ומתנים עם שחקנים ברמה גבוהה, ונשארנו עם הסגל הקיים.
 
לאחר 2 הפסדים רצופים, ראש העיר הבין שאין ברירה והוסיף לנו מעט לתקציב המקוצץ, אבל זה היה כבר מאוחר מדי… נכנסנו לתקופת סגר נוספת וכל השחקנים החזקים שרצינו כבר היו סגורים בקבוצות אחרות. מעט מדי, מאוחר מדי! “לכן, אני לוקח עלי את מלוא האחריות ומסיר אותה מכל אחד אחר בקבוצה. “לאורך העונה המתישה הזו, צפיתי ברוב אימוני הקבוצה ואני יכול להעיד בביטחון מלא כי מאמן הקבוצה עשה הכל כדי שהקבוצה תצליח. האימונים בהחלט ברמה גבוהה ואפילו המשמעת הייתה למופת. גם במשחקים היו הרכבים טובים אך לא מספיק לליגה ב’.
 
“תשע שנים אני נותן את הנשמה בהתנדבות מלאה ומתוך אהבה גדולה לקבוצה שאני הקמתי. במשך 6 עונות האחרונות, הקבוצה שייכת לעירייה ולמתנ”ס ערד, אך אני מנהל אותה ויודע שאם הייתי עוזב, לא הייתה קבוצה. לא היו מאפשרים לה להמשיך להתקיים. נלחמתי במשך שנים להוכיח שאנו קבוצה ראויה להכרה בעיר, ובשנה שעברה הוכחנו שאנחנו אכן ראויים עם הבאת הגביע ועליית הליגה. “לאחר תקופת שפל בקבוצה מסיבות אישיות, אני נאלץ להתפטר מניהול קבוצת הכדורגל מכבי ערד/תמר ולהעביר את ניהול הקבוצה לידיו של שי דמרי, שהצטרף להנהלת הקבוצה לפני כחודשיים.
 
אני סמוך ובטוח בהצלחתו של שי. במשך חודשיים נחשפתי לרצינות, למחויבות ולאהבה שלו לקבוצה, ואני עוזב אותה בידיעה שהקבוצה תמשיך להתקיים ובעזרת השם גם תחזור להצלחות שלה. “אמשיך לעקוב באדיקות אחר הקבוצה, ומכבי ערד/תמר תמיד תהיה חלק ממני. אני רוצה להודות להנהלת העיר ולמתנ”ס ערד על שהאמינו בי ונתנו לי להוביל את הקבוצה במשך שנים רבות.
 
תודה לשחקנים הרבים שעברו בקבוצה במשך 9 שנים ולכל חברי ההנהלה שעזרו כמיטב יכולתם. אני שמח שהכרתי כל כך הרבה אנשים טובים וביניהם חברים לכל החיים".

 

מכבי ערד תמר המאכזבת (צילום: יח״צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק רמי ג'ורנו הבייתה הוא גמר על הקבוצה (אבי 24-04-2021, 16:19)
    רק בליגה ג' יכול לאמן למה הוא לא הולך הבייתה בגלל המשכורת שלו לא מוכן לוותר עליה בושה שיהיה גבר כמוך
  2. רק מאמן צריך ללכת הבייתה (בן 24-04-2021, 16:20)
    קיבל שם הכל שחקנים הכל כשל בענק שיכבד את עצמו וילך הבייתה לא גברי בכלל לשבת שם כמו עצם בגרון כמו קוץ