נבחרת המחזור בליגה א' דרום בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

מחזור נוסף של משחקי הפלייאוף בליגה א׳ דרום הסתיים, והוא סיפק לנו תוצאות מפתיעות, שערים יפים וכמובן הרבה דרמה כמו שאנחנו אוהבים בליגות הנמוכות. בעליון האדומים אשדוד גברו על חולון, ויפו ניצחה את הבקעה. ובתחתון לוד רשמה ניצחון חשוב על שמשון כפר קאסם, שעריים גברה על נורדיה, ודימונה והרצליה נפרדו בתיקו. כעת נותר לבחור את מצטייני השבוע בחסות RICCO - מספר אחד במותגים!

  • על ידי: לירן ביטון
  • 26-04-2021
  • 15:14

נבחרת המחזור: 

שוער:

עומר אוליאל (בני לוד)

החבורה של יוסי חכים רשמה ניצחון חשוב על שמשון כפר קאסם. אחד ממצטייני המשחק היה השוער הצעיר והמוכשר עומר אוליאל, שהציג יכולת טובה בשער, עצר פנדל קריטי במשחק ובסופו של דבר גם שמר על שער נקי.

הגנה: 

גיא עיני (מכבי ״קביליו״ יפו)

הבלם הוותיק הביא איתו העונה ליפו את כל הניסיון שלו, והפך לבורג מרכזי בהצלחת הקבוצה. עיני בלם חכם מאוד, נותן הרבה שקט ומנהיג על המגרש. במשחק האחרון מול הבקעה הוא הוביל את קבוצתו למשחק ללא ספיגה, והגיע ראשון לכל כדור. 

 

גיא עיני עמוד התווך של יפו (צילום: יח״צ) 

 

ים ששון (הפועל מרמורק)

מגנה הצעיר והמוכשר של הפועל מרמורק, היה מצוין במשחק מול הכח עמידר רמת גן. הוא עשה הגנה, תמך בהתקפת הקבוצה וגם כבש את השער השני במשחק.

 

אסף חקאק (מכבי שעריים)

הבלם המנוסה הציג יכולת טובה בהגנת שעריים במשחק מול בית״ר נורדיה, והביא את כל הניסיון שצבר לאורך השנים למגרש. הוא הגיע ראשון לכל כדור, ביצע סגירות נהדרות ובזכותו נורדיה מיעטה להגיע למצבים.

 

 

אסף חקאק, בורג מרכזי בהצלחת שעריים (צילום: אלעד ירקון) 

 

שגיב כהן (בני לוד)

שגיב כהן, בלמה של בני לוד היה בורג מרכזי בניצחון של קבוצתו על שמשון כפר קאסם. כהן, שנחשב לבלם צעיר ומוכשר עם הרבה רעש, הציג יכולת טובה מול שמשון כפר קאסם, חילץ כדורים ומנע כל מצב של היריבה לכבוש. 

קישור:

ליאל זגורי (מ.ס דימונה)

הקשר שמשחק כבר כמה שנים במדי דימונה, הוא אחת מנקודות האור של הקבוצה העונה וכל פעם מחדש הוא מוכיח שהוא שחקן של מאני טיים. אחרי שקבוצתו כבר הייתה בפיגור מול הרצליה והחמיצה פנדל, ליאל היה שם כדי להציג יכולת טובה וגם לכבוש את שער השוויון ולתת חמצן לקבוצה בדרך להישארות.

 

ליאל זגורי בסיום המשחק אחרי שער השוויון, יחד עם עוזר המאמן ישראל אברג׳יל (צילום: יח״צ)

 

ויטלי גנון (הפועל ״אדומים״ אשדוד)

אחרי שששיחק בליגות הבכירות יותר, ויטלי גנון הגיע לאדומים אשדוד במטרה לעזור לקבוצה לעלות ליגה. גנון לא הרבה לשחק תחת יובל נעים, אבל בפלייאוף הוא פורח. במשחק האחרון מול חולון הקשר הציג יכולת טובה, כבש את שער השוויון והחזיר את קבוצתו למשחק.

 

רונן פרץ (מכבי ״קביליו״ יפו)

קשרה של יפו, היה פעיל בכל מקום במגרש מול בקעת הירדן כדי לחלץ כדורים ליריבה. פרץ הוא מנהיג אמיתי, תומך רבות בהתקפת קבוצתו ואם מכבי יפו תצליח להגשים את מטרותיה ולהעפיל לליגה הלאומית רונן יהיה בורג מרכזי בהצלחתה.  

 

התקפה: 

סאן טוריאל (בני לוד)

החלוץ הצעיר סאן טוריאל מלך השערים של בני לוד, נחשב לשחקן מוכשר מאוד שהעונה הגיע לבני לוד כדי לעזור לקבוצה להישאר בליגה. טוריאל הצעיר כבר הוכיח שיש לו מקום בקבוצות גדולות יותר, לאחר שנכנס במחצית השנייה והציג יכולת מצוינת מול הסגל החזק של שמשון כפר קאסם. טוריאל היה מעורב בכל התקפה ולבסוף גם כבש את השער היחיד במשחק והביא ניצחון חשוב לקבוצתו.

אוהדי קדוסי (הפועל ״אדומים״ אשדוד) - שחקן המחזור!

זו הייתה עונה לא פשוטה עבור החלוץ שבד״כ עסוק בלחורר רשתות, ובמקום זה הוא היה צריך להתעסק בהכל חוץ מכדורגל. לחלוץ היו חילוקי דעות עם יובל נעים, הוא הושעה מהקבוצה וספג ביקורות. במחזור האחרון החלוץ המנוסה ענה בצמד שערים לכל מי ששאל לאן קדוסי נעלם העונה, וזה עוד אחרי שנכנס לשחק רק במהלך המחצית השנייה. אין ספק שהרזומה והניסיון המרשים של החלוץ יעזרו לקבוצתו במהלך הפלייאוף, ומי יודע אולי הוא גם יהיה חתום על העלייה.

אוהד קדוסי, חוזר לעצמו וכובש צמד חשוב (צילום: רז זהבי באדיבות האדומים אשדוד)

 

נור ביסאן (מכבי ״קביליו״ יפו)

אחרי שלבש את מדי הפועל כפר סבא, נור ביסאן הגיע ליפו העונה במטרה לסייע לה במאבקי העלייה ומיד הפך לשחקן מפתח. במחזור האחרון של קבוצתו מול בקעת הירדן הוא היה דומיננטי על המגרש, מעורב בכל התקפה וגם כבש את השער היחיד במשחק והביא לקבוצתו ניצחון יקר מפז.

 

יאיר אזולאי מאמן המחזור (צילום: מדיה האדומים) 

מאמן המחזור- יאיר אזולאי (הפועל ״אדומים״ אשדוד)

יוסי חכים עשה ניצחון בכורה גדול עם בני לוד על שמשון כפר קאסם ומגיע לו על כך שאפו אדיר! אך מאמן המחזור הוא ללא ספק יאיר אזולאי. לא מעט ביקורות ספגה הפועל ״אדומים״ אשדוד בעקבות הצפיות מסגל השחקנים הנוצץ, והדרך שבה הקבוצה העפילה לפלייאוף. לא ברור אם יובל נעים היה הבעיה של האדומים, אבל מה שבטוח זה שהקבוצה לוהטת במשחקי הפלייאוף, ושחקנים שפחות באו לידי ביטוי פורחים. יאיר אזולאי שמחובר למועדון ביחד עם עידן שריקי לקחו אחריות על הקבוצה והתוצאות לא איחרו לבוא. הם רשמו ניצחון חשוב על חולון, כשכעת הם נמצאים במקום הראשון של טבלת הבית עם 7 נקודות. 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק מניח זאת כאן (הרואה והלא נראה 26-04-2021, 16:05)
    קצת חוצר למחשבה שחקניי לוד מככבים בנבחרת רק שואל היכן הם היו כל העונה מה קרה שהשבוע הם מכגבים?מול מי שיחקו?