"כל משחק מבחינתי הוא משחק העונה"

כך אמר לירון יגר, מאמן הפועל עירוני כרמיאל לקראת המשחק מול מכבי אחווה שעב במחזור הקרוב. לאחר שכרמיאל ניצחו את מעלות ואחווה שעב עצרו את כפר כנא, יגר ושחקניו יכולים ליהנות מהמקום הראשון.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 27-04-2021
  • 08:15

הפסגה בבית א' של ליגה ב' צפון א' צמודה מאוד. כבר כמה שבועות שצעירי כפר כנא היו במקום הראשון כשלצידם כרמיאל ושעב לא עוצרות ומחכות למצוא את הפרצה. במחזור האחרון, כרמיאל נהנו מההפסד של כפר כנא לשעב ועלו למקום הראשון. במחזור הקרוב, כרמיאל יארחו את שעב ויש להם מטרה אחת: לנצח.

 

לירון, איך היה המשחק מול מעלות / תרשיחא?

"תחילת המשחק לא הייתה קלה. היה חם מאוד, אבל ידענו לפתוח כמו שצריך. התוצאה סיפקה אותנו ויצאנו מרוצים. כעת אנחנו מסתכלים על המשחק הבא."

 

במחזור הקרוב משחק העונה מול שעב, איך מתכוננים?

"מבחינתי כל משחק הוא משחק העונה. מגיעים לכל משחק עם אותה המטרה. חשוב קודם כל לשחק את הכדורגל שלנו ולעשות את הכל כדי שכל מה שאנחנו עובדים עליו עד עכשיו יבוא לידי ביטוי בכל משחק."

 

מה התחשובות של השחקנים? מתרגשים?

"מתרגשים לפני כל משחק, מי שלא מתרגש הוא לא במקצוע. נעשה הכל כדי לבוא מוכנים. נעבוד קשה כדי שהשחקנים יגיעו מוכנים ונקווה לטוב."

 

בשבת הקרובה כרמיאל יארחו את שעב בשעה 15:00, אך יום לפני כן כפר כנא יארחו את הפועל עראבה, משחק לא פשוט נגד קבוצה לא פראיירית בכלל. מעניין איך תראה הטבלה לאחר המחזור הקרוב.

שחקני כרמיאל - האם ישארו במקום הראשון? (צילום: אלעד ג'אן)

הוסף תגובה
תגובות