תחזית ליגה א׳ דרום: לירן ביטון מארחת את שי בן גוזי

מחזור נוסף של משחקי הפלייאוף יוצא לדרך, ומחכים לנו מפגשים מסקרנים שצפויים לספק לנו הרבה דרמה! השבוע החלטתי לארח את שי בן גוזי, הלא הוא האוהד האגדי של הפועל ״אדומים״ אשדוד, והאיש שמאחורי השידורים של הקבוצה העונה. שי גדל על הפועל אשדוד המיתולגית בעקבות אביו, ושותף פעיל מיום הקמת הקבוצה ועד היום. שי חושב שקבוצתו תגבר על הבקעה, ושמרמורק תנצח את עירוני אשדוד, ומה עם שאר התוצאות? שווה לקרוא!

  • על ידי: לירן ביטון
  • 27-04-2021
  • 12:06

 

משחקי המחזור: 

הפלייאוף העליון:

מכבי ״קביליו״ יפו - ירמיהו ״גריל טאון״ חולון:

לירן: כל משחק בפלייאוף העליון הוא גמר גביע! מצד אחד החבורה האטרקטיבית של איציק ברוך, אחת מהקבוצות האיכותיות שהעפילו ואיזה כייף לראות את הכדורגל שהיא מייצרת ואת האיכויות שיש בסגל. שחקנים צעירים ומבטיחים כמו מתן בית יעקב, נור ביסאן וגיא אמסלם, לצד שחקנים מנוסים כמו גיא עיני, רונן פרץ, עומרי כהן ועוד. אין ספק שכל שחקן התאים ביפו לעמדה שלו כמו כפפה, והיא נמצאת במקום השני בבית עם 6 נקודות. מנגד חולון, אחת מהקבוצות שהכי נהנתי לראות העונה, קבוצה מחוברת ומאומנת שעליה מנצח האיש החזק רונן קנפו שמשקיע בקבוצה. חולון לא פתחה בצורה טובה את הפלייאוף והיא בתחתית הבית ללא נקודות, אך הסגולים לא אמרו את המילה האחרונה ואחרי שרונן קנפו עשה שיחת רענון השבוע בחדר הלבשה אני מאמינה שהחבורה של צחי אילוז תתעורר, מה שגם היא הציגה יכולת טובה מול האדומים במחזור האחרון. מתן בית יעקוב יחסר עקב צהובים ואני צופה תיקו.

 

 

שי: יפו קבוצה מצויינת,מאומנת עם קהל צבעוני שדוחף ללא הפסקה,שתבוא לקחת את מלוא הנקודות למרות החיסרון של מתן בית יעקב 5 צהובים, שהוא המוציא לפועל העיקרי בהתקפות המעבר שלהם. מנגד חולון למרות משחקים טובים בפליאוף עם הפסד רביעי ברציפות, 3 בפלייאוף ועוד אחד במחזור האחרון בליגה. בחולון יחזרו המורחקים לאונוב,יצחק,סולטן וזה משחק שהוא ההזדמנות האחרונה של חולון להגיע למשחקי המבחן. משחק קשה,אדיר וקשוח שבסופו אני מעריך שתיהיה חלוקת נקודות.

 

הפועל ״אדומים״ אשדוד - הפועל בקעת הירדן: 

לירן: וואווו איזה משחק מצפה לנו באיצטדיון הי״א. אשדוד גררה לא מעט ביקורות במהלך העונה הסדירה, אך בפלייאוף היא לוהטת והניסיון של השחקנים מכריע משחקים. לא ברור אם יובל נעים היה הבעיה, אבל אשדוד התעוררה לחיים ומאז עזיבתו של נעים שחקנים כמו אוהד קדוסי, ויטלי גנון ועוד פורחים. מנגד מגיעה הבקעה שרשמה עונה ענקית, ועדין נמצאת במאבק הפלייאוף. לבקעה יש הגנה מצוינת, ואליחי צברי אחד והיא לא תעשה חיים קלים לאשדוד. במשחק הזה אני צופה שהניסיון יכריע ויהיה ניצחון אדום. 

 

שי: קשה לי מאוד לנחש תוצאה של הקבוצה שלי, במיוחד בהתמודדות קשה מול קבוצה שעשתה עונה ענקית! קבוצה מאומנת ומחויבת כמו הבקעה. אבל אחרי השינוי בעמדת המאמן שעברנו אחרי המשחק הראשון בפליאוף, ועם התעוררות ״הצבא האדום״ הגדול והאדיר שלנו והבז הגדול והטירוף בעיר סביב משחקי הפליאוף,יהיה קשה לקחת נקודות באשדוד. אני מהמר על ניצחון אדום.  

 

הקהל האדום מאשדוד יגיע בהמוניו למפגש מול הבקעה (צילום; רז זהבי באדיבות האדומים) 

 

מכבי הרצליה- מכבי יבנה:

לירן: מכבי הרצליה מבחינתה סיימה את העונה, ויכולה ללכת לים, ואני מקווה שבהרצליה היו חכמים להחתים את עידן בראון לעונה נוספת. כי בכל זאת היא הייתה אחת מהקבוצות הכי אטרקטיביות בליגה העונה. מנגד יבנה המאכזבת, הייתה יכולה להשיג הרבה יותר העונה ומחר זה המאני טיים עבורה! הפסד לא בא בחשבון והכל צפוף ומסוכן. למרות המיקום בטבלה יבנה מגיעה אחרי ארבעה מחזורים ללא הפסד, ויש לה מס׳ שחקנים איכותיים שיכולים להביא ניצחון. יבנה צריכה יותר את הנקודות והיא זו שתנצח. 

 

שי: הרצליה למעשה גמרה את העונה והוכיחה בדימונה שבכל זאת כמו ספורטאים,הם באים לשחק כדורגל. מנגד יבנה,בעונה חלשה מאוד כי התחילו שם את ההכנות ממש מאוחר,חייבת לצאת עם לפחות נקודה מהרצליה. אני צופה שם תיקו. 

 

הפועל אזור- שמשון כפר קאסם

לירן: הפועל אזור יכולה להיות מרוצה מהעונה הנוכחית, בכל זאת בתחילתה הקבוצה סומנה כיורדת והתקשתה להביא נקודות. אך בעזרת חיזוקים נכונים אזור התעוררה לחיים ותיאורטית הבטיחה הישארות, ומגיעה למשחק אחרי תיקו טיפוסי של סוף עונה עם יבנה. מנגד, שמשון כפר קאסם אומנם הבטיחה הישארות, אך במועדון שנבנה לעלייה סביר להניח רק רוצים שהעונה המסויטת הזאת תיגמר, ולהסיק מסקנות לעונה הבאה. והשאלה המרכזית היא לא את מי לשחרר שם, אלא את מי להשאיר כשבמחזור האחרון היא רושמת הפסד מביך לנועלת הטבלה לוד. משחק של כבוד ושתי הקבוצות ירצו לנצח בו, אבל הוא יסתיים בתיקו. 

 

שי: שתי קבוצות שלמעשה סיימו את העונה.אין ספק שההגעה של תומר בן חיים לאזור בפגרת הקורונה האחרונה בתוספת חיזוק של היימי זריהון, והחזרה מהפציעה של קובי כהן,שינתה להם את העונה. בוא לא נשכח את החלוץ אדיר רחמים שעושה עונה גדולה! קאסם מנגד כיוונה פלייאוף עליון, והנחיתה סוללה של שחקנים בעלי ניסיון. אך היה ידוע שמתוך ה-4 קבוצות שילחמו על העלייה לפלייאוף(הפועל אדומים אשדוד,יפו,קאסם והרצליה) יהיו 2 קבוצות שלא יצליחו להתברג בפלייאוף. המשחק משוחק באזור אז אני צופה ניצחון לקבוצה הביתית. 

 

 

האם אזור תגבר על שמשון כפר קאסם? (צילום: מני בן ארי( 

 

 

אור יהודה- מ.ס דימונה:

לירן: משחק של להיות או לחדול! לא ברור מה קורה באור יהודה, יעקב טל הולך ואז חוזר ובגדול בלאגן אחד שלם! הקבוצה אנמית, מאכזבת ולא יציבה, והיא מגיע למשחק אחרי שני הפסדים ובכלל האווירה במועדון לא טובה. אור יהודה נמצאת במקום שמוביל למשחקי המבחן, אך ניצחון שלה יכול לטרוף את הקלפים. מנגד, מ.ס דימונה התעוררה מהמתים בזכות צמד המאמנים רונן ווינשטין וישראל אברג׳ל. דימונה מגיעה למשחק במומנטום מצוין אחרי חמישה מחזורים ללא הפסד, ארבעה ניצחונות ותוצאת תיקו מול הרצליה. על כר הדשא צפוי קרב הישארות הירואי, לדימונה יש את כל הכלים והסיבות לנצח במשחק והיא גם זו שתעשה זאת!  

 

שי: פששש איזה קרב אדיר! אור יהודה זאת לא אותה קבוצה משנה שעברה זה בטוח.הם גם בפגרת הקורונה שיחררו הרבה שחקנים, ולא התחזקו בהתאם ולכן הם מוצאים את עצמם בקלחת של התחתית. היה ניסיון מצד יעקב טל לקום ולזעזע את המערכת, בוא נראה אם זה יצליח להם. מנגד דימונה עושה מסע התאוששות מדהים עם רונן ויינשטיין,גל צרויה וזגורי! לדימונה יש מגרש ביתי מובהק וזה עוזר לה במאבקים,  ופה מדובר במשחק חוץ במגרש סינטטי שדימונה לא כל כך רגילה אליו. האמת שכל תוצאה יכולה להיות במשחק הזה אבל אני הולך על ניצחון של דימונה.

 

מכבי שעריים - הפועל אשקלון

לירן: בשעריים צריכים לברך כל יום שארז בלפר הגיע למועדון, ועשה שינוי מהותי ומגיע לו שאפו אדיר! שתי הקבוצות צמודות בטבלה, כששעריים בהפרש של ארבע נקודות מאשקלון. במועדון הכחול מרחובות יש שחקנים איכותיים כמו רן בן שמעון, אבי יוסף, אסף חקאק, רביד אשר , ניר שרון ועוד והם אלו שהובילו את הקבוצה למיקומה בטבלה. מנגד, אשקלון לא חשבה שככה תראה העונה שלה אחרי שירדה לליגה א׳, ובכל זאת הקבוצה לא הכי יציבה וצריכה להודות שזה המיקום שלה בטבלה. שתי הקבוצות מגיעות אחרי ניצחון במחזור האחרון ובמומנטום טוב, ותיאורטית הבטיחו הישארות בליגה והמשחק יסתיים בתיקו. 

 

שי: החבורה של ארז בלפר התעוררה מאוחר!
אין לי צל של ספק שאם שעריים היו עושים את השינוי המתבקש בגזרת המאמן קצת יותר מוקדם,הם היו נלחמים על הכרטיס לפיינל פור!
יש שם את כל המרכיבים להצליח,את השחקנים הנכונים והמנוסים, אבל בחירת המאמן של מני סויסה בתחילת העונה הייתה לא טובה. יאמר לזכותו שהוא תיקן אבל זה קרה מאוחר מידי. שעריים כבר יכולים לחשוב על העונה הבאה. אשקלון מנגד עם עונה מטלטלת אחרי הירידה מהליגה הלאומית. הביאו את שי מאור כשבוע לפני פתיחת הליגה לאחר שהקבוצה עברה לידיים חדשות. ומשום מה אחרי שהקבוצה החלה להתגבש מבחינת סגל השחקנים והתוצאות היו טובות,שי פוטר ומאז אשקלון מדשדשת ומעבירה עונה פרווה. אני במשחק הזה הולך עם שעריים.

 

 

האם החבורה של ארז בלפר תרשום ניצחון על אשקלון? (צילום: דדי ברק) 

 

עירוני כסייפה - בית״ר נורדיה ירושלים: 

לירן: קרב תחתית לוהט!! מצד אחד עירוני כסייפה שרק עלתה ליגה, ונאלצה להיפרד מאמיר כהן במהלך העונה. אך כסייפה הוכיחה שהיא קבוצה אטרקטיבית ובעיקר עיקשת, וגם תחת שמעון ביטון התוצאות מגיעות. כסייפה היא קבוצת תיקו טיפוסית וכבר חמישה מחזורים ללא הפסד, כשהיא נמצאת בהפרש של חמש נקודות מיריבתה המאכזבת. נורדיה, רשמה עונה מטלטלת עם נקודת אור קטנה בדמות הגעה לשמינית גמר גביע המדינה. נכון לעכשיו נורדיה נמצאת במקום שמוביל למשחקי המבחן ורוצה להינצל ממנו. ויקטור גניש מנוסה מאוד עם להשאיר קבוצות בליגה, ולא יוותר עד השנייה האחרונה. אך לדעתי הניצחון המשחק הזה הוא של כסייפה. 

 

שי: שנשארו רק 12 נקודות בקופה,אין ספק שזה משחק עונה מבחינת שתי הקבוצות!כסייפה שעלתה העונה מליגה ב׳ מנצלת את העובדה שהכח רמת גן הרימה מוקדם מאוד דגל לבן.כסייפה ביחד עם מושיקו אביטן,מתן כהן והקפטן שלהם דיא היא קבוצה עקשנית מאוד שלא מוותרת על אף משחק ומוכיחה שקשה להוציא אצלה נקודות. נורדיה אחרי עונה קשה,סוחבת על גבה את הכישלון המהדהד של השנה שעברה שבה השקיעו המון והביאו שחקנים בהמון כסף! נורדיה בשביל להינצל מהגעה למשחקי המבחן,חייבת לנצח בכסייפה!
כלים יש להם,האם זה יספיק? לדעתי לא.
אני הולך שם על תיקו

 

עירוני אשדוד- הפועל מרמורק:

לירן: הפועל מרמורק לא העפילה לפלייאוף העליון וחבל! כי מרמורק מועדון איכותי עם אנשים טובים,ואני מאמינה שזה יקרה בעונה הבאה! האדומה מרחובות בגדול סיימה את העונה ויכולה ללכת לים, ועל הדרך להסיק מסקנות מהעונה הנוכחית. הקבוצה התפוצצה כשבמחזור האחרון על הכח החלשה עם שלושה שערים. מנגד, עירוני אשדוד מגיעה למשחק אחרי הפסד מאכזב לאשקלון ולמעשה היא עדין לא הבטיחה הישארות ונמצאת בסכנה, והיא חייבת לרשום ניצחון במשחק הזה. אבי אבינו יכין היטב את שחקניו, אבל מרמורק לא תעשה לה חיים קלים ולדעתי המשחק יסתיים בתיקו. 

 

שי: עירוני אשדוד מגיעה למשחק הזה אחרי הפסד 2-0 באשקלון. עירוני עדיין רחוקה 5 נק׳ מהמקום המוביל למבחנים וחייבת עוד ניצחון אחד על מנת להבטיח סופית את ההישארות שלה בליגה. הפועל מרמורק בעונה שמוגדרת מבחינתי כישלון לא ראיתי בשום תסריט שהם לא יגיעו לפיינל פור.מרמורק זה מועדוןחזק,קהל אוהדים נדיר ובשבילי מודל לחיקוי. הם יבנו את עצמם שוב ואין לי ספק ששנה הבאה הם יתקנו את מה שצריך וידברו חזק במירוץ לעליית ליגה. ההימור שלי שמרמורק ביחד עם ערן לוי ינצחו באשדוד.

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. בן גוזי (‏שלומי והבה 27-04-2021, 12:26)
    ‏אתה צבוע קוקסינל ‏לך תשים חצאית אמרת קדוסי זבל אתה זבל צבוע ‏להקיא עליך אפס
  2. חולון תקבלו חמש קל (היידה יפו 27-04-2021, 14:14)
  3. תגובה ל1 (אייל 27-04-2021, 16:05)
    מי שמתחזה לאחר לא יחוללהיות גבר בחיים שלו כנראה שהיית קטן ינקת מאבא במקום מאמא
  4. לירן כפרה יפהפייה מת עלייך (אין על לירן 27-04-2021, 16:27)
    כל המלצה בטון !!חחח
  5. אייל (עירוני 27-04-2021, 17:39)
    לך תחפס סודני
  6. אדומים אשדוד (עירוני 27-04-2021, 17:55)
    ‏אתם קבוצה של זונות