בועטת בדלי : טירה איבדה יתרון וסיימה ב1-1 מול ריינה

עד לדקה ה-87 מ.ס טירה הובילה בבטחה וכבר חשבה על ניצחון שייתן לה מקדמה בפלייאוף אך בדקה ה-87 הסמל הבלתי מעורער של ריינה, אשרף עתאמלה השווה את התוצאה והשאיר את ריינה בחיים. ראול גרמושוב ומנאר דראושה הורחקו. ריף מסיקה בסיום : ''מעריך שגם הקבוצה שתסיים במקום השני במחוז הצפוני תעפיל ללאומית.''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 28-04-2021
  • 12:18

מכבי בני ריינה אירחה את מ.ס טירה למחזור הרביעי של משחקי פלייאוף העלייה במחוז הצפוני. שתי הקבוצות שמדובר במפגש שעשוי להכריע המון ואולי אף את זהות העולה ללאומית. 

 

אוהדי ריינה הגיעו לאיצטדיון גרין (צילום : חגאג רחאל)

 

כבר מדקות הפתיחה נראה ששתי הקבוצות הבינו את חשיבות המשחק כשהציגו קצב גבוה והגיעו למצבים, בתחילה שאקר סאקר מריינה הגיע למצב של גול בטוח אך הוא בעט גבוה, דקה אחריו רן רול נותר לבד מול זיסקינד שעצר אותו.

 

עמאר מנצור מול אשרף רבאח (צילום : חגאג רחאל)

 

פהמי חלבי מנסה לעצור את רן רול (צילום : חגאג רחאל)

 

בדקה ה-15 טירה עלתה ליתרון. ראול גרמושוב מסר יפה למתנאל טדסה שהתגבר על שני שחקנים ושיחרר טיל אדיר לחיבורים. שער ענק של טדסה , 1-0 לטירה.

 

טירה עלתה ראשונה על לוח התוצאות (צילום : חגאג רחאל)

 

נראה שהשער הכניס את ריינה להלם כי לאחר שספגה, טירה שלטה בכדור באופן מוחלט. על סף שריקת המחצית ראול גרמושוב ביצע עבירה חריפה ומכוערת במרכז המגרש על שאקר סאקר והורחק בצדק. טירה בעשרה שחקנים.

 

סלים עמאש גולש לעבר מתנאל טדסה (צילום : חגאג רחאל)

 

החבורה של אדהם האדיה פתחה את החצי השני בצורה טובה יותר כשהיתרון המספרי ניכר. ריינה הגיעה לכמה חצאי מצבים אך היא לא הייתה מספיק מדויקת והאירוע המרכזי התרחש דווקא בחצי המגרש שלה, ניר עזריה חטף כדור לאחד משחקני ההגנה ודהר כל הדרך לעבר השער אך מנאר דראושה הפיל אותו על סף הרחבה והורחק בצדק. גם ריינה בעשרה שחקנים.

 

ריינה השתפרה במחצית השנייה (צילום : חגאג רחאל)

 

המשחק התאפיין בהרבה אמוציות, רבע שעה לסיום התפתח עימות בין ניר עזריה ולעדן דהן שהלהיטו את הרוחות, ניב ארד שלף צהוב לשניהם. ואז, בדקה ה-87 ודווקא לאחר כמה דקות פחות מדויקות של ריינה, כדור שנשלח לרחבה סיבך את אסף רז, ריף מסיקה קפץ על המציאה ומסר נפלא לאשרף עתאמלה שמול שער ריק קבע את השיוויון הדרמטי ואת תוצאת המשחק, 1-1.

 

אשרף עתאמלה השאיר את ריינה בחיים (צילום : חגאג רחאל)

 

בשישי הקרוב טירוף הפלייאוף ממשיך! טירה תצא למשחק חוץ קשה בכאוכב וריינה תתארח בטמרה.

 

לחיים סירוטקין מצפה משחק קשה בשישי הקרוב (צילום : חגאג רחאל)

 

ריף מסיקה בסיום : ''אני חושב שהתוצאה היא פספוס עבורנו, שלטנו במשחק והגענו למספיק מצבים שלא הצלחנו לנצל עד הסוף.  כל ארבעת הקבוצות מצוינות ובאמת שוות ברמה ורואים את זה בכל משחק בפלייאוף. מבחינת יכולת, הקבוצות האלו ברמה מעל ליגה א' ואני מעריך שגם הקבוצה שתסיים במקום השני במחוז הצפוני תעפיל ללאומית.''

אסף רז עוצר את ריף מסיקה (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ריף מספיק (המוכתר משעריים 28-04-2021, 14:04)
    ריף מסיקה אתה קשקשן.מקום שני בליגה א צפון יותר חלש ממקום 8 בדרום,שלא נדבר על קבוצה מהלאומית שתנשור למבחנים