סיכום מחזור 16: ליגה ב' צפון ב'

בליגה ב' השנייה לא היו הפתעות שהפילו אותנו מהספה. נשר לא התקשרו בגלבוע והשאירו להם חמישייה ברשת, ביר אל מכסור הצליחו לעצור את שחקני מוסמוס, בית"ר חיפה לא הצליחו לחזור לנצח, אך שחקני רמות מנשה עצרו את רצף ההפסדים.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 03-05-2021
  • 14:21

 

בית א'

בבית א' היו משחקים מעניינים. נשר ממשיכה לנצח בלי בעיות גדולות, בית שאן וטירת הכרמל התחלקו בנקודות וביר אל מכסור הזכירו לשחקני מוסמוס מהי תחושת ההפסד.

 

הפועל סנדרלה גלבוע 0 – עירוני נשר 5

שחקניו של בראכת ווהב לא אוהבים לבזבז את הזמן. במחזור האחרון במשחק בגלבוע שחקני נשר הגיעו ממוקדים, חדים ועם רגל מסיימת. האורחים מנשר סיימו את המשחק עם ניצחון גדול 5-0 ללא קושי מיוחד. בגלבוע המצב לא טוב והתחתית הולכת ומתקרבת בצעדי ענק. לא הייתה ציפיה גדולה לנצח את שחקני נשר החזקים, אך לפחות להוציא תוצאה טובה יותר.

ברכאת ווהב - מוציא משחקניו את המיטב (צילום: אלבום פרטי)

 

הפועל בית שאן 1 – מ.ס. טירת הכרמל 1

שחקני בית שאן רושמים תיקו שני ברציפות. שחקניו של שניר שטרית יודעים את העבודה ולאחר משחק לא פשוט נגד טירת הכרמל הייתה חלוקת נקודות שווה. האורחים מטירת הכרמל נמצאים במקום השני בבית ומתכוננים למשחקי הפליאוף לאחר סיום הליגה הסדירה. בבית שאן המבקיע הוא מוחמד טאהא ובטירת הכרמל זה היה יותם נגר.

שחקני טירת כרמל - הוציאו נקודה מבית שאן (צילום: מועדון הכדורגל מ.ס. טירת הכרמל)

 

אחי ביר אל מכסור 1 – בני מוסמוס 0

 

פרדס חנה / כרכור 3  -מכבי אחי איכסל 1

 

בית ב'

בבית ב' רמות מנשה חוזרים לנצח והפעם זה על חשבוו נוג'ידאת אחמד. בית"ר יעקב אמנם עצרו את רצף ההפסדים, אך לא הצליחו לנצח בכר כמא ונווה שאנן ממשיכים בכיוון החיובי שלהם.

 

הפועל רמות מנשה / מגידו 3 – מכבי נוג'ידאת אחמד 1

שחקניו של אייל הלטמן חווים סוף סוף את תחושת הניצחון לאחר רצף של הפסדים. בנוג'ידאת המצב לא מזהיר והקבוצה מוצאת את עצמה עם ארבעה ניצחונות בלבד בשלב זה. ברמות מנשה דסלין בלטה הבקיע צמד ורועי אדרי הוסיף שער משלו. בנוג'ידאת איתן אדרי צימק את התוצאה.

 

מכבי נווה שאנן 1 – הפועל בני ג'ת 0

שחקני נווה שאנן ממשיכים לנצח, בעיקר מנטאלית. גם לאחר משחק לא מדהים ידעו שחקניו של ליאור טל לנצח את המשחק ולשמור על הנקודות והמקום הראשון. בבני ג'ת רושמים את ההפסד ה – 11 העונה ולא ברור מאיפה יש לשחקנים מוטיבציה להמשיך ולהופיע במשחקים.

נווה שאנן - רושמים לזכותם ניצחון נוסף (צילום: אורן יזירף - דוברות מכבי נווה שאנן אלדד)

 

מ.ס. כפר כמא 1  - בית"ר חיפה 1

 

מצטיין המחזור: שרון גורמזנו חלוץ נשר עם צמד שערים (צילום: חגאג רחאל)

 

מאמן המחזור: אורן פלאש מטירת הכרמל שידע להוביל את שחקניו לתוצאות תיקו גם ביום לא גדול (צילום: מאור אלקסלסי)

 

אייל הלטמן - החזיר את רמות מנשה למסלול הניצחונות

הוסף תגובה
תגובות