במקרה של שיוויון נקודות בין כאוכב וטירה - משחק מכריע על העלייה

לקראת מחזור הסיום הדרמטי בפלייאוף העלייה במחוז הצפוני, בהתאחדות הודיעו שבמידה ויהיה שיוויון נקודות בין טירה לכאוכב, הקבוצות יפגשו למשחק ישיר על המקום בליגה הלאומית. תרחיש זה עשוי להתרחש רק במידה וטירה תנצח את טמרה וכאוכב וריינה יפרדו בתיקו

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-05-2021
  • 11:04

בחמישי הקרוב יסגר פלייאוף העלייה הדרמטי במחוז הצפוני כשרייינה או כאוכב עשויות לחגוג עליית ליגה היסטורית אך בהתאחדות ערוכים לכל התרחישים ולכל ההתפתחויות.

 

במידה וטירה תנצח את טמרה וריינה וכאוכב יפרדו בתיקו, יהיה שיוויון נקודות בין החבורה של סירוטקין לזו של עודד קוטר. בהתאחדות הודיעו שבמידה ויהיה שיוויון נקודות בין הפועל כאוכב ומ.ס. טירה יתקיים משחק מכריע בנתניה ביום ראשון הקרוב. 

 

כמו כן משחקי המבחן בין הסגנית בליגה א צפון ובין הסגנית בליגה א דרום נקבע ליום חמישי ה 13.5. משחק המבחן בין מנצחת במשחק של הסגניות לבין הנציגה מהלאומית יתקיים או בנתניה או באיצטדיון ר"ג וזה תלוי בזהות העולות למשחק והקירבה הגיאוגרפית.

 

לגבי ליגה ב וליגה ג וגם קרבות הירידה מליגה א לליגה ב,  במקרה של שיוויון נקודות הולכים על יחס ניצחונות, לאחר מכן תוצאות בין הקבוצות ולאחר מכן שערי חוץ וכו...

הוסף תגובה
תגובות