בלאגן בכסייפה: אחרי ההפסד למרמורק הקהל דורש את התפטרות היו"ר עדנאן אלעמור

לא שקט בכסייפה! כזכור, הנהלת הקבוצה ובראשה היו״ר עדנאן אלעמור החליטו החלטה אסטרטגית למנוע כניסת קהל ליציעים, מה שעורר זעם רב בקרב האוהדים. אמש הקבוצה רשמה הפסד מביש למרמורק וירדה למקום שממנו הולכים למבחנים. הקהל שנותר מחוץ למגרש זועם וקורא ליו״ר להתפטר

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-05-2021
  • 20:02

מחזור נוסף עבר ועירוני כסייפה הקבוצה, שמנוהלת על ידי עדנאן אלעמור בצורה שכונתית בדרכה לתהום. זאת אחרי הפסד 5-2 מביש להפועל מרמורק. כסייפה הייתה חייבת את הנקודות כדי להבטיח הישארות, מרמורק מצידה יכולה ללכת לים. 

 

הקהל נשאר מחוץ למגרש בעקבות החלטת היו"ר לשחק ללא קהל (בפוסט שנכתב מטעם המועדון שטען שהקהל המקומי מזיק לקבוצה...הזוי). כעת, הקהל דורש את התערבות ראש המועצה המתקצב של הקבוצה, וטוען לניגוד עיניינים בעקבות כך שאלעמור גם מנהל מחלקת הספורט במועצה וגם יו"ר הקבוצה.

 

ונעבור למשחק ,כסייפה פתחה עם שער מהיר והובילה 1-0 משער נהדר של החלוץ דרור ויצמן אלא שההיתרון החזיק דקות בודדות עד שהגיע ערן לוי עם כדור עומק נהדר  שהוביל להכשלה ברחבה של דלה ימפולסקי וערן לוי מאזן את התוצאה מהנקודה הלבנה.

 

לא חלפו מספר דקות ועל לוח התוצאות 2 למרמורק 1 לכסייפה. כסייפה ברוב שלבי המשחק התגוננה ויצאה למתפרצות כאשר אחת מהם הסתיימה בפעולה אישית נהדרת של מושיקו אביטן שהשווה ל2-2. איזה משחק נהדר בסינטטי בבאר שבע.

 

כסייפה המתגוננת לא השכילה להבין שכל המשחק של מרמורק עובר דרך ערן לוי ואיפשרה לו לנהל את המשחק ושוב כדור נהדר לתוך הרחבה של ערן לוי שסוחט פנדל נוסף מהמגן הצעיר עדן בינימין ומפה הכל רק מרמורק. עוד 3 שערים לרשתו של עמית שמש שנמצא בעונה חלשה וכסייפה מתרסקת עם 5 שערים ויורדת למקום המוביל למבחנים.

 

שחקן בקבוצה אמר בסיום: ״הקהל צודק ,עדנאן מתנהל שכונה כאילו הקבוצה היא פרטית שלו, בקצב הזה כסייפה תתפרק כבר בעונה הבאה, אף שחקן לא ירצה להגיע למועדון כזה"

לא רגוע בכסייפה, האם הקבוצה תישאר בליגה (צילום: דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חיב להתפטר הרג אותנו (שחקן בקבוצה 05-05-2021, 22:07)
    גמר על הקבוצה יחסי אנוש על הפנים יושב ראש שכונה שכונה שכונה
  2. עמית שמש נמצא בעשור חלש. (קטמון 06-05-2021, 00:12)
    לכאורה נראה שהוא מוכר משחקים, אבל דבר לא הוכח עד כה.
  3. זה בן דוד שלך (אלעמור 06-05-2021, 09:32)
    עדנן אתה יודע מי אני אתה לא תשאר יושב ראש ווחיאת אבוק לא תשאר אני לוקח לך את הקבוצה בגדת במשפחה
  4. יותר מידי תביעות בוררות שעוד לא שולמו לשחקנים (כסייפה אתם יודעים שאתם לא יכולים לפתוח את העונה הבאה? 06-05-2021, 17:34)
    עד שלא ישולמו אפילו להרשם לא תוכלו כדאי לכם להתעורר למה התשלום הולך וגודל והמועד קרוב