להיות או לחדול : בני לוד תארח את אור יהודה לקרב על החיים

היום (שישי) בשעה 15:00 לוד תארח את אור יהודה, למאבק תחתית לוהט!! שתי הקבוצות נמצאות במקומות האחרונים בבית והן יודעות שמהמפגש הזה תצא היורדת לליגה ב'. החבורה של יעקב טל תקווה לחזור לנצח אחרי חמישה משחקים, לוד תנסה להיחלץ מהמקום האחרון לאחר זמן רב. סאן טוריאל : ''מבינים את חשיבות המשחק.''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 07-05-2021
  • 10:14

היום (שישי) בשעה 15:00 בני לוד תארח את מ.כ אור יהודה למשחק על החיים בליגה א'. שתי הקבוצות יגיעו למפגש עם מומנטום שלילי, החבורה של יוסי חכים ניצחה פעם אחת בתשעת משחקיה האחרונים ומנגד האורחת מאור יהודה עם חמישה משחקים ברציפות ללא ניצחון. הפער בין הקבוצות עומד על שתי נקודות בלבד לטובת החבורה של יעקב טל, אם היא תנצח לוד היא תוריד אותה באופן רשמי לליגה ב'.

 

הסטטיסטיקה בין הקבוצות היא לטובת לוד, במפגש הראשון הין הקבוצות היא ניצחה 3-1, בסיבוב השני הקבוצות נפרדו ב2-2. 

 

בני לוד

דריכות רבה אצל המאחרת. נועלת הטבלה עוברת עונה קשה במיוחד. המועדון, שהיה שנים רבות בליגה הלאומית, חווה קושי כלכלי גדול העונה וקיים חשש אמיתי שירידת ליגה שנייה ברציפות. במחזור הקודם לוד הייתה קרובה לנצח את מכבי הרצליה החזקה ובקבוצה יש תחושת פספוס מהמשחק הזה. עם כל הקשיים הרבים, בלוד יש נקודת אור והיא סאן טוריאל.

 

החלוץ (24) ששב העונה לאחר פציעה קשה, כבש עשרה שערים ב-18 הופעות, כמעט מחצית משערי הקבוצה העונה. גם הוא מבין את חשיבות המפגש : ''אני בטוח שכולם יודעים ומבינים את החשיבות של המשחק בשבילנו. בני לוד באה לכל משחק במטרה ברורה לנצח וכך נבוא גם הפעם. אני חושב שהגענו לפלייאוף והדברים הולכים לנו קצת יותר טוב, אני מקווה שנמשיך ביכולת הטובה שלנו ונשיג את המטרות שלנו..''

 

יוסי חכים חייב ניצחון על אור יהודה (צילום : מני בן ארי)

 

מ.כ אור יהודה

תסכול רב באור יהודה לאור התוצאות האחרונות, הקבוצה מציגה יכולת לא טובה במשחקים האחרונים והיא משום מקום הסתבכה משמעותית במאבקי התחתית. בעקבות התוצאות, במועדון דובר רבות על עתידו של יעקב טל שעזב וחזר בו, גם הוא יודע שהפסד ללוד עלול להוביל את אור יהודה לליגה ב' לאחר שנתיים. הכחולים יחסרו מחר את שחקן ההתקפה נוריאל בוזגלו המוצהב. 

אור יהודה תחגוג מול לוד? (צילום : דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אור יהודה מפסידה היום ללוד (אוהד אור יהודה 07-05-2021, 10:53)
  2. היום ירידה (טוני 07-05-2021, 11:05)
    היום אנחנו מקום אחרון ונגמר הסרט עוד בלי החלוץ נוראיל בוזגלו נחלום לנצח את לוד אולי גם הפעם יעלה לשחק מישהו מהנהלה
  3. ההמהלה אור יהודה בושה (אוהד אור יהודה 07-05-2021, 18:00)
    עשיתם בושה קודם כול ממכם אחרי זה. הקהל בליגה ב לא נגיע יותר