מעיין נגב בתחזית הפלייאוף של ליגה ב׳ דרום א׳

מעיין נגב, איש הייטק ומאמן כדורגל מזה 10 שנים, בעל סוכנות השחקנים SCOUTERS בעונה שעברה אימן את בית"ר כפ"ס עם זכיה בגביע המחוז, לאחר מכן את שמשון ת"א עד תחילת העונה הנוכחית. בנוסף הוא שימש בעבר כמנהל מקצועי בהפועל הרצליה, ומאמן קבוצת הנוער בליגה הלאומית. נגב, מציג לכם תחזית וניתוח מעמיק על העולות לפלייאוף

  • על ידי: מערכת אתר גולר
  • 24-05-2021
  • 16:31

לפנינו פלייאוף עליון מסקרן מאוד בליגה ב' מחוז דרום א', ארבעת הקבוצות שהעפילו הן ללא ספק הטובות והראויות ביותר להיאבק על העליה לליגה א'. עושה רושם שהקבוצות שמגיעות לפלייאוף בכושר הטוב ביותר הן הפועל מחנה יהודה והפועל הוד השרון, דבר שעשוי להיות גורם מכריע לקראת המשחקים.

 

הפועל הוד השרון: 
קבוצתו של יניב לוזון דישדשה בתחתית בעונה שעברה עקב בעיות תקציב, אך בעל הבית יוסי שאבי ידע איזה מאמן יש לו בידיים והשאיר לו את המושכות, ובצדק. יניב לוזון בנה קבוצה מאוזנת וחזקה, עם שילוב של שחקנים מנוסים איכותיים וצעירים בעלי פוטנציאל רב, הוא מוביל את הוד השרון לעונה פנטסטית ומסקרן מאוד יהיה לראות אותם במשחקי הפלייאוף.
מנהיג החלק ההגנתי אלירן סיימון בן ה-33, מגיע לאחר שנה בה לא שיחק כלל, אך עם שנות ניסיון רבות בליגות הבכירות, הוא נראה פשוט נהדר והשחקנים הצעירים סביבו צריכים להודות על ההזדמנות לשחק לצידו וללמוד ממנו.

 

בקישור האחורי נראה את שי דוד הותיק, הבחור הנהדר והשחקן המוכשר ינסה לחבר בין החלק האחורי לקישור ההתקפי שם יחכה לו מור שקד הפנטסטי, עם רגל שמאל הנהדרת שלו, הוא ללא ספק הברומטר בחלק ההתקפי, יחד עם רע אשד הותיק והמצוין, ועם אור לוינשטיין החלוץ הצעיר שללא ספק ישחק בליגות בכירות יותר בהמשך הדרך, הוד השרון מועמדת רצינית לעליה.תסיים במקום ה-1 ותחגוג עליה מחודשת לליגה א'.

 

שמשון ת"א: 
את הקבוצה מוביל צביקה לוי אשר הגיע לאחר המחזור ה-1 ועשה עם הקבוצה רצף נהדר שלקראת סיום העונה הסדירה נעצר. סגל השחקנים שנבנה בתחילת העונה על ידי כותב שורות אלה, הוא ללא ספק מרשים בקנה מידה של ליגה ב'. אם צביקה לוי ושחקני הקבוצה יידעו לשים מאחור את מפח הנפש אותו חוו לפני שתי עונות כאשר פיספסו את העליה ברגע האחרון, כמו גם יורידו את מפלס הלחץ ויבינו שיש עוד קבוצות טובות ברמה שלהן, אז אולי העונה הזו תסתיים בחגיגות עליה, כאלו שעמי פזטל היקר ואוהדי הקבוצה המסורים בהחלט ראויים להן.


בשער נמצא את צחי שרון הותיק והנהדר, כאשר לפניו שני בלמים מהטובים בליגה שחף הלמן ובן בריגה. בקישור האחורי ישחק אלירן שערי המצוין, כאשר לפניו צפויים לשחק האחים נאור ועומר לבית משפחת הלוי, שניהם בעלי רגל שמאל נהדרת. החלק ההתקפי רווי בשחקנים מוכשרים דוגמת עומרי פרל המהיר, אסף מדר מלך שערי הקבוצה, עמית פרחי, אורן בן ציון ורפי סגל הותיק. תסיים במקום ה-2 ותתמודד במשחקי המבחן.

 

 

הפועל קרית אונו: 
קרית אונו אשר הבטיחה את העליה רק בשישי האחרון, מגיעה למשחקי הפלייאוף עם ציפיות רבות כמו בכל עונה. מזה מספר עונות שיניב בוכניק וראשי המועדון נותנים שקט מופתי ראוי להערכה למאמן הקבוצה אודי כבודי, וכל המערכת תרצה סוף סוף להגשים את החלום ולעלות לליגה א'. אמנם קרית אונו התקשתה במהלך העונה הסדירה, אך משחקי הפלייאוף זה סיפור אחר, המשחק הראשון יהיה חשוב מאוד להמשך ומעניין לראות מה יקרה.


בין הקורות יעמוד אולי השוער הטוב בליגה גל פלמנבאום, לפניו צמד הבלמים הנהדרים אריאל ענבי ועוז יפרח הותיק בעל עבר עשיר בליגת העל. את הקווים ישרפו רועי הררי המגן ההתקפי הטוב בליגה ללא ספק, יחד עם טל חבה המצוין שישחק בצד שמאל. בקישור נמצא האס הצעיר מלקו סמין שהגיע מקבוצת הנוער של נס ציונה ועושה חצי עונה פנטסטית, לצידו גיא אבן הותיק והאיכותי שיכניס שוב ושוב כדורים חלומיים לשחקני החלק ההתקפי, ליאור יהודה הצעיר מפוצץ הפוטנציאל וגיל גילקרוב מכונת השערים. תסיים במקום ה-3 ותנסה שוב בעונה הבאה.

 

הפועל מחנה יהודה: 
מאמן הקבוצה רמי צבי הוביל את קבוצתו בשקט בשקט לעונה נהדרת. במשחקי הקבוצה ניתן היה לראות בבירור טביעת יד והשפעה של מאמן, מחנה יהודה קבוצה מאוד מאומנת ומאורגנת מבחינה טקטית שסיימה במקום ה-1 בבית א', תוך שהיא מפגינה עליונות ומנצחת את יריבתה שמשון ת"א פעמיים במהלך העונה הסדירה, דבר שללא ספק צריך לתת להם בטחון ותנופה לקראת משחקי הפלייאוף. מילה טובה מגיע גם לירון גרייה בעל הבית, שנותן שקט תעשייתי וממשיך עם רמי צבי עונה שניה ובצדק.

 

את משחק ההגנה מוביל ומכוון אלעד שיק הותיק והנהדר, שלצידו משחקים זיו עילם ורן אלבגלי, בחוליית הקישור נמצא את נמרוד מחני הבלתי נגמר ואת ינאי אלבז הקשר המוכשר שהגיע מקרית אונו.בחלק ההתקפי צמד החלוצים אור גירו הותיק והמצוין שמשחק כ-9, שלצידו ננו וקנין הגולר המהיר, אורן שירי גם הוא תוספת כח משמעותית לחלק ההתקפי של מחנה יהודה.זה לא יספיק למשחקי הפלייאוף, תסיים במקום ה-4.


בהצלחה לכל הקבוצות, השחקנים, המאמנים והאוהדים, חגיגת הפלייאוף יוצאת לדרך.

מעיין נגב בתחזית ליגה ב׳ דרום א׳ (צילום: אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ניתוח מקצועי (משה קשטן 24-05-2021, 19:23)
    ניתוח מקצועי ומעמיק, כל הכבוד, בהצלחה לכולם.
  2. מעיין מבין בכדורגל (שחקן שמכיר אותו 24-05-2021, 20:40)
  3. אנחנו נפתיע את כולם (מחנה יהודה 24-05-2021, 20:53)
  4. אנחנו נפתיע את כולם (מחנה יהודה 24-05-2021, 20:53)
  5. הוד השרוןומחנה יהודה (באדר פריג 24-05-2021, 22:05)
    הם ילחמו על עליה ליגה
  6. על הנייר צודק אבל הכדור עגול ויש ונטיל (דני מאונו 24-05-2021, 22:24)
    גם את בני ריינה לא ספרו בפלייאוף והם עליה ללאומית ..הקבוצות כול כך טובות שהחלטה אחת של פנדל או ניצול הזדמנות בדקה האחרונה יכריעו . גם כאן הקבוצות כול כך טובות שופעות כוכבים שאין לדעת .
  7. מחנה יהודה...הלוואי.... (ברק 25-05-2021, 10:54)
  8. זה הסדר הנכון (ליגה ב 25-05-2021, 14:35)
    קרית אונו שמשון מחנה הודה השרון, הבלוף יתגלה, קבוצה מאוד חלשה