בעקבות המצב הביטחוני: מחזור המשחקים בליגות הנמוכות נדחה

רשמי: לאור האירועי ההסלמה ביומיים האחרונים ביישובי הדרום ומרכז הארץ, ההתאחדות לכדורגל הודיעה על דחיית משחקי המחזור בליגות א-ג' עד לאחר חג השבועות. כלומר המשחקים שהיו מיועדים ליום שישי הקרוב ויום שלישי הבא, נדחו. יו''ר בני לוד, ניקי מיכאלי בתגובה : ''אין ערך ספורטיבי בקיום משחקים בשבוע כזה.''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 12-05-2021
  • 11:22

ישראל תחת אש : בעקבות אירועי היומיים האחרונים הוחלט היום בהתאחדות לכדורגל לדחות את כל משחקי המחזור בליגות א-ג' לפחות עד לאחר חג השבועות. משחק המבחן לליגה הלאומית בין מכבי יפו למ.ס טירה ייערך במועד אחר, ההודעה על כך תמסר במהלך היום.

 

מי שדחפה לדחיית המשחקים היא בני לוד שנמצאת במאבקי תחתית קשים. כידוע, העיר מהשפלה עוברת שבוע מטלטל הכולל הפרות סדר והתפרעויות, בעקבות כך הקבוצה לא קיימה אימונים כלל השבוע ולכן פנתה להתאחדות במטרה לדחות את המשחקים, היום בבוקר בקשתה נענתה.

 

יו''ר בני לוד, ניקי מיכאלי בתגובה : ''המועדון לא מנהל מערך אימונים כבר מעל יומיים, קורה משהו חריג במדינה ובפרט בעיר לוד ולכן אין ערך ספורטיבי במשחק במשחק בשבוע כזה ובטח לאור העובדה שככל הנראה גם לא תהיה פעילות השבוע בקבוצה. המצב לא סיפמטי בעיר, מועדון הכדורגל בני לוד חרט על דגלו דו קיום ואנחנו מקווים לחזרה מהירה לשגרה.

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. ניקי מה אתה בוכה (יודע דבר 12-05-2021, 12:16)
    מתי שלא תשחקו נגד דימונה אתם מנצחים את דימונה בשער אחד יותר תרגע הכוח מסודר
  2. רגב המנייק (דימונאי 12-05-2021, 13:35)
    אופיר רגב הפעם לא יעזור לך הפעם לא תצליח לקנות את דימונה יעבריין .
  3. מידיעין אזרחי (רונייש מודיעין אזרחי 13-05-2021, 11:33)
    דימונה היזהרו יש מודיעין אזרחי. ובמקרה שהמשחק לא יהיה כשיר תשלמו על זה בהורדת ליגה.
  4. זה ספורט אז תהיו ספורטיביים (כפר קאסם 15-05-2021, 10:02)
    כל העונה מדשדשים בתחתית , לא מנצחים והשלימו עם הירידה עד שכפר קאסם הפכו לקונוסים והופ הופ טריליללה נשארנו בליגה א????על דברים כאלה מגיע לעוף מהליגה ! שום ערך ספורטיבי ההיפך , ביזיון ופגיעה בספורט .