הכחול עולה : בני אילת ניצחה את הפועל לוד

החבורה הצנועה של שרון חיטמן רשמה וי ענק על משחק הפתיחה של פלייאוף העלייה כשניצחה 2-1 את הפועל לוד החזקה בחוץ ואותתה לכל הליגה שהיא מכוונת רק לעלייה. מנגד, החבורה של שלומי ניגרקר יכולה להרגיש מאוכזבת כיוון שהרבתה להחמיץ. דניאל אלמליח ועומר מזרחי כבשו, לוד הצליחה רק לצמק. שרון חיטמן : ''ניצחון של אופי, נישאר צנועים עד הסוף.''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 29-05-2021
  • 17:26

הפועל לוד אירחה את בני אילת למשחק הראשון של פלייאוף העלייה בליגה ב' דרום דרום ב'. החבורה של אופיר רגב ושלומי ניגרקר רשמה עונה סדירה יוצאת מן הכלל וקיוותה להמשיך את המומנטום ומנגד החבורה הצנועה של שרון חיטמן היממה את הליגה כשהצליחה בזכות כדורגל נפלא להעפיל לפלייאוף.

 

הפתיחה הייתה שייכת לאורחים שהציגו כדורגל התקפי ועלו ליתרון בדקה ה-18 לאחר שער נפלא של דניאל אלמליח הצעיר. היתרון של האילתים הוכפל חמש דקות מאוחר יותר כשהפעם עומר מזרחי כבש וקבע 2-0 אדיר לכחולים.

 

דניאל אלמליח כבש ראשון (צילום : רון בלומנטל)

 

לאחר השער השני אילת נסוגה אחורה והפועל לוד הגיעה לכמה מצבים יפים אך היא לא הייתה מספיק מדויקת. רבע שעה לסיום היא הצליחה לצמק אך זה היה מאוחר מידי והמשחק הסתיים ב2-1 גדול לזכות בני אילת.

 

החבורה של שרון חיטמן פתחה ברגל ימין את הפלייאוף ונראה שביכולת הזאת היא יכולת ללכת עד הסוף. מנגד, הפועל לוד יכולה להרגיש מאוכזבת כיוון שהיא הגיעה למספיק מצבים כדי לפחות לקחת נקודה.

 

במחזור הבא הטירוף בפלייאוף ממשיך! בני אילת תצא למשחק חוץ מול הפועל ירוחם המפתיעה והפועל לוד תתארח בשדרות למשחק של להיות או לחדול.

 

שרון חיטמן בסיום : ''משחק קשה מאוד מול יריבה חזקה. הגענו מוכנים למפגש, פתחנו חזק והצלחנו לכבוש שני שערים, אחרי זה ירדנו קצת אחורה ואפשרנו להם ליזום, מדובר בקבוצה מאוד צעירה ואלו דברים שקורים. אני חושב שזה ניצחון של אופי. התוצאה משקפת את מה שהיה על הדשא, שתי הקבוצות הגיעו למצבים והיה משחק מהנה. היתרון שלנו בפלייאוף הוא שאנחנו מגיעים משוחררים מלחץ , לכולם יש תקציבים גבוהים ולנו תקציב בסיסי, נישאר צנועים עד הסוף.''

בני אילת רשמה ניצחון במחזור הראשון של הפלייאוף (צילום : רון בלומנטל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שרון חיטמן (אשדוד 29-05-2021, 21:29)
    אתה פח אשפה
  2. שרון מקצוען ע נ ק (אוהד 30-05-2021, 09:33)
    שרון איש יקר ומאמן מצויין בניתה קבוצה איכותית ברמות מאחל לך ולקבוצה הצלחה אפשר לעשות את זה ב ה צ ל ח ה
  3. הפועל ירוחם (יעקב 31-05-2021, 19:40)
    אתם לא סופרים את ירוחם הקבוצה הכי טובה ש