סיכום מחזור 1: פליאוף עליון ליגה ב' צפון

גם במחוז הצפוני היו משחקים נהדרים עם פתיחת הפליאוף שכולם חיכו לו. כרמיאל ניצחו בקלות את עכו, בני שפרעם וכפר כנא התחלקו בנקודות, שחקני נשר לא התקשו נגד הפועל טירת הכרמל ונווה שאנן אלדד הופתעו מיכולותיהם של מס. טירת הכרמל.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 30-05-2021
  • 11:22

בצפון חיכו כל כך לחזור כבר לכר הדשא ועם פתיחת הפליאוף ראינו למה. בכרמיאל חגגו עם ניצחון גדול, נשר ממשיכים להתקרב לליגה א' ומ.ס. טירת הכרמל מוכיחים שהם לא מפחדים מאף קבוצה.


הפועל עירוני כרמיאל – אחי עכו 1-3
שחקני כרמיאל פתחו את משחקי הפליאוף בסערה. קפטן הקבוצה מידן שטיינברג פתח את הסכר עם שער מרהיב ואחריו ארד אלבז הוסיף צמד משלו. בצד האורחים חאלד כליב צימק בדקה ה- 91. שחקניו של לירון ייגר חדורי מוטיבציה ומוכיחים שהם מכוונים גבוה מאוד ופותחים פער בטבלה. המשחק הבא של שתי הקבוצות כבר מעבר לפינה, נראה האם במשחק ביתי של שתי הקבוצות יגיעו ניצחונות.

ארד אלבז - כובש הצמד (צילום: מחסאן נאסר)

 

איחוד בני שפרעם – צעירי כפר כנא 0-0
במשחק של שתי הקבוצות החזקות מהמחוז הצפוני פתחו את הפליאוף העליון בחלוקת נקודות עם משחק ללא שערים. שחקניו איברהים אבו רקיק פגשו לראשונה קבוצה חזקה לאחר שעלו לפליאוף בקלילות עם משחקים לא מאתרים במיוחד בליגה הסדירה. בכפר כנא מגיעים בכושר טוב לפליאוף עם לא מעט מלחמות צמרת בליגה הסדירה. במחזור הבא שתי הקבוצות במשחקי חוץ לא פשוטים ונראה האם יגיעו ניצחונות ראשונים.
 
עירוני נשר – הפועל טירת הכרמל 0-3
שחקני נשר פתחו את משחקי הפליאוף ברגל ימין עם ניצחון גדול על טירת הכרמל. שרון גורמזנו ממשיך לככב עם שער גדול כשלצידו מוחמד חגיר ובן סירי מבקיעים גם הם. מהצד השני שחקני טירת הכרמל צריכים להתעורר כי במשחקי הפליאוף אין זמן להתאוששות איטית ומי שלא מבקיע – חוטף. 

שרון גורמזנו - מכונת שערים (צילום: חגאג רחאל)


מכבי נווה שאנן אלדד – מ.ס. טירת הכרמל 2-0
שחקניו של ליאור טל מנווה שאנן חשבו שהם באים להעביר את משחקי הפליאוף בקלות, אל אורן פלאש וחניכיו העבירו להם מסרים מאוד ברורים שקל זה לא הולך להיות. האורחים מטירת הכרמל פתחו את הפליאוף עם ניצחון יפה ולשתי הקבוצות יש עוד רגע משחק נוסף, אז כל מה שנותר זה לעבוד קשה ולהיות מוכנים למשחק הבא.

ליאור טל מאמן נווה שאנן - לא ציפה לפתיחת פליאוף כזו (צילום: אלבום פרטי)

מידן שטיינברג ושחקני כרמיאל - חוגגים פתיחת פליאוף נהדרת (צילום: מחסאן נאסר)

הוסף תגובה
תגובות