שמשון ת''א ובני אילת בדרך לליגה א', הפועל לוד עדיין בחיים

המחזור השלישי בפלייאוף העלייה בליגה ב' דרום סיפק לנו תוצאות דרמטיות במיוחד ומבול של שערים. במוקד, שמשון ת''א הביסה 6-1 את מחנה יהודה וביססה את מקומה בראשות הטבלה, בני אילת ניצחה בבית את שדרות והתקרבה לליגה א' והפועל לוד צברה נקודות ראשונות. כל התוצאות והאירועים בפנים

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 04-06-2021
  • 17:55

ליגה ב' דרום א'

 

שמשון ת''א - הפועל מחנה יהודה 1-6

שמשון הגיעה למשחק בתקווה להמשיך את המומנטום החיובי ומנגד מחנה יהודה קיוותה לניצחון ראשון אך המשחק היה במעמד צד אחד. בפתיחה מחנה יהודה עלתה ליתרון ראשונה אך במהרה שמשון השתלטה על העניינים ורקדה על הדשא. שערים של עומר הלוי, אסף מדר, רפי סגל, עומר פרל וצמד של עמית פרחי קבעו 6-1 ענק. בעקבות התוצאה, שמשון ביססה את מקומה בראשות הבית, מחנה יהודה נותרה עם נקודה בודדת בשלושה משחקים.

 

צביקה לוי יכול להיות מרוצה מהיכולת של חניכיו (צילום : אמיר חאג' יחיא)

 

הפועל הוד השרון - הפועל קריית אונו 1-1 

שתי הקבוצות הגיעו למפגש כשנקודה בלבד מפרידה ביניהן, קריית אונו קיוותה להתאושש מההפסד במחזור הקודם לשמשון והוד השרון חיפשה ניצחון ראשון בפלייאוף. הפתיחה הייתה שייכת לאורחת שעלתה ליתרון משער של שי דוד. קריית אונו איזנה את התוצאה בדקה ה-70 וקבעה את תוצאת המשחק, 1-1. בעקבות התוצאה, שתיהן התרחקו מהמקום שמוביל לליגה א' ונראה שהמאבק ביניהן יהיה על המקום השני שיוביל למבחנים.

 

קריית אונו עדיין במקום השני ובתמונת העלייה (צילום : איתן ידגר)

 

ליגה ב' דרום ב'

 

בני אילת - מכבי שדרות 0-2

שתי הקבוצות ידעו ערב המפגש שמדובר במשחק גורלי שעשוי לקבוע רבות. החבורה של שרון חיטמן הגיעה חדה יותר ובזכות מחצית ראשונה גדולה היא הצליחה להשאיר את הנקודות באילת. ניקי כץ כבש צמד גדול ונתן לקבוצתו עוד מחזור בראשות הבית. שדרות התרחקה מהמטרה, אילת עדיין ללא הפסד בפלייאוף.

 

החבורה הצעירה של שרון חיטמן ממשיכה את מסע הקסם (צילום : רון בלומנטל)

 

הפועל לוד - הפועל ירוחם

הסינדרלה של הפלייאוף על כה, הפועל ירוחם, קיוותה להמשיך את המומנטום, מנגד, לוד רצתה נקודות ראשונות והשיגה אותן לאחר שניצחה 1-0 משער שנכנס בתחילת המשחק. בעקבות התוצאה, לוד חזרה לעניינים והרחיקה את ירוחם מהמקום הראשון.

 

הפועל ירוחם נעצרה (צילום : איציק לוי)

 

המחזור הבא יתקיים בשלישי הקרוב (8.6.21) ויפגיש את :

 

הפועל ירוחם - מכבי שדרות (17:30)

בני אילת - הפועל לוד (טרם נקבעה שעה)

שמשון ת''א - הפועל הוד השרון (21:30)

הפועל קריית אונו - הפועל מחנה יהודה (17:00)

 

שמשון הביסה את מחנה יהודה (צילום : אמיר חאג' יחיא)

הוסף תגובה
תגובות
  1. צביקה לוי (פרדי 04-06-2021, 19:57)
    מאמן צעיר ומבטיח מאחל לו להעלות את הקבוצה לליגה א מגיע לו ולהם סגל שחקנים מצוין ועבודה מקצועית מעולה
  2. שמשון ליגה א אופרה אחרת (אוהד כדורגל 06-06-2021, 11:31)
    כדי להצליח בליגה א צריך מגרש בייתי .צריך כסף לשדרג את הקבוצה בשחקנים טובים עולים יותר כסף.צריך קהל שקונה כרטיסים ולא מחפש להכנס חינם למשחק ככה נשארים בליגה לטיפולים מנהיגי שמשון