להיות או לחדול: עכו תנסה להוציא ניצחון ראשון בפליאוף על כרמיאל

לאחר שלושה מחזורים בפלייאף אחי עכו עם אפס ניצחונות. מנגד, כרמיאל פתחו את הפליאוף נהדר עם ניצחון על עכו, אך לאחר מכן ספגו שני הפסדים רצופים. במפגש בין הקבוצות צפוי להיות על כר הדשא מפגש מסקרן ויהיה מעניין לראות איך הוא יסתיים. לירון יגר:"באים לנצח את עכו ורוצים לעלות ליגה".

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 07-06-2021
  • 15:04

אחי עכו וכרמיאל יפגשו מחר (שלישי) למפגש לוהט במסגרת משחקי הפלייאוף העליון. איברהים מנסור מאמן אחי עכו ושחקניו רוצים להשיג את ניצחונם הראשון. במחזור הראשון של הפליאוף הקבוצה נחלה הפסד 3-1 לכרמיאל. לאחר מכן היה תיקו נגד כפר כנא ובמחזור האחרון היה הפסד לבני שפרעם החזקים. מחר שחקני עכו יפגשו שוב את כרמיאל, רק שהפעם זה יהיה במגרשם הביתי עם הקהל הדוחף שמהווה עבורם השחקן ה- 12 וזאת תהיה ההזדמנות של עכו.

 

מנגד, שחקניו של לירון יגר מכרמיאל מגיעים חמים וחדורי מוטיבציה להשיג ניצחון. עבור כרמיאל הפליאוף נפתח טוב עם ניצחון ביתי על כרמיאל, אך לאחר מכן הגיעו שני הפסדים רצופים: 3-2 לבני שפרעם בבית ו 1-0 לכפר כנא בחוץ. מידן שטיינברג וחבריו רוצים לחזור למסלול הניצחונות, אך במגרש בעכו זה לא יהיה פשוט כלל.

 

מידן שטיינברג ושחקני כרמיאל חוגגים במשחק הקודם נגד עכו - האם יחגגו שוב? (צילום: מחסאן נסאר)

 

בכרמיאל יש רק מטרה אחת והיא לנצח את המשחק. "אנחנו מגיעים למשחק שני נגד עכו לאחר שני הפסדים ונעשה הכל בכדי לנצח" סיכם לירון יגר, מאמן הקבוצה. "אני מאמין בשחקנים שלנו שעשו עד היום עבודה מצוינת וממשיכים לעבוד קשה. אנחנו נעשה הכל בשביל לפתוח את הסיבוב השני עם ניצחון."

לירון יגר - רוצה לפתוח את הסיבוב השני עם ניצחון (צילום: יונתן גינזבורג, ספורט מהתחתית)

 

שתי הקבוצות יבואו להילחם על כר הדשא במטרה לקחת נקודות, ומצפה לנו משחק עונה מסקרן.

איברהים מנסור - האם יצליח להשיג ניצחון ראשון? (צילום: מחסאן נסאר)

הוסף תגובה
תגובות